Lumisateisen huomenta! =)
Täällä yö kohtalaisen hyvin takana, kait nukuinkin josain välissä..
Eilen annoin pojulle pullosta vähän (40ml) lisämaitoa iltapäivästä kun tuntui, että koko ajan rinnalla, kauhuissani kerkesin jo ajatella, että maito loppumassa.. nyt täytyy levätä kunnolla (mutta missä välissä? ) :/ ettei maito pääsis loppumaan. Kaikkia olen imettänyt tuonne suunnilleen vuoden ikään asti, niin miten ihmeessä oppisin ne määrät kuinka paljon vauva aina syö..?
Kait sen oppii
Helpompaahan se olisi jos saisi imettää, mutta jos maito loppuu,niin se loppuu ja tuntematta huonoa omaa tuntoa otetaan pullomaito käyttöön! =)
Taisi mulla mennä se rintatulehdus ohi itsestään!
Nyt jo parempi olo!
Mitähän sitä muuta olikaan mielessä..
Janettelle: Me ostettiin keinu käytettynä, oli käytetty vain yhdellä lapsella ja tuo keinuhan ei kovin kauaa ole käytössä. 9kiloon asti, eli oisko sen puolisen vuotta suunnilleen. Täällä tuo keinu uutena maksaa 1500kr ,eli n.190euroa, mutta käytettynä maksettiin 700kr, eli 88e.Suomen hinnoista ei ole tietoa
Olen pitänyt vauvaa keinussa silloin tällöin, mutta kun on hereillä ei viihdy siinä yhtään, vähän kun kasvais niin alkais ne lelut kiinnostaan,mutta toivon ,että vauva alkais viihtymään enemmän, mutta en tiedä onko jo niin tottunu syliin? :/
Täällä harrastettiin petipuuhia tuossa muistaakseni viime viikon lopussa, jälkivuoto oli loppunut, mutta sitten seuraavana päivänä tuli veristä vuotoa, noh nyt sekin on onneksi loppunut. Mutta ei ilman pikkuhousun suojaa uskalla ihmisten ilmoille lähteä
aina silloin tällöin tulee vähän punaista tihrua :kieh:
Tutti on täälläkin käytössä,on niin levoton kaveri, että kun tutin laittaa suuhun loppuu käsillä vispaaminen
siis vauvan kädet rauhoittuu
GarnevalGirl Meillä on ollut myös tyttö jolla tooosi pitkät ja paksut hiukset syntyessään, ja edelleen tosi paksut ja pitkät hiukset
mutta vauvana olisin halunnut, että olisi ollut kalju
Hän nimittäin yski ja oksensi ensimmäisen vuoden yöt ja astmalääkkeet sai sitten vuoden iäss, niin kun yöllä oksensi ja ei keretty nostaa ylös sängystä oli koko tytön pää oksennuksessa ja lähes joka yö oli tyttö kiikutettava suihkuun hiusten pesulle! :kieh: ei kiva vauvalle eikä vanhemmille! :x
Kesäksi taas leikattava lyhyemmäksi kun niin paksut hiukset ja tyttö haluaa eniten pitää auki, joten pitkillä hiuksilla olisi niin kuuma.. tulipas vaikeasti selitettyä..
Joten olen onnellinen, että tällä noita hiuksia ei niin kovin olekkaan
Pulauttelusta sen verran, että onkohan maidon tulo nyt niin tasaantunut tai poika oppinut imemään just oikean määrän kun pulauttelu melkein kokonaan loppunut.
Kylvetty on täälläkin,mutta ei vielä kovin innostunut poika ole, jospa hän pikkuhiljaa alkaisi nauttia
Ja maha-asiaa.. nyt on tiukemmassa tuo reppu tuossa edessä, aikaisemmin se on lähtenyt melkein itsestään, mutta empä ole vielä mitään sen eteen tehnytkään.. :ashamed: onko kukaan aloittanut vielä
kuntosalillakäyntiä?
Täytyis käydä ilmottautuun kunhan tietäis, että onko sitä vielä jumppaus kunnossa, olen ajatellut aloittaa ensin reippailla vaunulenkeillä/juoksulla ja kuulostella kuinka kroppa voi, kiloja olis vielä reilu 2jälellä, mutta lihaksia ei ollenkaan! :kieh: Mutta kohtahan alkaa rullaluistelukelitkin,vaikka nyt lunta sateleekin
Taidampa poistua aamupalalle..
Kaikille tasapuolisesti jaksamisia pienten kääröjen kanssa ja :hug:
Kesää odotellessa BamseMamma ja ukkeli kuukaus & 13pv :heart: