Katos ylempää...täällä toinen *heiluttaa merkiksi punasta viiriä* :xmas: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas: *ei halua myöntää ettei ymmärrä*Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä en oikein lämpene tuolle huulitikku viidakolle...en taaskaan jaksanu katsoa loppuun. Jotenkin, no en tiiä, mutta ei ainakaan saa mua hyvälle päälle :/
Onko täällä joku toinenkin???Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:???Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä en oikein lämpene tuolle huulitikku viidakolle...en taaskaan jaksanu katsoa loppuun. Jotenkin, no en tiiä, mutta ei ainakaan saa mua hyvälle päälle :/
Siirtyy samaan riviin... :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Katos ylempää...täällä toinen *heiluttaa merkiksi punasta viiriä* :xmas: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas: *ei halua myöntää ettei ymmärrä*Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä en oikein lämpene tuolle huulitikku viidakolle...en taaskaan jaksanu katsoa loppuun. Jotenkin, no en tiiä, mutta ei ainakaan saa mua hyvälle päälle :/
Lip stick jungleko? * kokee AHAA-elämyksen*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Katos ylempää...täällä toinen *heiluttaa merkiksi punasta viiriä* :xmas: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas: *ei halua myöntää ettei ymmärrä*Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä en oikein lämpene tuolle huulitikku viidakolle...en taaskaan jaksanu katsoa loppuun. Jotenkin, no en tiiä, mutta ei ainakaan saa mua hyvälle päälle :/
Onko tää joku vihje???Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:lipstick jungle, hölmöläiset!
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko täällä joku toinenkin???Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:???Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä en oikein lämpene tuolle huulitikku viidakolle...en taaskaan jaksanu katsoa loppuun. Jotenkin, no en tiiä, mutta ei ainakaan saa mua hyvälle päälle :/
aika suora sellainenAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko tää joku vihje???Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:lipstick jungle, hölmöläiset!
Ehditkin eka. Mutta mä keksin ihan ite. =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:lipstick jungle, hölmöläiset!
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko tää joku vihje???Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:lipstick jungle, hölmöläiset!
Hyvä! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:aika suora sellainenAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko tää joku vihje???Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:lipstick jungle, hölmöläiset!
Sama täällä, eka jakson katoin melkein kokonaan ja toisesta puolet ja sit riitti. Ei säväytä :|Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä en oikein lämpene tuolle huulitikku viidakolle...en taaskaan jaksanu katsoa loppuun. Jotenkin, no en tiiä, mutta ei ainakaan saa mua hyvälle päälle :/
maikkarin ysin sarja...oot ihan varppina nähny mainoksen joskus!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko tää joku vihje???Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:lipstick jungle, hölmöläiset!
En mie kyl edelleenkää ymmärrä, mistä puhutaan
Elokuva tuli mieleen?
Jee! samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Sama täällä, eka jakson katoin melkein kokonaan ja toisesta puolet ja sit riitti. Ei säväytä :|Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä en oikein lämpene tuolle huulitikku viidakolle...en taaskaan jaksanu katsoa loppuun. Jotenkin, no en tiiä, mutta ei ainakaan saa mua hyvälle päälle :/
Siis minä katon joskus tölsyä???Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:maikkarin ysin sarja...oot ihan varppina nähny mainoksen joskus!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko tää joku vihje???Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:lipstick jungle, hölmöläiset!
Elokuva tuli mieleen?
Ihanaa!!!! Kerrankin tunnen itseni vähemmän poikkeavaksi...vai???Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko tää joku vihje???Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:lipstick jungle, hölmöläiset!
Elokuva tuli mieleen?
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ihanaa!!!! Kerrankin tunnen itseni vähemmän poikkeavaksi...vai???Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko tää joku vihje???Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:lipstick jungle, hölmöläiset!
Elokuva tuli mieleen?
lip=huuliAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Eiku vai puna
Höh: oonko mä enemmän poikkeavaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::hug:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ihanaa!!!! Kerrankin tunnen itseni vähemmän poikkeavaksi...vai???Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko tää joku vihje???Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:lipstick jungle, hölmöläiset!
Elokuva tuli mieleen?