Niisku:Ai,sepäs sattui!
Ettehän vaan joutuneet kuuntelemaan odotusaikana hokemista"te varmaan toivotta nyt poikaa" Kyllästymiseen asti meille sitä toitotettiin :headwall:
Aivan ihania vauvoja jokaisen profiileissa :heart: tosi sööttejä!!!
No nii ja oma napa....
keskiviikkona tyttö sai tosi pahoja yskäkohtauksia ja olin vähällä soittaa ambulanssin apuun jo.Ei meinannut saada hengitettyä enään ja suun ympärys meni siniseksi,vein ulko-ovelle niin sai lisähappea ni selvis se tilanne.Mies tuli siinä samassa kotiin ja puimme tenavat...sit heti sairalaan.
Siellä yritettiin antaa ahdistukseen lääkettä mut ei mitään auttanut joten matkamme jatkui oyksiin ambulanssilla.
Siellä lääkäri tutki ja jouduimme jäämään osastolle.Heti aloitettiin imemään räkää/limaa nenästä ja suusta.Sai kahta avaavaa lääkettä.
Reissumme kesti tähän päivään saakka.Tyttö oli 2 päivää tipassa kun yskiminen/hoitotoimenpiteet veivät raukan voimat eikä hän jaksanut tarpeeksi syödä---->paino tippui.Eikä myöskään yskältään kyennyt syömään kunnolla.Tyttö oli ihan täynnä limaa ja yskimisen aikana oksensikin tupeksuessaan.
Eilen otettiin tippa pois ja tänään päästiin viimein kotiin!
Neitillä yskä jatkuu ja joudumme imemään nenästä itse enimmät räät.
Heti on mentävä takaisin jos takapakkia ilmenee!
tässä oli siis kyseessä RS-virus ja erittäin sitkeä...
Mies ylpeänä kertoi siivonneensa mutta mielestäni täällä ei todellakaan ole siivottu..no hän kertoi että imuroi koko talon..katsoin lastenhuoneeseen mainiten että ai tuonkin(romua lattia täys) vastasi et en mä sitä voinu imuroida ku oli niin paljon roipetta lattialla,
Kuulemma oli mennyt aikaa että oli keittiö/olohuoneen saanut leluista puhtaaks.
Pyykit kuitenkin on pesty
no,tärkeintä että lapset on hoidettu!!
Tämmöstä täältä tällä kertaa :wave: