***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

Piglet hienoa.että asia alkaa selviämään ja todellakin unnutus ei ole harvinaista lapsilla, töissä niitä välillä tulee eteen ja kuluu ihan kehitykseen. Aiheesta luin aikoinani ihan o.k kirjan,oliskohan ollut nimeltään lapsen seksuaalinen kasvatus tms. Näin pienistä unnuttajista en paljon tiedä, mutta joka viides viisi vuotias unnuttaa. Jotenkin tuo aihe ikävä kyllä on edelleenkin tabu.

Me lähdetään nyt pojan kanssa nyt allergologille. Kakkaa tuli taas kuin aikamieheltä,tummanvihreää ja vetistä.
 
:wave: :wave: Pigletille :hug: hyvä et asia selvisi ja "syykin" oli noin normaali. Munkin siskon tyttö unnutti aika paljonkin, oli ehkä sellanen reilu vuosikas kun ensimmäisiä kertoja sitä teki. Myös työpaikassa oli yks tyttö, mut juuri niinkuin liinamari sanoi asia on ja oli meilläkin tabu siitä ei puhuttu kuin muutamia kertoja hiljaa kuiskallen :whistle: Meillä tyttö oli yöllä todella kovassa kuumeessa, eikä panadol laskenut kovin kuumetta :'( Nyt aamulla oli onneksi pirteempi ja kuumekkin hieman laskenut =) Oon yrittänyt soittaa tk:een aamupäivän et sais puhelin ajan lääkärille jos laittais reseptin pronaxenista apteekkiin niin sais kuumeen kuriin :/ :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Ai Muoriko on nyt kipeänä itsekin? :( Kovasti paranemisia sinne ja toivottavasti ei tartu neitiin!
Esikoinen meni tänään jo eskariin ja itelläkin parempi olo jo, vaikkakin hiukan on hutera ja väsynyt olo edelleen. Toistaiseksi näyttäis siltä, että mies ja neiti säästy tällä kertaa.

Hurjalta Anno kuulostaa pojan meno. =) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Piglet hienoa.että asia alkaa selviämään ja todellakin unnutus ei ole harvinaista lapsilla, töissä niitä välillä tulee eteen ja kuluu ihan kehitykseen. Aiheesta luin aikoinani ihan o.k kirjan,oliskohan ollut nimeltään lapsen seksuaalinen kasvatus tms. Näin pienistä unnuttajista en paljon tiedä, mutta joka viides viisi vuotias unnuttaa. Jotenkin tuo aihe ikävä kyllä on edelleenkin tabu.
Meillä unnutus on vielä sellaista, että tyttö punnertaa kylkiluiden ja mahan välistä aluetta syöttötuolin poikkipuuta vasten, eli ei sitä jalkovälin pystypuuta vasten. Jotakin mielihyvää se sitten ilmeisesti kuitenkin tuottaa, kun naama irvessä tarvii siinä aina puolisen minuuttia kerrallaan pinnistellä..

Lähipiirissä on 10-vuotias tyttö, joka mm. suihkussa ollessaan unnuttaa, mutta en tiedä onko aiheesta ollut hänen kanssaan puhetta. Nythän olis hyvä ja luonnollinen tilaisuus ottaa asia puheeksi hänen äidin kanssa, kun kerron meidän tytön diagnoosista.
 
siis mistä ne värit muka tulee tekstiin?
Alkoi vaan nyt ihmetyttään :LOL:

Me ehkä lähdetäänkin jo huomenna treelle :wave:
Mitenhän mä pärjään ilman iltapalstailua :eek: ei kun ainiin...nyt mä muistkin miten ;) :whistle:
 
Mun piti mennä tytsyn kans päikkäreille, mutta tuli taas kaikkee "tuikitärkeetä" väliin.. imurointia, imurinletkutelineen uudelleen sijoitus ja nyt oon kasannut täytekakun leipomistarvikkeet jo esille ja into loppui justiinsa |O |O
Taidan laittaa hissukseen kamat kaappiin ja mennä sohvalle :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Älkää nyt sanoko et mun pitää mennä tekeen jotaa :xmas: :LOL:
Ei sun tarvi :hug: Peiton alle vaan piiloon, niin mä ainakin teen :LOL: tai siis haluaisin :p Mutta kai se on pakko antaa lapselle ruokaa ja lähteä ulos :wave:
Eri rytmit ;)
Myö ollaa jo ulkoiltu ja syöty...nyt nukkumassa ;)
Täällä taas just heräs. Me herättiin ysiltä ja poika laittoi 11 päikkäreille...Näin yleensä jos ei ole jotain suunnitelmia. Tällaisiin päiviin kuuluu toiset päikkärit. Teillähän mennään yksillä, eiks niin?
 
Me ei menty tänään kerhoon, kun mua ei yksinkertaisesti huvittanut :/
Tää keskiviikon ryhmä on perheryhmä ja siellä on hulluna porukkaa ja me oltiin siellä vähän seinäkukkasina. Se oma ensisynnyttäjien ryhmä on paljon kivempi. Siellä on äiskällekin seuraa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Älkää nyt sanoko et mun pitää mennä tekeen jotaa :xmas: :LOL:
Ei sun tarvi :hug: Peiton alle vaan piiloon, niin mä ainakin teen :LOL: tai siis haluaisin :p Mutta kai se on pakko antaa lapselle ruokaa ja lähteä ulos :wave:
Eri rytmit ;)
Myö ollaa jo ulkoiltu ja syöty...nyt nukkumassa ;)
Täällä taas just heräs. Me herättiin ysiltä ja poika laittoi 11 päikkäreille...Näin yleensä jos ei ole jotain suunnitelmia. Tällaisiin päiviin kuuluu toiset päikkärit. Teillähän mennään yksillä, eiks niin?
Yksillä joo...8-9 välillä herää ja 12-12.30 menee nukkumaan =)
Aamupäivästä kävästään ulkona, ei aina...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Me ei menty tänään kerhoon, kun mua ei yksinkertaisesti huvittanut :/
Tää keskiviikon ryhmä on perheryhmä ja siellä on hulluna porukkaa ja me oltiin siellä vähän seinäkukkasina. Se oma ensisynnyttäjien ryhmä on paljon kivempi. Siellä on äiskällekin seuraa :D
Mie en enää jaksa käydä perhekerhossa kun siellä on vaan sellasia "täydelisiä äitejä" :p :D Eikä tolle 5veelle seuraakaan...
 

Yhteistyössä