Kiitos kaikille "onnitteluista" |O
On meinaa mamman mahanahka ollu pikkasen koetuksella tänää
Samalla oon tehny siivousta juhlia varten kun oon vahtinu tota termiittiä, aika haastavaa ollu etten sanois
PItää tänä iltana laittaa vähän koneelle kuvia, on meinaa tullu räpsittyä tänää
Äsken sitte tuli taas ihana yllätys kun toi jätkä alko tekeen kuperkeikkaa sohvalla
Ei siis tietenkää osaa tehä sitä mutta kun on viime aikoina kurkkinu jalkojensa välistä mistä äiti on sitte avustanu kuperkeikkaan niin päättipä kokeilla avittaako äiti sohvallakin
Saatiin tänään kuvat ja aikas kivoja tuli :heart: Monta vaihtoehtoa ja taidetaan ostaa ne kuvat sähköisesti niin saadaan teetätettyä halvemmalla jossain muualla.. Harmittaa vaan että niissä yksissä kävelykuvissa oli paita huonosti :ashamed: Miestä ei haittaa ja sanooki mua perfektionistiks mutta kun harmittaa kun paita repsottaa :snotty: Onneks sieltä löytyy niitä sitte muilla vaatteillaki ja noilla vaatteilla voi ottaa kukkaruukkukuvat kun niissä ei näy paidan helma :saint:
Sitte ollaa käyty tekees ruokaostokset juhlia varten.. Pikkasen tehokkaita ollaa oltu B) Muutama napakka supistus on tullu tänää jo ja mies pisti ässät pannaan
Juhlat alta pois eka ennen ku mamma pääsee saunaan
Siivoomisenki lupas hoitaa B)