Ai Muoriko on nyt kipeänä itsekin? Kovasti paranemisia sinne ja toivottavasti ei tartu neitiin!
Esikoinen meni tänään jo eskariin ja itelläkin parempi olo jo, vaikkakin hiukan on hutera ja väsynyt olo edelleen. Toistaiseksi näyttäis siltä, että mies ja neiti säästy tällä kertaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Ai Muoriko on nyt kipeänä itsekin? Kovasti paranemisia sinne ja toivottavasti ei tartu neitiin!
Meillä unnutus on vielä sellaista, että tyttö punnertaa kylkiluiden ja mahan välistä aluetta syöttötuolin poikkipuuta vasten, eli ei sitä jalkovälin pystypuuta vasten. Jotakin mielihyvää se sitten ilmeisesti kuitenkin tuottaa, kun naama irvessä tarvii siinä aina puolisen minuuttia kerrallaan pinnistellä..Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Piglet hienoa.että asia alkaa selviämään ja todellakin unnutus ei ole harvinaista lapsilla, töissä niitä välillä tulee eteen ja kuluu ihan kehitykseen. Aiheesta luin aikoinani ihan o.k kirjan,oliskohan ollut nimeltään lapsen seksuaalinen kasvatus tms. Näin pienistä unnuttajista en paljon tiedä, mutta joka viides viisi vuotias unnuttaa. Jotenkin tuo aihe ikävä kyllä on edelleenkin tabu.
Kenelle sä täällä hölötät Tulee ihan mieleen täydelliset naiset...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:miks sä poistit sen
Niit oli 2 ja poistin sen toisen ni näköjään lähti molemmat :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:miks sä poistit sen
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Kenelle sä täällä hölötät Tulee ihan mieleen täydelliset naiset...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:miks sä poistit sen
Ei sun tarvi :hug: Peiton alle vaan piiloon, niin mä ainakin teen tai siis haluaisin Mutta kai se on pakko antaa lapselle ruokaa ja lähteä ulos :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Älkää nyt sanoko et mun pitää mennä tekeen jotaa :xmas:
Eri rytmitAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ei sun tarvi :hug: Peiton alle vaan piiloon, niin mä ainakin teen tai siis haluaisin Mutta kai se on pakko antaa lapselle ruokaa ja lähteä ulos :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Älkää nyt sanoko et mun pitää mennä tekeen jotaa :xmas:
Täällä taas just heräs. Me herättiin ysiltä ja poika laittoi 11 päikkäreille...Näin yleensä jos ei ole jotain suunnitelmia. Tällaisiin päiviin kuuluu toiset päikkärit. Teillähän mennään yksillä, eiks niin?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Eri rytmitAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ei sun tarvi :hug: Peiton alle vaan piiloon, niin mä ainakin teen tai siis haluaisin Mutta kai se on pakko antaa lapselle ruokaa ja lähteä ulos :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Älkää nyt sanoko et mun pitää mennä tekeen jotaa :xmas:
Myö ollaa jo ulkoiltu ja syöty...nyt nukkumassa
Yksillä joo...8-9 välillä herää ja 12-12.30 menee nukkumaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Täällä taas just heräs. Me herättiin ysiltä ja poika laittoi 11 päikkäreille...Näin yleensä jos ei ole jotain suunnitelmia. Tällaisiin päiviin kuuluu toiset päikkärit. Teillähän mennään yksillä, eiks niin?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Eri rytmitAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ei sun tarvi :hug: Peiton alle vaan piiloon, niin mä ainakin teen tai siis haluaisin Mutta kai se on pakko antaa lapselle ruokaa ja lähteä ulos :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Älkää nyt sanoko et mun pitää mennä tekeen jotaa :xmas:
Myö ollaa jo ulkoiltu ja syöty...nyt nukkumassa
Mie en enää jaksa käydä perhekerhossa kun siellä on vaan sellasia "täydelisiä äitejä" Eikä tolle 5veelle seuraakaan...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Me ei menty tänään kerhoon, kun mua ei yksinkertaisesti huvittanut :/
Tää keskiviikon ryhmä on perheryhmä ja siellä on hulluna porukkaa ja me oltiin siellä vähän seinäkukkasina. Se oma ensisynnyttäjien ryhmä on paljon kivempi. Siellä on äiskällekin seuraa