HELMIÄISET 2007

heips!

Jutta kyseli vauvan hymyistä... Täällä niitä on sadellut viikon verran ja ai että on ihanaa nähdä se ja ne mahtavat hymykuopat!!! :D

tolnaato mietti niitä petipuuhia...Olenko mä ainoa täällä, mutta mua ei kiinnosta seksi pätkääkään tällä hetkellä??!!??

Jaahas vauva alkoi kutsumaan joten have to go...Aurinkoista kevät päivää kaikille!

marianne&muru 6vkoa ja risat :heart:
 
Päivää Meille kaikille valittaville Helmiäisille!!!

Meillä kävi tänään toi neuvolatäti meidän "Pikkusta" vauvelia kattomassa.

Elikkä painoa oli hurjat 5520g... Elikkäs hyvin mennään mun maidoilla... Tää meidän Kakkonenhan oli syntyessään 4150g. Ja kahden viikon iässä painoi 4600g.

Nyt tuntuu, et alkaa tolle vauvalle tulla jonkinlainen rytmikin... Suostuu jopa nukkumaan jossain muuallakin kun vaan mun sylissä.

Viime yönä nukahti pikkasen vajaa 22.30 ja söi 02.30 ja sit joskus viiden jälkeen. Sit puoli 7 aikaan toi Esikko tulikin sit meidät herättään.

Nyt oikeestaan toi vauveli ei oo, kun syönyt, nukkunut ja ollut pikkasia pätkiä hereillä.

Nytkin noi molemmat pojat tuola nukkuu päikkäreitä.

Mutta pitää alkaa miettiä, et mitähän sitä tänään laittais ruuaksi... Broilerin filettä ja kermaperunoita vois laittaa uuniin...

Mutta päivänjatkoja!!!

Mammuli ja PikkuKakkonen 1kk ja 1pvä

 
Täältäkin aurinkoista huomenta! :heart:

Minäkin aloitan kuulumiset valituksella :whistle: Yö meni taas poika rinnan päällä nukkuessa, hänellä nenä ihan tukossa, vaikka laitoin a-vita tippoja ja sitten yötä myöten suihkuttelin keittosuolaa nenään.. Noh tenavat heräs sitten seittemältä kun mies lähti töihin ja tultiin alakertaan ja laitoin vauvan keinuun nukkumaan ja ittelle raahasin peiton ja tyynyn alakertaan ja nukuin sitten sohvalla lasten ollessa tietokoneella :ashamed: Mutta olin niin väsynyt, että oli pakko jatkaa vielä unia.

Nyt sitten vointi parempi särkylääkkeen avulla, yöllä oli kuumeinen olo ja joka paikka kipeänä! :attn:

Mietin vain ,että kuinkahan kauan seurailen tätä,että jos ei tarviskaan hakea antibioottia, mutta mistä sen tietää millon hakea kuuri ?
:eek:

Mukava lukea noita koirakuulumisia =)
Kova hinku olisi hommata koira, mutta taidetaan lykätä se siihen asti,että suomeen muutetaan takaisin..
Minttikselle ,että minun kotona on aina ollut useampia koiria sekä pentueita ja meillä ei kenelläkään ole mitään allergioita! Toivotaan ettei teidänkään lapset sairastu! =)

Mukava lukea,että tämä talo ei ole ainut missä rutiinit pyörähtäneet päälaelleen.. yövalvomisia, sylivauvoja ym :) Kaikille yhtä paljon jaksamisia! :hug:

Vauva ei vielä kovin ole hymyillyt, jonkin verran jotain epämääräistä ääntelyä on itkun joukosta havaittavissa :D

Nyt pukemaan vauva ulos nukkumaan,isommat lapset jo pihalla..

Aurinkoista päivän jatketta kaikille! B) :heart:
 
Neiti nukkuu pihalla niin tulinpa tänne kurkkaamaan...

Himohiiri tervetuloa joukkoomme vaan minunkin puolestani!

Bamsemammakos se oli joka puhui Fisher Pricen keinusta... hommattiin kanssa semmonen jo muutama viikko sitten kun oli öisin hankaluutta saada tyttö nukkumaan... ei tyttö kyllä alkuun siinä viihtynyt kuin pieniä pätkiä kerrallaan, mutta nyt viihtyy jo huomattavasti pitempään ja seuraa kiinnostuneena kun kalat liikkuu...
Ja nyt tyttö nukkuu yöllä kivasti (koputtaa puuta) viime yönäkin rupesi klo:22 nukkumaan, heräsi 04 syömään ja sitten heräsi vähän ennen 9. Tytöllä on jo joitain päiviä ollut samankaltaisia eli aamut ja päivät syömisten lomassa nukkuu aika hyvin, illalla valvoskelee 4-5h (josta osan aikaa kiukkuaa) ja yöt menee mukavasti... kunpa vain jatkossakin menisi näin... välillä tuntuu että tytöllä on hankaluutta nukahtaa ja kiukkuaa sen vuoksi... nukutan usein tytön viereeni ja siirrän siitä sitten omaan sänkyynsä... Muutoin tyttö on aika sylissä viihtyvää sorttia...

Meillä on kyllä tutista ollut iso apu. Muutoin neiti olis vaan rinnoissa kiinni ja söisi ittensä liian täyteen (muutaman kerran käynyt) Vaikka nykyään ollaan vähän tuttia vastaan niin ajattelin että jos kerran neiti on tyytyväinen niin saa lutkuttaa tuttia ja kautta aikainhan lapset on tuttia syöneet...

Meillä on tulevana sunnuntaina ristiäiset. Onneksi mummit ja yksi kummeista auttelevat niin ei tarvitse kaikkea yksin tehdä... Minulle sopii se että laitetaan nimet näkyviin eka sivulle... Sieltä puuttukin vielä meidän neidin kohdalta se että neiti syntyi viikolla 38+6

Marianne kyllä se niin on ettei meikäläistäkään tällä hetkellä noi seksihommat liiemmin kiinnosta...

Meillä tyttö on kanssa alkanut väläyttelemään hymyjään ja ääntelee ja välillä jopa kiljahtaakin... Ja sitten ähisee ja murisee kuin karhunpentu ennen heräämistään. Saattaa mennä tuntikin ennen heräämistä kun aina välillä kuuluu ääniä, mutta unet jatkuu... Ja on välillä miltei poikittain sängyssä...

Mutta jospa koettais tehdä jotain hommia ennen kuin neiti heräilee...

Neea ja neiti 5vk ja 6pvä

 
jeps1 harmaana
heipsan vaan kaikille,

tännehän on tullut monta sivua tekstiä. Omalta osalta on ollut tuo palstailu hieman hiljaisempaa...jonkin verran olen ehtinyt lueskella, mutta kirjoittelusta ei ole tullut mitään. Meidän pieni hurmuri on pitänyt huolen ettei tarvitse koneen ääreen istahtaa...ja silloin kun olisi mahdollista niin oma väsymys puskee päälle. No ehkä tämä rupeaa nyt tästä helpottamaan ja ehdin piipahdella täällä useammin.
Sitä vaan oli kait jotenkin tuudittautunut siihen, että samalla rutiinilla mennään nytkin kuin esikoisen kanssa...katinkontit...esikoinen nukkui yöt läpi ihan alusta asti ja tämä uusi tulokas on pitänyt minut liikkeellä yöllä noin 1-1,5 välein. No mutta nyt on tilanne kuitenkin jo hieman helpompaan päin.

Mies vaihtaa nyt työpaikkaa ja työrytmi tulee hänellä olemaan 3 pitkää päivää töissä ja 4 vapaata. Jotenkin tuntuu ihan luksukselta ja sitten kun vielä tietää että näillä näkymin voin olla kotosalla sen kolme vuotta. No ei pidä tietty nuolaista ennen kuin tipahtaa :whistle:

Ristiäiset olivat viime viikolla ja oli se sellainen rumba että ollaan tyytyväisiä kun juhlat on ohitse. Tuntui ettei ehtinyt kaikkien ihmisten kanssa juttelemaan saati että ois itse ehtinyt mitään syömäänkään. No tästä voi tietty olla tyytyväinen kun jäi herkut muille naposteltaviksi niin jos sitä sitten pääsis näistä kiloista eroon...pikkuhiljaa edes. Tuntuu, että nää kilot on lasahtaneet kiinni kuin nenä päähän...tää on niin epäreilua :LOL:
Onneksi nyt nämä ilmat on olleet sellaisia että tuolla on voinut käydä lenkillä vauvan kanssa niin ehkä tämä tästä...siis tää omasta kropastaan murehtiminen tuntuu nyt taas niin turhamaiselta, mutta minkäs teet :ashamed:
 
Janette
Moi!
Te ketkä olitte ostaneet Fisher Pricen vauvakeinun niin ostitteko uutena ja oliko se minkähintainen...?Me ostettiin sellainen,missä on tärinä (Fisher Price) ja lelukaari,mutta ajattelin että viihtyisikö pieni itkuinen vaavimme siinä keinussa paremmin?!
 
marianne78 harmaana
Bamsemammakohan kyseli rintatulehduksesta... Itsellä oli esikon kanssa rintatulehdus ja menin lääkäriin samana iltana kun se alkoi kun oli aika rajuna... Kuumetta reilu 40 astetta ja olo aivan kaamea. Mutta jostain luin että jos ei olo ala kohentua huolellisesta rintojen tyhjentämisestä huolimatta niin vuorokauden sisällä sitten lääkäriin.
Pikaista paranemista!!!
 
Heippa!

Eipä oikeen millään meinaa ehtiä koneelle. Sillon kun vihdoin saan pojan nukahtaa johonkin muualle kun syliin, niin mulla on lista kaikesta siitä, mitä pitäs ehtiä tekemään. Aamullakaan en ikinä meinaa jaksaa nousta ennen kun poika herää.


Tolnaaton tytöllä on tosi nätti nimi. Kummatkin oli munkin nimiehdotuslistalla, jos olis tyttö tullu.

Tervetuloa joukkoon, [/b]Himohiiri :wave:

Meidän poika väläyttelee kanssa välillä hymyjä, mutta jokellusta ei vielä tule. Sängyssään se kyllä röhisee ja ärisee, varsinkin aamuisin.

Kävin lauantaina kattelemassa ristiäisiin jotain uutta paitaa, mutta kaikki kivat vielä kiristi vatsan kohdalta \|O

Ja lopuks hieman valitusta, ärsyttää kun toi prkl jälkivuoto ei jo lopu. Iho on ihan ärtynyt siteistä, vaikka olen kokeillu eri merkkejäkin.

No niin, taitaa taas nälkä vaivata pikkumiestä...

Pikaista paranemista kaikille kipeille!

T: Zalmiakki ja poika 1kk 5 päivää
 
Heipsan! :wave:

Neuvolassa käyty ja paino oli noussut hienosti!600g vajaassa kahdessa viikossa...kaikki muukin oli hyvin :heart:

Mein neiti on varsinainen syli/tissittelijä :D mut nukkuu kuitenkin päivällä ja yöllä ihan kivat pätkät..nyt on hiukkasen itkunen ollut,masuvaivoja kai!

Meillä myös muutamat hymyt väläytelty ja odotan kovasti että lisää saan niitä.On se niin suloista :heart:

mites tykätäänkö teillä kylpemisestä?Meillä typy tykkää..kahtelee ja potkii kovasti. =)

Mitäs SAI73?! pikkusen painolle kuuluu?

Ja seksiaiheeseen... :headwall: EVVK mut jospa se tästä vielä virkistys sekin puoli... :D

Nyt tämä painelee nukkumaan :wave:

Minttukissa+peikkoprinsessa 4vkoa2pvä
 
Huomenta ihanat helmiäiset =)
Kaikille kipeenä oleville :hug:
Minttukissa:tänään ollaan menossa punnitukseen.
Täällä poitsu on jo vähän aikaa hymyillyt ja jutellut :heart:
Itkuisuuden keskellä on kiva huomata,noi ihanat hymyt ja juttelut.
Eilen poitsu sai onneksi sinappimössöt aikaiseks,no edellinen tuli viime pe.
Tuun päivällä kertoileen nla kuulumiset.
Kaikille mukavaa päivää!
 

Mooooi pitkästä aikaa :wave:

Kauhee, sitä on nykyään niiiiiiiin kiireinen että ei oo ehtiny kirjottelemaan B) Hehheh...

Tyttö voi mainiosti, syö ja kasvaa. Joskus hieman vatsavaivoja, muuten kiltti baby.
Kävin ostamassa uudet vaatteet alesta ristiäisiä varten (ens viikon la). Pitäs vielä käydä ostaa jotkut vatsaa litistävät alushousut tai sukkikset... Mistähän sais? Tietääkö kukaan? :attn:
Ollaan lähdössä eka kertaa viihteelle ristiäisten jälkeen, hirvittäää... Miten sitä osaa olla erossa tosta murmelista? Mut on kyl kiva lähtä viettää vähän laatuaikaa ton miekkosen kanssa :)
Täällä myös hymyilyä, ollut vajaa 2 viikkoa. SUloinen ilmestys, yrittää jotain "sanoakkin" useasti mutta ei vielä varsinaiseti jokella.

Nyt pittää lähtä kauppaan, palaillaan!
 
Heipparallaa taas pitkästä aikaa!

Meillä harjotellaan ulkona nukkumista. Saatiin tuo itkuhälytinkin lainaan, niin kuulee, jos neiti herää. Pikku pätkiä on vaunuissa nukkunut, lähinnä silloin, kun ollaan koko porukalla ulkoiltu. Nyt on tunteroisen pihalla nukkunut ja isommat leikkii lähistöllä. On ne tutut ja turvalliset äänet lähellä!

CarnevalGirl Meillä taitaa olla samanikäiset pojat?! Meilläkin juhlittiin viime sunnuntaina eli 18.3 pojan 3vee synttäreitä. :)
neea Mä tulin samaan tulokseen tuon tutin käytön suhteen. Tyttö oli jo masussa ollessaan imenyt käteensä rakot ja saman lailla yrittää lussuttaa edelleen rannettaan, joten tutti parempi vaihtoehto... Helpompi vierottaa siitä, kun omasta kädestä! :D

Juu`u sais tää jälkivuoto loppua. Tosin ollut aika vähäistä. Nyt sit tippa silloin tällöin mutta ilman pikkuhousun suojaa ei uskalla viel olla...

Uusille tervetuloa joukkoon kirjavaan! :wave:

Palailen taas!

T: RÄ ja tänttärä 3vk2pv
 
Punnituksella käyty.Painon nousu edelleen vähäistä :'(
Korviketta kokeiltiin ensin imetettyäni,mutta eipä poitsu sitäkään paljoa ottanut.Syy siis ei ole maidon vähyys välttämäti.Kysymys merkki iso sellainen edelleen.Nyt tarvinnee toivoa,että lastenlääkäri aika saadaan mahdollisimman pian.Ens viikolla uusi punnitus aika joka tapauksessa.
Nyt olsi ollut mahdolisuus nukkua,mutta taidan olla yli väsynyt :( No onhan tässä jo pätkä unilla menty 7viikkoo,että eipä tuo kai ihme ole.
No jos menis silti pötköttään sängylle.
sai73 ja poitsu 7viikkoa+
 
Päivää!
Tytön kans käytiin neuvolassa. Kaikki hyvin. Ihmetteli(kuten muutekin) tytön tuuheaa, pitkää, tummaa tukkaa =) Täytyyhän nyt tytöllä pitkä tukka jo syntyissään olla ;) Painoa tullu kivasti. Ei menny ihan 5kg rikki mut lähes. Oli 4945g ja 57cm.

Aadaselena: mä olen ostanu sukkahousuja(mahaalitistäviä) Lindexiltä. Nytkin kai pitää mennä sinne kattelee, että saan edes jotkut vaatteet päälle ristiäisissä. Mistäs ostit ja minkälaiset ristiäisvaatteet?

minttukissa: meidän tyttö ei tykänny parista ekasta kylpykerrasta, mut se kai on tavallista kun on vielä uutta. Nyt tykkää jo ja oikein näkyy kun nauttii lämpimästä vedestä.

Zalmiakki: täällä kans ongelmana tuo maha, joka ei ota lähteäkseen. No oon ihan hyvin saanu painoa alas, mut sais tuo vielä tuosta tippua ja kiinteytyä tuo maha. Esikoisesta mulla oli aikasemmin maha lähteny tai muistan, että ristiäisissä meni paremmin vaatteet päälle. Samaa jakkua kokeilin mikä oli pojan ristiäisissä niin päätin, etten sitä ainakaan laita :ashamed:

RiiviöÄiti: katos katos. On samanikäiset pojat meillä. Aikamoinen vilpertti, ainakin meillä. Uhmaa sun muuta pukkaa... :/ Onnea vaan teillekin!

Kukas se "makuukammarielämästä" jutteli...ei meillä ihan vielä ole sitä puolta harrastettu. Eikä kyl mua kamalasti huvitakaan. Ehtiihän tuota vielä..

Nyt syömään.

CG&Nasu-tyttö 1kk 6pv :wave:
 
nyt vaan pikaseen saille :hug: toivottavasti asia selviää pian, jotta saa tarvittavan avun jos jotain erityistä vaatii...

poju nukkuu tossa vielä, mutta ei kauaa...sellaset merkit ilmassa jo :kieh: täällä menee ihan samaan malliin kuin ennenkin... huutoa ja huutoa ja huutoa... eli meillä viel hymyt ja jokellukset vähissä :\|
 
CarnevalGirl Vero modasta löysin ihanat suorat liituraitahousut (joita kyllä kavensin ja lyhensin ;) ) ja kullanvärisen topin. Vielä pitäs joku pitkähihainen paita kekkasta jostain... Mut Ihanaa kun lähtöpainoon on enää 7kg, esikoisen ristiäisissä oli 10 kiloa enemmän :LOL: Kiitos vinkistä, täytyypi mennä sieltä lindexiltä kurkkimaan josko löytys.

Mä muuten alotin jumppaamaan =) Ei kyllä vielä terveydenhoitajan mukaan saisi ennen lopputarkastusta(ens viikolla) mutta varovasti alotin. Ja lenkille ajattelin kanssa lähteä täs loppuviikosta.
 
Jutta harmaana
Heips!
Pikkunen tossa sitterissä hihkuu joten kerkiän pikaseen kirjottaan. :)
Eli saille iso :hug: Meillä oli esikoinen tosi pahasti allerginen lähes kaikelle pienenä ja hän silti kasvoi ihan normaalisti. Lähinnä allergiat näkyi meillä iho-ongelmina. Toivottavasti saatte selvyyden pian, ei tuo jatkuvassa epätietoisuudessa eläminen ole mukavaa!!
Muistaakseni luin eilen, että joidenkin vauvat oli valvottanut pitkin yötä.. Noh, sitä on liikkeellä!! Meillä Jönssi valvo lähes koko yön.. Tai siis minä valvoin ja hän nukkui tyytyväisenä tissi suussa :headwall: Aina kun sain eväät hetkeksi piiloon ja hyvän asennon niin johan parkaisu kuulu ja kun yritin pikkasen lahjoa tutilla, niin siitä loukkaannuttiin vallan verisesti!! Kyllä meinas noi hermot pettää ihan tosissaan yöllä. :/
No höh.. Se siitä hihkumisesta.. Nyt sitten kirjotetaan yhdellä kädellä loppuun.
Mun kanssa pitäis tosiaan ostaa vaatteet ristiäisiin ja huomena on ainut mahdollisuus siihen. Mun vaihtoehdot on kyllä aikas vähissä kun ei viitsi lähteä kaupungille asti ostaan. Mut ne hoikentavat sukkikset kuulosti vallan hyvälle, kun toi iso ja löysä makkara tossa keskivartalolla ei ole hirveän viehättävän näköinen! :D
Mutta vaavi alkaa hermostuun nyt siihen malliin että :wave:
Jutta ja Jönssi
 
Helou :wave:

Pikaisesti kirjaudun kun molemmat lapsoset ovat vielä unten mailla. Esikoinen saisi kyllä jo nousta ylös tai voi olla yöunet vaarassa, n. klo 15 nuukahti että aika pitkät päikkärit ottaa. Mut antaa rassun nukkua ku vauvan syntymä sekotti toisen rytmit täysin eikä alkuun suostunut nukkumaan päiväunia ollenkaan, sit hyyty milloin mihinkin istualleen kesken syömisen tai lattialle kesken leikin ja äidin oli pakko kantaa poitsu omaan sänkyynsä (13,5kg) vaikka nostamisen painoraja on toi 4 kg eli vauvan paino, nyt tietty jo hieman enemmän. Huomennahan toi sektiosta johtuva painorajoitus loppuu, ku leikkauksesta tulee kuukaus täyteen. Niin joo, meidän Helmi on huomenna 1 kk vanha :heart:

Nyt se esikoinen sit heräs itkien, joten pois on mentävä saman tien :\|

T. Himohiiri+muruset
 
Huomenta =)
Viime yönä poitsu itki ja huonosti otti rintaa.Oliskohan korvike aiheuttanut vatsaväänteitä?!Kaiken kaikkiaan eilen sai reilun desin.No nyt poitsu on taas rinnalla ja imee hyvin.
Katjuska :hug: jaksamisia.
Muillekkin paljon jaksamisia :hug:
Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!
Jaksamisia teille,joilla on ristiäiset viikonloppuna.
 
Ensinnäkin Saille :hug: toivottavasti tosiaan pääsette pian lääkärille niin selviää mistä on kyse, jaksamista sinne huolen keskelle

Fisher Pricen keinu oli hävyttömän kallis, maksoi 169 euroa :\| mutta jos siitä on hyötyä niin silloin se on pieni raha...

Juuri kun pääsin kehumaan että meillä neiti nukkuu hyvin, niin eilen valvottiin sitten 18-01.30 ja paljolti meni kiukkuamiseen tuo aika... Taisi olla mahavaivaa, väsymystä ja lopulta nälkä... On aiemminkin mennyt välillä useampi tunti enenmmän tai vähemmän kiukkuamisen merkeissä... mutta vähäistähän se on silti kun lueskelee kuinka joillain teillä pikkuystävät haluaa huomiota paljon enemmän...

Ostin vatsaa litistävät sukkahousut ihan vaan Prismasta, kyllä ne tota kumpua ainakin vähän painaa kasaan... on aikamoinen pömppö vielä jäljellä... eikä taida tällä syömisellä äkkiä hävitäkään :ashamed:

Jaksamista kaikille :hug:

Neea ja neiti 6vk + 1pvä
 
minttukissa: Meillä kans tyttö tykkää vedestä =) Itkukin loppuu seinään kun menee pyllypyykille. Meidän tyttö muuten nauttii vaipanvaihdosta :D Jos itkee, niin loppuu saman tien, kun ruetaan vaippaa vaihtamaan.

Sai: :hug: Toivottavasti paino lähtee nyt nousemaan kunnolla. Ikävä juttu kyllä.

Huomasin toissa päivänä, että typyn navasta on pullahtanut semmonen punainen pallukka :/ Ilmeisesti se kohta tulehtunut, mistä napatynkä lähti irti. Ei kylläkään haise millekkään, pientä tököttiä siitä kyllä lähtee. Neuvolatätikin lomalla, et maanantaina saan vasta soitettua sinne. Mutta eipä tuo näytä kipeä olevan, kun oon napaa nyt sit putsallu ja sörkkinyt pumpulipuikolla.
Sit toiseks, taitaa olla silmätulehduskin :/ Toinen silmä rähmii vähän, mut ei pahasti. Ei kylläkään punoita tai muutakaan. Pitää sit käydä viikonlopun aikana päivystyksessä, jos pahanemaan päin.

 
Lumisateisen huomenta! =)

Täällä yö kohtalaisen hyvin takana, kait nukuinkin josain välissä.. :whistle:
Eilen annoin pojulle pullosta vähän (40ml) lisämaitoa iltapäivästä kun tuntui, että koko ajan rinnalla, kauhuissani kerkesin jo ajatella, että maito loppumassa.. nyt täytyy levätä kunnolla (mutta missä välissä? ) :/ ettei maito pääsis loppumaan. Kaikkia olen imettänyt tuonne suunnilleen vuoden ikään asti, niin miten ihmeessä oppisin ne määrät kuinka paljon vauva aina syö..? :whistle: Kait sen oppii :D Helpompaahan se olisi jos saisi imettää, mutta jos maito loppuu,niin se loppuu ja tuntematta huonoa omaa tuntoa otetaan pullomaito käyttöön! =)

Taisi mulla mennä se rintatulehdus ohi itsestään! :) Nyt jo parempi olo!

Mitähän sitä muuta olikaan mielessä..

Janettelle: Me ostettiin keinu käytettynä, oli käytetty vain yhdellä lapsella ja tuo keinuhan ei kovin kauaa ole käytössä. 9kiloon asti, eli oisko sen puolisen vuotta suunnilleen. Täällä tuo keinu uutena maksaa 1500kr ,eli n.190euroa, mutta käytettynä maksettiin 700kr, eli 88e.Suomen hinnoista ei ole tietoa ;)
Olen pitänyt vauvaa keinussa silloin tällöin, mutta kun on hereillä ei viihdy siinä yhtään, vähän kun kasvais niin alkais ne lelut kiinnostaan,mutta toivon ,että vauva alkais viihtymään enemmän, mutta en tiedä onko jo niin tottunu syliin? :/

Täällä harrastettiin petipuuhia tuossa muistaakseni viime viikon lopussa, jälkivuoto oli loppunut, mutta sitten seuraavana päivänä tuli veristä vuotoa, noh nyt sekin on onneksi loppunut. Mutta ei ilman pikkuhousun suojaa uskalla ihmisten ilmoille lähteä :LOL: aina silloin tällöin tulee vähän punaista tihrua :kieh:

Tutti on täälläkin käytössä,on niin levoton kaveri, että kun tutin laittaa suuhun loppuu käsillä vispaaminen :LOL: siis vauvan kädet rauhoittuu :D

GarnevalGirl Meillä on ollut myös tyttö jolla tooosi pitkät ja paksut hiukset syntyessään, ja edelleen tosi paksut ja pitkät hiukset :D mutta vauvana olisin halunnut, että olisi ollut kalju :whistle: Hän nimittäin yski ja oksensi ensimmäisen vuoden yöt ja astmalääkkeet sai sitten vuoden iäss, niin kun yöllä oksensi ja ei keretty nostaa ylös sängystä oli koko tytön pää oksennuksessa ja lähes joka yö oli tyttö kiikutettava suihkuun hiusten pesulle! :kieh: ei kiva vauvalle eikä vanhemmille! :x
Kesäksi taas leikattava lyhyemmäksi kun niin paksut hiukset ja tyttö haluaa eniten pitää auki, joten pitkillä hiuksilla olisi niin kuuma.. tulipas vaikeasti selitettyä.. :whistle: Joten olen onnellinen, että tällä noita hiuksia ei niin kovin olekkaan :LOL:

Pulauttelusta sen verran, että onkohan maidon tulo nyt niin tasaantunut tai poika oppinut imemään just oikean määrän kun pulauttelu melkein kokonaan loppunut.

Kylvetty on täälläkin,mutta ei vielä kovin innostunut poika ole, jospa hän pikkuhiljaa alkaisi nauttia :D

Ja maha-asiaa.. nyt on tiukemmassa tuo reppu tuossa edessä, aikaisemmin se on lähtenyt melkein itsestään, mutta empä ole vielä mitään sen eteen tehnytkään.. :ashamed: onko kukaan aloittanut vielä kuntosalillakäyntiä?
Täytyis käydä ilmottautuun kunhan tietäis, että onko sitä vielä jumppaus kunnossa, olen ajatellut aloittaa ensin reippailla vaunulenkeillä/juoksulla ja kuulostella kuinka kroppa voi, kiloja olis vielä reilu 2jälellä, mutta lihaksia ei ollenkaan! :kieh: Mutta kohtahan alkaa rullaluistelukelitkin,vaikka nyt lunta sateleekin :D

Taidampa poistua aamupalalle..
Kaikille tasapuolisesti jaksamisia pienten kääröjen kanssa ja :hug:

Kesää odotellessa BamseMamma ja ukkeli kuukaus & 13pv :heart:
 
sai pikaseen
Bamsemamma:Minä aloitin keskiviikkona salilla käynnin.Jälkitarkastuksessa lääkäri totes,että voi käydä.Kunhan vatsan seudun jättää vielä rauhaan.Kevyesti,kun tekee muita liikkietä aluksi niin ei tee pahaa kropalle.Tarkoitus olisi ainakin kerran mielummin kaksi viikossa käydä.
Poitsu oli tosi levoton tissillä ahkeraan ja nyt sain vasta nukahtaan.Kipu huutoa tuli vähän väliä.Sain lastenlääkärin kanssa puhuttua,kun hoitajalle soitin niin alkoi nopeuttaan asioita.No kaksi viikko sinne aikaan siltikin on.Mutta jos huononee niin saan mennä ens viikolla jonottaan.
Mutta nyt kotihommiin,kun poitsu vihdoinkin rauhottui ja antaan tytöllekkin huomioo.
 

Yhteistyössä