Miksi te ootte siellä lumibunkkerissa? Oonko mä noin hurja tyyppi!!! *miettii tarttisko alkaa keräämään lipputuloja näistä AHAA-elämyksistä* =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaikki haluaa tulla kattoon, kun saat AHAA-elämyksiäAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Hmmm...pitäiskö tää ottaa niinku kohteliaisuutena vai loukkaantua...Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:no ni, sitähän se sit just on sä tuut--> kaikki muutkin tulee--->ilta alkaa--> palsta jumittuuAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tännehän ei ees päässy... :headwall: *hengittää paperipussiin*
Että vähänkö oot loistava ihminen =)
*piiloutuu lumibunkkeriin*
Kiitos kun piristit mun päivänAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaikki haluaa tulla kattoon, kun saat AHAA-elämyksiäAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Hmmm...pitäiskö tää ottaa niinku kohteliaisuutena vai loukkaantua...Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:no ni, sitähän se sit just on sä tuut--> kaikki muutkin tulee--->ilta alkaa--> palsta jumittuuAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tännehän ei ees päässy... :headwall: *hengittää paperipussiin*
Että vähänkö oot loistava ihminen =)
*piiloutuu lumibunkkeriin*
Tää kuulostaa järkevämmältä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:Kuukeloin tästä "unnuttamisesta" ja jos olisin vähänkin sellainen tyyppi, joka ottaa itseensä niin voisin jopa menettää yöuneni.. Siellä on kommentteja liian vähäisestä sosiaalisesta kontaktista ym. :|
Mutta kaikesta päätellen kyse on kuitenkin ihan normaalista lasten ja vauvojenkin puuhasta, joka on yleisempää kuin mitä luullaan sen takia, kun aiheesta ei kehdata puhua.
Mä koitan tässä samalla syödä paahtoleipää ja juon kaakaoo ja yritän välttää, ettei näppis tuu ihan rasvaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::xmas: Oottepas työ hiljasia
KARSISEE?!?! Mulla taitaa olla kyllä joku kielihäiriö pahemman kerran Ei ole siis mikään hämäläinen murresanaAlkuperäinen kirjoittaja piglet08:Mä koitan tässä samalla syödä paahtoleipää ja juon kaakaoo ja yritän välttää, ettei näppis tuu ihan rasvaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::xmas: Oottepas työ hiljasia
Huoh, tässä se hyvä idea laihduttamisesta taas karsisee :kieh: :kieh:
Joo, me palkittiin itsemme hyvästä lääkärireissusta kans Tupla-patukoilla ja Daim-suklaalevyllä :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Piglet mä kanssa laihdutan, ja ajattelin juuri poistua iltapalalle... runebergintorttu odottaa... :ashamed:
Toiminnallinen runebergintorttu! Joku tamagotchin sukulainen... :xmas: Kaikkee ne keksii...Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Piglet mä kanssa laihdutan, ja ajattelin juuri poistua iltapalalle... runebergintorttu odottaa... :ashamed:
Minä vedän vihreetä jenkkiä niin et leuat on kankeena viel viikon päästä *mullako nälkä*Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:Mä koitan tässä samalla syödä paahtoleipää ja juon kaakaoo ja yritän välttää, ettei näppis tuu ihan rasvaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::xmas: Oottepas työ hiljasia
Huoh, tässä se hyvä idea laihduttamisesta taas karsisee :kieh: :kieh:
Joo, en mä mahda tälle mitään, se seurasi mua kaupasta kotiin ja vaanii nyt tuolla keittiön kaapissa. Mä olen vaan avuton uhri...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Toiminnallinen runebergintorttu! Joku tamagotchin sukulainen... :xmas: Kaikkee ne keksii...Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Piglet mä kanssa laihdutan, ja ajattelin juuri poistua iltapalalle... runebergintorttu odottaa... :ashamed:
Kannattaa varmaan hankkia lähetymiskielto tuollaisia torttuja vastaanAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Joo, en mä mahda tälle mitään, se seurasi mua kaupasta kotiin ja vaanii nyt tuolla keittiön kaapissa. Mä olen vaan avuton uhri...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Toiminnallinen runebergintorttu! Joku tamagotchin sukulainen... :xmas: Kaikkee ne keksii...Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Piglet mä kanssa laihdutan, ja ajattelin juuri poistua iltapalalle... runebergintorttu odottaa... :ashamed:
Mutta kun tää torttu on mulle niiiin rakas. :'( Tulisi niin ikävä. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kannattaa varmaan hankkia lähetymiskielto tuollaisia torttuja vastaanAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Joo, en mä mahda tälle mitään, se seurasi mua kaupasta kotiin ja vaanii nyt tuolla keittiön kaapissa. Mä olen vaan avuton uhri...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Toiminnallinen runebergintorttu! Joku tamagotchin sukulainen... :xmas: Kaikkee ne keksii...Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Piglet mä kanssa laihdutan, ja ajattelin juuri poistua iltapalalle... runebergintorttu odottaa... :ashamed:
???Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä en oikein lämpene tuolle huulitikku viidakolle...en taaskaan jaksanu katsoa loppuun. Jotenkin, no en tiiä, mutta ei ainakaan saa mua hyvälle päälle :/
:xmas: *ei halua myöntää ettei ymmärrä*Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä en oikein lämpene tuolle huulitikku viidakolle...en taaskaan jaksanu katsoa loppuun. Jotenkin, no en tiiä, mutta ei ainakaan saa mua hyvälle päälle :/