HELMIÄISET 2007

Heipsan kaikille!
Jutta:pikaista paranemista pikkuiselle!
CG:kestovaipat käytössä,yöllä muumivaippa.
tolnaato:eek:lipas hieno lahja!
Päivärytmi:heräilee 6-8 nukkuu 9-10 aikaan n.2h loput unet pikku pätkiä yö unille 21-22 useita kertoja yöllä syö.
Piprix:kiva kun miehes huomiotti sua.
Nyt jatkaan hommia :wave:
 
Heippa!

Meillä tietokone vähän hajalla, siks en oo täällä vähään aikaan pyöriny.
Myös vaunut hajos, nyt nukuttaminen on vaikeeta, kun ei oikeen uskalla heijata, kun muuten pyörä irtoo. Tylsää kököttää kotona, kun on niin nätti ilma. Uudet vaunut olis saapunu kauppaan, mut en niitä pääse hakemaan, kun en viitti ottaa poikaa mukaan, enkä saanu ketään sitä hoitamaan.

Vaipoista... Meillä oli eka liberot ja pampersit käytössä, mut ne maksaa niin paljon, ettei niitä voitu enää käyttää. Kokeiltiin sitten Muumeja Ja Pirkkoja, mut ei niistä tykätty, kun vuotivat usein. Nyt ollaan käytetty Lidlin ja ne on olleet hyviä eikä onneks niin hintaviakaan.

Tuttipullot ei oikeen oo vielä käytössä, tutteja keitän sillon tällön, vaikka ei tuo niitäkään juuri syö.

Minttukissa: Täällä on ihan samanlaista. Poika syö välillä vaan hetken ja saa ihmeen rimpuilukohtauksia syödessään. Sit ku saan sen rauhottumaan ja yritän syöttää lisää, niin pelkästään jo siihen "syöttösentoon" laitto saa sen taas kiukustumaan.

Päivärytmistä:
-herää klo 8-9 välillä ja syö
-klo 10 aikaan nukkuu hetken
-ulos mennään puol 12 aikaan ja jatkaa sit uniaan parvekkeella n. klo 16 saakka, toki syö välillä ja heräilee usein, mutta melkein aina saan sen vaunuja heijaamalla jatkamaan uniaan
-illalla sitten syö ja nukkuu ja kiukuttelee, ei mitenköään säännöllisesti
-klo 23-24 nukahtaa
-yöllä syö n. 2h välein, onneks nyt parina viime yönä harvemmin

Kesäsuunnitelmista: Mies on töissä melkeen koko ajan, sillä on vaan viikko lomaa nyt toukokuussa ja toinen viikko elokuussa. Vanhempieni (isäni) mökille aattelin mennä Aten kanssa, mikäli on tarpeeks lämmintä. En haluais täällä kaupungissa olla.

T:Zalmiakki
 

Valivalia tähän alkuun: tytöllä vaan ripuli jatkuu, nyt tämä on ollut tätä siis jo pääsiäisestä lähtien! Maitoaltistus on viikon päästä. Onneksi Ilsku jaksaa hymyillä ja olla tyytyväinen, mutta voitte kuvitella, missä kunnossa sen takapuoli on!

Yöt nukkuu erittäin hyvin, muuten ei oikein vielä semmoista selkeämpää rytmiä ole. Tai sitten en vain yksinkertaisesti ole pannut merkille. Tässä kun tätä hulinaa kumminkin on.
 
Moi pitkästä aikaa kaikille.

Meillä on noi muumivaipat käytössä,ku ei oikein nuo muut merkit sopineet. Meillä likka herää yöllä ekan kerran noin neljän mais syömään ja sit seuraavan kerran noin kuuden mais ja yleensä sit noustaankin jo ylös...millähän sen sais nukkumaan vähän pidempään :D No ehkä sit ku alotetaan oikeet sapuskat. Parina iltana on nyt kokeiltu vähän maissivelliä maidon sekaan. Päivällä meillä nukutaan yhet kunnon päikkärit ja sit aamu- ja iltapäivästä yhet-kahet pätkäunet. Illalla sit mennään nukkumaan noi yheksän...kymmene välillä. Mites teillä jotka annatte nannia,niin onko normaalia että se kakka on sellasta vihertävää? Niin ja kuuluisko sen kakan muuttua jotenki kiinteämmäksi,vai muuttuuko se sitte vasta ku ruetaan kiinteitä syömään? Muuten vattavaivoja ei oo,mutta tuo kakan väri vaan mietityttää... Mä käyn ihan päivittäin lukemas näitä teidä juttuja, mutta oon niin laiska ite kommentoiaan, että oikeen hävettää :headwall: Mutta iso :hug: kaikille :flower:
 
Pikasesti 3kk mittoja:
Paino 5295g (n. kilo kk:ssa)
Pituus 59,7cm (n.8cm/kk)
Py 40..vai olikohan se 41cm..

Hyvin siis kasvanut, nollakäyrällä menee. Rokotteen sai ja vähän parkasi. Tekee ryömimisliikkeitä ja OIKEIN PEHMOISELLA ALUSTALLA (hups jäi capslock) tunkee ittensä muutaman sentin eteen päin =)
 
Terves!
Tässä heti alkuunsa piti Ilanalle sanoia että voimia, aika tuntuu pitkältä sitä maitoaltistusta odotellessa, mutta jos siitä selvät oireet heti tulee niin sen lausunnon kyllä saa pian! Niin ja oletko muistanut laittaa pyllyyn talkkia ja kortisonipitoista rasvaa? Meillä ainakin auttoi nuo kun esikolla oli sitä allergiaa.
Sitten toisiin asioihin, tuolla olikin siitä oikein aloitus, mutta ajattelin kirjoittaa tänne siitä, eli vauvan oudosta käyttäytymisestä. Nukkuminen on mennyt ihan oudoksi sen ensimmäisen rokotuksen jälkeen.. Ja sitten Rasmus ruvennut huutamaan hysteerisesti kun minä olen poistunut talosta. :( Sunnuntainakin siskoni vahti lapsia kun meidän piti mennä kaupunkiin syömään ja tapaamaan miehen isää&veljeä, niin hän soitti tunnin päästä, että "vauva ei huoli tuttipulloa ja huutaa ihan hysteerisenä", siinähän sitten piti lähteä välillä sinne ketsomaan mikä pikkuista vaivaa ja syöttämään. Sama juttu oli eilen kun lähdin käymään kaupassa, mies soitti puolen tunnin päästä, että "tule jo tämä huutaa eikä mikään kelpaa!" Onko muilla tälläistä?
Tänään huomasin että poikahan osaa kääntyä kohta mahalleen. :eek: Lattialla kiukkisi äsken väsymystään ja oli jo kunnolla kyljellään. Sängyssä on pari kertaa vahingossa kääntynyt jo.. Ja apua, kohta ne jo ryömii lujaa!! ;)
Mutta nyt tarttee mennä kun noi isommat tulee kokoajan tohon häiritsemään ja pälpättämään. :D
Päivänjatkoja!! :wave:
Jutta ja Jönssi
 
Moikka!

Yritänpä minäkin jotain kommentoida! :)

Onpas monella tosi selkeitä päivärytmejä. Meillä Viivi yleensä nukkuu aamulla/aamupäivällä pitemmät unet ulkona (2-3h). Loppupäivä menee sit yleensä minitirsoilla... Muutamasta minuutista tuntiin vaihtelee unien kesto. Joten mitään selkeetä rytmiin meillä ei ole... :whistle:

vaipoista meillä on käytössä tuttu ja turvallinen libero. Lidlin vaippoja olen kokeillut ja voisin käyttää mutta kauppa sen verran kaukana, että tulee harvemmin käytyä.

asumisesta ollut myöskin juttua. Me asutaan miehen lapsuudenkodissa ja monen mielestä ihan maalla tai suorastaan korvessa! :whistle: :LOL: Toinen auto ois ihan jees juttu mutta sekään ei tällä hetkellä ole käytössä... Pääsis vähän vaihtaan maisemaa ja kyläilemään muiden lapsellisten luona. Linja-autotkaan ei kulje siten, että se ois vaivatonta hommaa...

imetyksestä päivällä Viivi syö nopeammin n.10-15min. Illalla saattaa tissitellä 30min-60min.
minttukissa mullakin edelliset aikalailla pullo ruokittuja, joten myös minä väliin pihalla tästä imetys hommasta. :D

mitähän vielä?! joku toinenkin oli käynyt raskaus aikana pätkäsemässä luonnonkiharat hiuksensa lyhyeksi... minä myös tein sen ja kironnut väliin melko lahjakkaasti! on ollut melkoinen työmaa aina laittaa hiuksia, että ei muistuta harakanpesää... onneksi nyt hieman kasvaneet mutta taas hyvä muistutus, miksi en näin lyhyttä hiusta pidä!

sataa, paistaa, sataa, paistaa... päättäs jo minlälaista ilmaa tänään aikoo pitää! :D

nyt viivin kans seurusteleen ja kohta koittaa josko suostus nukkumaan! :wave:
 
sai73 pikana
Mielestäni tänään jo kirjoitin tänne,mihin lie kadonnut.
Heipsan kaikille!
je-anne:kiva kuulla sinustakin.terkka osaa varmuudella sanoo onko normaalia.
ilana:voi pikkuista toivottavasti altistuksen jälkeen helpottaa.
piparix:mitä kestoja käytät?
Jutta:meillä ei anakaan ole tuollaista huomattavissa.Toisaalt en kyllä juuri ilman poitsua ole missään.toivottavasti ohi menevä kausi.
Hääpäivää eilen julistettin kynttilä illallisella.Lapsenvahti kun oli kipeenä.
Täällä nukahtaminen vaikeutunut tissi suussa nukahtaa ja sinä menee toista tuntia aikaa.No toivottavasti tämäkin on ohimenevää.
Mukavaa päivää kaikille!
sai73 ja poitsu 3,5kk
 
tiipeli
Nyt ei millään meinaa napata tuo tutkimussuunnitelma (minkä pitäs olla huomenna valmis :whistle: ), joten lueskelen täällä ja vastaan tuohon päivärytmikyselyyn

Elvis herää yleensä siinä klo 8 ja päiväunille menee 11tienoilla. Siinä välissä ottaa pikkunokoset. Päiväunilta herää klo14. Illalla ottaa yhdet tai kahdet tirsat ja nukkumaan menee 21. (aika usein tasan klo 21.15 :D ) Yöllä herää syömään 3...6välillä, paitsi joskus, kuten viime yönä ei ollenkaan! Joskus on ollut öitä, että herää parin kolmen tunnin välein syömään, mutta niitä on onneksi harvoin! Viime yönä tuli tosiaan taas enkat: nukkui 21.15-6.45, söi 10minsaa ja nukkui vielä 1,5h. Ihanaa! Toivottavasti jatkuu näin :whistle: Isoveli kyllä herätti jo puolen yön maissa eikä millään meinannut itku loppua, oli kai nähnyt pahaa unta. :(

Moido taas! :wave:

ps. on tosi hassua, kun joidenkin vauvat on käyneet jo 3kk neuvolassa. Me vasta käytiin 2kk tarkastuksessa!! Vaikkakin neukkatäti sanoi, että vois luulla jo 3kk ikäiseksi, painoa kun oli 6095 ja pituutta 61,5.
 
Aargh!! :kieh: Kirjotin pitkän stoorin ja sit tää penteleen masiina hävitti sen. :kieh: :headwall:

No, ei auta ku kirjottaa uus ja toivoo, et se tallentuu tänne.

Minttukissalla ollu hurja kokemus pikkuisen kanssa! :eek: Onneks kaikki meni hyvin ja typy on kunnossa. Toivottavasti ei uusiudu enää. :hug:

AadaSelena hieno juttu, että Pepillä kaikki ok. =)

Tolnaato meillä huudettiin n. puolisen tuntii ihan suoraa huutoa kun rokotuksen annosta oli menny about 3 h aikaa. Laitoin kyllä supon melkeen heti ku tultiin kotiin, mutta eipä tainnu tehota kunnolla. Netta :'( ihan lohduttomasti. Mikään mitä yritin ei auttanu. Sylissä sit kanniskelin ja lopulta väsähti huutoonsa ja nukahti. Pieni raukka. :( Nyt on sit loppu ilta menny ihan tavalliseen tapaan. Toivottavasti ei lämpöä / kuumetta nosta. :\|

CG meillä on pääsääntöisesti Pamperssit käytössä. Nyt jouduin ostaa Liberoja kun toi Pamperrsin 4-7 kg vaippa on löysä tuolta haaruksista. Liberon vastaava oliko se nyt midi on hiukan tiukempi ja pienempi kokoinen. Ne käy nyt ja ei oo kertaakaan päästäny läpi. Kaapissa odottaa kaks pakkausta Pamperssia, et toivottavasti ne sopii jossain vaiheessa. :whistle:

Mutta nyt pitää mennä pakkailee ku lähdetään huomenna ajelee möksälle Joensuuhun. Sieltä palaillaan vasta sunnuntaina joten hyvät viikonloput kaikille!!

Jaksu :hug: kaikille sitä kaipaaville.

:wave:

NeJo ja Netta 18 pvä tasan 3kk :heart: <br><br>
 
Meillä tyttö vähän itki, kun rokote laitettiin ja eilen illalla nousi pieni kuume. Yöksi laitoin supon ja auttoi melkein samantien. Onneks oli muuten hyvän tuulinen eikä kuume näyttänyt haittaavan =) kyllä on helppo tapaus tuo neiti..
 
:wave: Moikkelis!!

Kylläpä tein vauvelit kuulostaa "helpoilta" verrattuna tähän mun sisupussi-tapaukseen! :) :/ :D

En tiä onko hätänä joku muukin kun huutaa niin valtavasti ennen unia.Tänään käytän luultavasti lääkärillä kun TAAS yskii ja on kovin kärttynen!! \|O

Miten ihmeessä saatte pienet nukkumaan yön syömättä? :kieh: tai no tiedänhän mä ettei sitä voi mitenkään taikoa mut kuitenkin näin pienenä jo... :flower:
Meillä tankataan satakertaa ja nukutaankin jopa tissi suussa ja järjetön metakka syntyy ja ei rauhoitu jos yritän muuta!Hyvin kaukana on pitkät unet vaikka välillä jo hyvältä näytti mut kaikkea aikansa!!

Mä liityn kans näihin luonnonkiharatukkatemppuilijoihin!! :D
Mulla hiukset nyt ihmeet piikit ja ne sojottaa ympäriinsä...siis kiharat hävinneet suurelta osin :eek:
Kai ne palautuu vielä!

Jutta?: meillä ei puhettakaan et voin jättää pienen kenellekkään jos ei ole uniaika juuri alkanut!Muutamat kerrat on huutanut hoidossa :whistle:
Että ootellesa! :hug:
En mä edes raski jättää ku tiedän et itkee B)

Meillä vaipat on liberon kun muut ei käy.Joko valskaa tai sitten ei istu haarukoista lainkaan.<---siksihän ne valskaa :D

Nyt täytyy mennä laittaan tyttö eskariin!!

:wave: ja :hug: kaikille!
 
HEIPS pitkästä aikaa!!

Laitoin tuonne aloituksen 3kk ikäisen yösyötöistä ja olikin mukava lukea kun niin moni tuttu täältä vastasi :hug: Sai73:n vauveli kuulostaa niin samalta kuin meidän poika, tissi suussa välillä nukutaan vieressä ja koko ajan syödään.Muuten meillä on mennyt tosi mukavasti, ei mustasukkaisuutta siskolla,eikä itkuisuutta pojalla ole ollut. Yöt on vaan p..stä.Nytkin aamula herätti klo 03.40 ja sit nukahti kun sisko heräs viiden jälkeen ja ite olen ihan poikki.
Painoa oli nyt 3kk neuvolassa 8110g ja pituutta 68cm, mutta isohan oli jo syntyessään. Täysimetyksellä vielä mennään mutten usko että ei kauempaa kuin kuukausi enää.

Mutta yritän joskus ehtiä lukemaan mitä teille kuuluu ja oikein hyviä vointeja kaikille!! Ja iloista kesää!

Pumagirly

P.s. Vieläkö Milana käy täällä ja mitä hänelle kuuluu?Muistan vaan niin hyvin hänen raskaan raskauden.

Muoks.. ja lisään että eka korvatulehdus on jo ollut, 2kk:iässä :( <br><br>
 

Heip! Mekin käytiin eilen 3kk-neuvolassa: painoa 7040g ja pituutta 64,2. Kaikki ihan ok. Sai rokotuksen ja itki koko viime yön, suppo ei auttanu.. :(

Sai, käytän yhdistelmää muovikuori+harso+sellainen froteinen imu (mikä se nyt onkaan nimeltään :) imee kakan hienosti ja pitää pepun hyvännäkösenä) Villahousuja kokeiltiin aluksi, mutta siitä tuli niin hankala paketti että luovutin.. Mies tosiaan sai aikaseks kakun su-aamuna, ja hoiti lapset koko päivän. Ihmetteli illalla että miten mä oikein jaksan kaikki päivät kun oli ite ihan poikki. :D

Nyt katkesi ajatus.. :hug: kaikille Helmiäisille nyt jokatapauksessa! :)
 
:hug: kaikille tarvitseville...oon lukenu tässä taustalle teidän juttuja kun ei vaan yksinkertaisesti jaksa edes kirjoittaa kun joka yö unet loppuu siihen noin 3-5 paikkeille. En vaan saa Nuuttia uudestaan nukahtamaan millään ja viime yönäkin itse nukuin vain 4,5 tuntia ja nyt muistutan enemmänkin zombieta. Toinen vaan hymyilee ja jokeltelee sängyssään, kunnes sit alkaa huuto kun äiti ei seurustelekaan :/

jaksamista kovasti kaikille ja koettelen tässä itsekin jaksaa :$
 
Täältäkin löytyy yksi pieni helmiäinen joka tykkää nukkua tissi suussa! Tutti ei kelpaa, yökkii...

Enpä minäkään ole juuri ilman Viiviä liikkunut missään. Pikaseen kaupassa käynyt... Ja tuntuu, että tyttö vaistoaa, kun äiti poistuu! Herää, kun kurvaan pihasta pois... :/

Isommat kinuaa pelaamaan! Sataa taas,tylsää!
 
Heippa!

Täällä vähän vaikeaa kirjoittaa, kun tuo poikakin hakkaa koko ajan näppistä.

Meilläkin yöt levottomia, Atte koko ajan jotain potkii ja kahisee sängyssään ja vähän väliä pitää syöttää tai lykätä tuttia suuhun. Kapaloinnista ollu vähäks aikaa apua, mutta jotenkin se onnistuu aina sen kääreensä avaamaan :)

Käväsin kattoo KELAn sivuilla uutta pakkausta, olis ollu vähän kivempi haalari siinä, mutta muuten oon ihan tyytyväinen tohon -06 malliin. Ilonenhan pitää olla, kun niin paljon hyvää tavaraa sai.

Nyt en enää pysty enempiä kirjottelemaan.

T:Zalmiakki ja Atte, tänään tasan 3kk :heart:
 
lääkärissä käyty.diagnoosina korva ja kurkunpääntulehdus! :/
Viikon antibioottikuuri lähtee menemään.
Verikokeet otettiin myös ja illalla tulee vastaus.Jos jotain niin taas Oyssiin meno edessä.... :'( Ei vaan jaksas...alkaa jo pikkuhiljaa kiehuttamaan tämä rujanssi!!

Katjuskalle voimia Nuutin yökukkumiseen!! :hug:
Mä myös täysin TÖÖT ku sen sairaalareissun jälkeen kaikki ollut sekasin ja ny viimeyöt valvonut lahjakkaasti!

:wave:
 
Hyvää huomenta kaikille Helmiäisille!!
Empäs olekaan aikoihin kirjoitellut enkä lueskellut kun ollut kaikkea muuta tekemistä.. terassin tekoa,nurmikon istuttamista ym.. =)
Nyt sitten poika heräsi ja muut vielä nukkuvat, niin tulin vähän lueskelemaan juttujanne. Sain pojan uudestaan nukkumaan noihin rattaisiin niin kerkeän varmaan vähän kirjoitella :D

Pisti silmääni kun selailin sivuja taaksepäin jonkun harmaan olikos sekin helmiäinen? kirjoitus joka kirjoitti kun kaikki eivät kommentoi muiden juttuihin (tai jotain tuonne päin) ja joku kirjoittelee vaan huonoja uutisia.. Itte en oikein ymmärrä miksi pitää tuollaista kirjoitella? Ja miksi kirjoittelet harmaana? Ja taisit vielä kirjoittaa, että vain yksi kirjoittelee niitä huonoja uutisia..hmmm.. täytyy sanoa, että vaikka olen lueskellut aikasemmin lähes kaikki kirjoitukset en itse ole huomannut ketään erityistä kenellä ei koskan ole hyvää sanomista, ja niimpä näytti jotku muutkin tuon huomanneen, joten olenkohan se minä joka kirjoittelee vain huonoja juttuja?
Minä ainakin luen mielelläni muiden kirjoituksia, oli ne sitten hyviä tai huonoja! :eek:

Ja tuohon kommentoimiseen, olen niin huono muistamaan nimimerkkejä ja mikä vaiva nyt kenelläkin sattuu olemaan, joten eikös ole riittävä jos kirjoittaa esim. että jaksamisia kaikille..? Täytyykö ruveta eritteleen joka ikinen nimimerkki? Monet kyllä jaksavat eritellä ja sehän on hieno se,mutta kaikki eivät ole samanlaisia ja jokaisella on omanlaisensa kirjoitus tyyli! :D Tämä siis sille harmaalle helmiäiselle!
Mulla vaan pisti niin vihaksi kun luin sen, että pitäääkin tulla kommentoimaan harmaana toisten kirjoituksia! :kieh:

Noh se siitä vuodatuksesta, anteeksi, mutta oli pakko päästää höyryt pihalle! :p

Ja nyt olen sitten aika pihalla teidän keskusteluista kun en ole niitä kerennyt lueskella, mutta jotain varmaan muistan kun selailin vähän taaksepäin juttujanne... :whistle:

Vaiposta ainakin ollut.. ja täälläkin merkkiuskollinen vanhasta tottumuksesta eli Liberot käytössä, mitään muita en ole edes kokeillut kun nuo toimivat hyvin.

öhöm.. nyt sitten tulikin muistikatko.. :ashamed:

Noh laitetaan nyt ainakin nuo 3kk mitat näkyville, eli
pituus 63
paino 7390
pää 40,5

Tissillä mennään täälläkin, mutta jos olen jossain ilman vauvaa antaa mies pullosta nania, en ole jaksanut pumpata pakkaseen, kun niin helppo kaataa vain purkista :ashamed:

Päivärytmi on aikalailla sama kuin teillä useammalla.
Herätään n.7-8 aikoihin, sitten jutellaan jonkun aikaa ja nukahtaa uudestaan pikku tirsoille.
Sitten ulos laitan nukkumaan tuossa 10-12 välillä ja hyvällä tuurilla nukkuu sen 3-4 vain välillä syöden.
Sitten ilta menee pikku tirsoilla ja sylitellessä.
Yöllä syödään sitten aika usein, n.2-3h välein. Välillä on öitä, että saattaa nukkkua melkein sen 4h,mutta ne on liian harvassa.

Vellin jo monet aloittaneet, mutta täällä ei velliä myydä.Ruotsista täytyy kattoa kun seuraavan kerran käydään.

Myöskin rokotteet annettiin eilen kun oltiin 3kk neuvolassa. Sai toiseen jalkaan sen saman kuin suomessa luulisin, eli missä kurkkumätä,hinkuyskä ym. ja sitten toiseen pistettiin aivokalvontulehdukseen piikki. Heti kotona laitoin supon ja sitten koko ajan lisää heti kun vain sai laittaa. Ei kauheasti itkeskellyt,mutta sylissä halusi olla. Yö meni normaalisti syödessä.

Jollakin muullakin oli pikkuinen saanut ensimmäisen antibioottikuurin. Täällä on myös syöty se. Korvatulehdukseen ja nielussa tulehdussa, eli streptokokki se taisi olla. En tiedä miten tuo eroaa kurkunpään tulehduksesta,mutta pojalla oli sama kuin jos aikuisella on angiina. Silloin söi tosi huonosti ja tietäähän sen itsekkin kuinka kipeä kurkku on kun on angiina. Mutta se onneksi jo takanapäin :D

Poika alkaa heräilemaan,joten kaikille Helmiäisille iso :hug: ja voimia jokaiseen päivään!! :heart: :D

Ja toivottavasti en pahoittanut kenenkään mieltä tuolla alku purkautumisella! :whistle:


:wave: :wave:
 
Jutta harmaana
BamseMamma: Vellejä on helppo tehdä itsekkin jos vaan löytää jostain niitä hyvin hienojakoisia "jauhoja".
Minttukissalle iso jaksuhali :hug: Kurjaa tuommoinen on.
Katjuskalle myöskin iso jaksuhali :hug:
Meillä menee kanssa nuo yönukkumiset välillä ihan mahdottomaksi, mutta kyllä kait tuo tästä. Pitäisi vaan joskus muistuttaa miestä että itsekkin olisi mukavaa nukkua välillä.
Meillä on isommat muksut pihalla leikkimässä, kun tänään ei ole niin kova tuulipäivä kun eilen, niin on itsellä hetki aikaa istua koneella ennenkuin vaavi herää.
Minä kävin parturissa tiistaina. Oli taas ihanan piristävää saada uutta näköä hiuksiin. Väriä jäin vielä miettimään, olis kiva saada joku nätti kesätukka. Niin ja eilen jouduin vähän shoppailemaan henkkamaukalta itselleni vaatteita, se kun on kumma juttu että noihin vanhoihin vaatteisiin ei sitten millään meinaa mahtua vaikka tässä kuinka jumppaisi ja laihduttaisi. Mulla oli lähtenyt taas 2 kiloa pois! Jee!! :D
Mutta noi isommat mukelot taas hölmöilee tuola ulkona oikein urakalla joten on mentävä karjuun niin et naapurinkin lapset kuulee! ;)
Jutta ja Jönssi
 

Heips Helmiäiset!!!

Täs herkuttelen samalla, syön toffeetuuttia... :p Molemmat pojat on nukkumassa...

Mulla on tuola tommonen ikuisuusprojekti kesken... Vaatehuoneen järjestäminen ja kaiken turhan karsin tonne huuto.nettiin...

Meillä on avokilla tänään työpäivä ja huomenna vapaata... tai ei toi huominen vapaa muhun mitenkään vaikuta... Meinaa lähteä Ouluun käymään, jossain erämessuilla...

Mulla ei meinaa toi paino tippua, ei tällä herkuttelulla... :LOL:

Lauantaina olis suunnitteilla lähtee Vaasaan ostoksille, H&M:lle... Jos vaan kaverin pojat on terveinä... et se tohtii jättää ne hoitoon...

Joonas on alkanut viihtymään hyvin lattialla... Joskus jopa reilu ½h juttelee sielä lelukaarelle... :)

Mutta toi vaatehuone kutsuu...

Mammuli ja Joonas 3pvää vajaa 3kk

 

Yhteistyössä