***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Älkää nyt sanoko et mun pitää mennä tekeen jotaa :xmas: :LOL:
Ei sun tarvi :hug: Peiton alle vaan piiloon, niin mä ainakin teen :LOL: tai siis haluaisin :p Mutta kai se on pakko antaa lapselle ruokaa ja lähteä ulos :wave:
Eri rytmit ;)
Myö ollaa jo ulkoiltu ja syöty...nyt nukkumassa ;)
Täällä taas just heräs. Me herättiin ysiltä ja poika laittoi 11 päikkäreille...Näin yleensä jos ei ole jotain suunnitelmia. Tällaisiin päiviin kuuluu toiset päikkärit. Teillähän mennään yksillä, eiks niin?
Yksillä joo...8-9 välillä herää ja 12-12.30 menee nukkumaan =)
Aamupäivästä kävästään ulkona, ei aina...
Me ulkoillaan yleensä vasta tässä iltapäivällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:
Mun piti mennä tytsyn kans päikkäreille, mutta tuli taas kaikkee "tuikitärkeetä" väliin.. imurointia, imurinletkutelineen uudelleen sijoitus ja nyt oon kasannut täytekakun leipomistarvikkeet jo esille ja into loppui justiinsa |O |O
Taidan laittaa hissukseen kamat kaappiin ja mennä sohvalle :whistle:
Pitäs vissiin joo alkaa kakkupohjanteko harjotuksiin :whistle: :headwall: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Me ei menty tänään kerhoon, kun mua ei yksinkertaisesti huvittanut :/
Tää keskiviikon ryhmä on perheryhmä ja siellä on hulluna porukkaa ja me oltiin siellä vähän seinäkukkasina. Se oma ensisynnyttäjien ryhmä on paljon kivempi. Siellä on äiskällekin seuraa :D
Mie en enää jaksa käydä perhekerhossa kun siellä on vaan sellasia "täydelisiä äitejä" :p :D Eikä tolle 5veelle seuraakaan...
Meillä ei onneks oo yhtään sellaista (tai en mä siitä toisesta tarkemmin tiedä, kun ei olla käyty kun kerran). Mammoja on vaan n. 10 kerrallaan. Ja kaikki on ihan kivoja. Ja jos vertaa siihen toiseen kerhoon niin onhan se tietty helpompi tutustuakin pienemmässä ryhmässä...Poika kyllä viihtyy kummassakin kerhossa hyvin.
Täällä oli jossain perhekahvilassa tuollaista touhua :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Me ei menty tänään kerhoon, kun mua ei yksinkertaisesti huvittanut :/
Tää keskiviikon ryhmä on perheryhmä ja siellä on hulluna porukkaa ja me oltiin siellä vähän seinäkukkasina. Se oma ensisynnyttäjien ryhmä on paljon kivempi. Siellä on äiskällekin seuraa :D
Mie en enää jaksa käydä perhekerhossa kun siellä on vaan sellasia "täydelisiä äitejä" :p :D Eikä tolle 5veelle seuraakaan...
Meillä ei onneks oo yhtään sellaista (tai en mä siitä toisesta tarkemmin tiedä, kun ei olla käyty kun kerran). Mammoja on vaan n. 10 kerrallaan. Ja kaikki on ihan kivoja. Ja jos vertaa siihen toiseen kerhoon niin onhan se tietty helpompi tutustuakin pienemmässä ryhmässä...Poika kyllä viihtyy kummassakin kerhossa hyvin.
Täällä oli jossain perhekahvilassa tuollaista touhua :/
Nuo tuppaa melkeen kaikki olemaan sellasia "jo vuosia kotona olleita", et ovat käyny siel jo pidempään ja selkeet kuppikunnat tullu...et ei sinne oikeen mukaan pääse....
No, sama se....ei mua niin hirveesti hotsittaskaan ja oon sata varma, et neidille on kotonaki aktiviteettia ihan omiks tarpeiks vielä :LOL: Ja noita vieraita naamojaki näkee alvariinsa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:
Mun piti mennä tytsyn kans päikkäreille, mutta tuli taas kaikkee "tuikitärkeetä" väliin.. imurointia, imurinletkutelineen uudelleen sijoitus ja nyt oon kasannut täytekakun leipomistarvikkeet jo esille ja into loppui justiinsa |O |O
Taidan laittaa hissukseen kamat kaappiin ja mennä sohvalle :whistle:
Pitäs vissiin joo alkaa kakkupohjanteko harjotuksiin :whistle: :headwall: :kieh:
No niin, ehdin olla sohvalla kaks minuuttia, kun yläkerrasta alkoi kuulua huutelua ja siellä tyttö olikin naama korvissa istumassa pinniksessä, kun menin hakeen. Eli ei toivookaan, että olis jatkanut uniaan..
Jos koittais siis sittenkin sitä kakkupohjan tekoa |O Tyttö tosin pelkää vähän vatkaimen ääntä.. *koittaa keksiä tekosyytä, ettei tarvis alkaa hommiin* =)

 
Täällä myös nuo kerhot tuppaa olemaan täynnä täydellisiä äitejä ja lapsia :/ Sen takia oon jääny kokonaan pois noista, mut onneksi on paljon ystäviä ja tuttavia missä voi päivisin vierailla :D Pienin saa tarpeeksi tosissaan tarpeeksi seuraa isommista sisaruksista ja niiden kamuista :D

Onks kukaan antanu burana suppoa ja panadolia silleen limittäin korkeeseen kuumeeseen? Annoinpa tytölle tavis mehuakin nokkiksesta, ei oikein maistunu vesi menee paremmin :whistle:
 
Lääkärillä käyty ja soijamaitoresepti saatiin |O kaksi viikkoa pitäisi kokeilla. Kyselin siitä soijalle allergisoitumisesta ja sanoi ,että vain pieni prosentti allergisoituu,mutta nitä olen seurannut kekskusteluja tuntuu kuin kaikki reagoisi siihen. Niin ja jätetään pois kaksi viimeisintä kokeilua,porkkana ja ohra. Mietin vaan oliskohan hapanmaitotuotteet tehneet oireet,kun ovat melko uus juttu. No jaa,mulla on hirveä kieltäminen maitoallergian suhteen. Toisaalta taas "pelkään" että hermoilullani aiheutan tahtomattani pojalle jonkun allergian kaikenmaailman kokeiluilla. Juu päässä viiraa.

Helmikselle mukavaa reissua,vai oliko se nyt

Ievalle :flower: tukea vasten seisomisesta Taisit kertoa jo monta sivua sitten,olen vähän jäljessä jutuissa

Annolle :flower: sohvalla juoksemisen jalosta taidosta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Täällä myös nuo kerhot tuppaa olemaan täynnä täydellisiä äitejä ja lapsia :/ Sen takia oon jääny kokonaan pois noista, mut onneksi on paljon ystäviä ja tuttavia missä voi päivisin vierailla :D Pienin saa tarpeeksi tosissaan tarpeeksi seuraa isommista sisaruksista ja niiden kamuista :D

Onks kukaan antanu burana suppoa ja panadolia silleen limittäin korkeeseen kuumeeseen? Annoinpa tytölle tavis mehuakin nokkiksesta, ei oikein maistunu vesi menee paremmin :whistle:
Olisin antanut jos burana olis pysyny pyllyssä :whistle:
Mun muistaakseni pitäs kolme tuntia olla väliä.
 
Kiitos kaikille "onnitteluista" |O :D On meinaa mamman mahanahka ollu pikkasen koetuksella tänää :whistle: Samalla oon tehny siivousta juhlia varten kun oon vahtinu tota termiittiä, aika haastavaa ollu etten sanois :p PItää tänä iltana laittaa vähän koneelle kuvia, on meinaa tullu räpsittyä tänää :D Äsken sitte tuli taas ihana yllätys kun toi jätkä alko tekeen kuperkeikkaa sohvalla :eek: Ei siis tietenkää osaa tehä sitä mutta kun on viime aikoina kurkkinu jalkojensa välistä mistä äiti on sitte avustanu kuperkeikkaan niin päättipä kokeilla avittaako äiti sohvallakin :eek: :whistle:

Saatiin tänään kuvat ja aikas kivoja tuli :heart: Monta vaihtoehtoa ja taidetaan ostaa ne kuvat sähköisesti niin saadaan teetätettyä halvemmalla jossain muualla.. Harmittaa vaan että niissä yksissä kävelykuvissa oli paita huonosti :ashamed: Miestä ei haittaa ja sanooki mua perfektionistiks mutta kun harmittaa kun paita repsottaa :snotty: Onneks sieltä löytyy niitä sitte muilla vaatteillaki ja noilla vaatteilla voi ottaa kukkaruukkukuvat kun niissä ei näy paidan helma :saint:

Sitte ollaa käyty tekees ruokaostokset juhlia varten.. Pikkasen tehokkaita ollaa oltu B) Muutama napakka supistus on tullu tänää jo ja mies pisti ässät pannaan :D Juhlat alta pois eka ennen ku mamma pääsee saunaan :D Siivoomisenki lupas hoitaa B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Lääkärillä käyty ja soijamaitoresepti saatiin |O kaksi viikkoa pitäisi kokeilla. Kyselin siitä soijalle allergisoitumisesta ja sanoi ,että vain pieni prosentti allergisoituu,mutta nitä olen seurannut kekskusteluja tuntuu kuin kaikki reagoisi siihen. Niin ja jätetään pois kaksi viimeisintä kokeilua,porkkana ja ohra. Mietin vaan oliskohan hapanmaitotuotteet tehneet oireet,kun ovat melko uus juttu. No jaa,mulla on hirveä kieltäminen maitoallergian suhteen. Toisaalta taas "pelkään" että hermoilullani aiheutan tahtomattani pojalle jonkun allergian kaikenmaailman kokeiluilla. Juu päässä viiraa.

Ievalle :flower: tukea vasten seisomisesta Taisit kertoa jo monta sivua sitten,olen vähän jäljessä jutuissa
On meillä tukea vasten seisty jo monta kuukautta. (Siellä HöpöLöpössä jo. ;) ) Ensimmäiset askeleet otti tuen kanssa sunnuntaina. :)

Tsemiä noihin allergiajuttuihin! :hug: :hug: On tosi vaikeaa hyväksyä allergian mahdollisuus. Meillä tuli soijasta alkuun n. viikon verran oireita, mutta nyt ovat lieventyneet. Näin kuulemma käy aika monilla, joten älä säikähdä, vaikkei tilanne lähtisikään heti rauhoittumaan. Teilläkin poitsu on jo melkein vuoden, joten soijalle allergisoituminen on epätodennäköisempää kuin esim. muutama kuukausi sitten. Äläkä mieti, että sä voisit aiheuttaa jotain allergioita. Höpsis. Parhaasi olet yrittänyt ihan varmasti. :hug: Työlästä (ja ikävä kyllä kallista) allergioiden kanssa pelaaminen on, mutta siihen tottuu melko pian. Kenelle lääkärille muuten saitte ajan? Jos sopii kysyä siis... Voit laittaa vaikka yyveenä, jos et täällä halua paljastaa.

 

Yhteistyössä