saman tien tyhjeni pää, kun kirjottamaan piti alkaa :ashamed:
Katjuskalle ainaki piti sanomani, että en oo ikinä kuullukaan moisesta tyhjennyksestä! Siis se terkka jotenkin tyhjentää kohdun kuukautisvuodosta??
Mä haluun aina tommosen palvelun tästä lähtien, kuukautisten ekanan päivänä, kiitos! Sitten kun alkavat...eli toivottavasti aikaisintaan vuoden päästä
Onko kellään täysimettävällä alkanu jo menkat?
Mä oon harmaan helmiksen kanssa, vai mikä olikaan, samaa mieltä siitä, että oon kyllä huomannut, että täällä käy yksi helmiäinen kertomassa vain omat asiansa ja aina ne on niiiiin negatiivisia. Oonkin joskus miettinyt, eikö sillä ole elämässä mikään hyvin. Ja tullut siihen tulokseen, että on varmasti monikin asia hyvin ja varmaankin iloitsee niistä perheensä ja läheistensä kanssa. Tämä palsta on hänelle purkautumiskeino. Ehkei hänellä ole ketään, kelle purkaa näitä harmejaan, joten minusta on hyvä, että hän purkaa ne sitten tänne, koska jollekinhan sitä on puhuttava. Olisi tietenkin joskus ihan mukava kuulla iloisiakin uutisia... niihinkin saa täältä vertaistukea ja vertaisilakointia!
(voipi saada jonkun toisenkin päivän hymyilemään)
Elviksen iho on muuten parantunut hormoninäppyjen aiheuttamasta kuivuudesta. Bepanthen auttoi niihin. Elvis nukkuu tuossa sohvalla ja isommat pojat lähti pihalle. Oikein ärsyttää joskus, kun mies ehtii ekana lähteä ulos esikoisen kans, tääkin tahtois!! Nyt mulle jäi keittiön tiskivuori selvitettäväksi. On se kumma, että aina onkin iso vuori, vaikka on tiskikone. Ongelma on siinä, ettei tule heti tyhjennettyä sitä puhtaista astioista. Tästä tulikin mieleen, että piti jo viikkoja sitten kommentoida, olikos se CarnevalGirlille, että loistoidea olis jakaa niitä arkea helpottavia vinkkejä, mutta mulle ei oo tullut ainuttakaan mieleen, vaikka oon jo siis viikkoja sitä miettinyt! Ehkä teen kaiken hankalimman kautta...
tai sitten ne on itelle itsestään selvyyksiä, eikä osaa niin "eritellä".
Hyvät vapun jatkot Helmiäisille!
Tiipeli & Elvis, huomenna 2kk