***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Tännehän ei ees päässy... :headwall: *hengittää paperipussiin*
no ni, sitähän se sit just on :whistle: sä tuut--> kaikki muutkin tulee--->ilta alkaa--> palsta jumittuu :D

Että vähänkö oot loistava ihminen =)
Hmmm...pitäiskö tää ottaa niinku kohteliaisuutena vai loukkaantua... :LOL: ;) :LOL:
Kaikki haluaa tulla kattoon, kun saat AHAA-elämyksiä :LOL: :LOL: :p

*piiloutuu lumibunkkeriin*
Miksi te ootte siellä lumibunkkerissa? :D Oonko mä noin hurja tyyppi!!! :eek: :D *miettii tarttisko alkaa keräämään lipputuloja näistä AHAA-elämyksistä* =)
 
Hieno homma Piglet! =) Me ollaan kanssa muutaman kerran käyty Koskiklinikalla, sinne kun yleensä pääsee samana päivänä ja siellä on päivystys viikonloppuisin ja juhlapyhinäkin, myös korva- ja lastenlääkäreillä. =) Uudenvuodenpäivänä käytiin siellä korvalääkärillä.
 
Kuukeloin tästä "unnuttamisesta" ja jos olisin vähänkin sellainen tyyppi, joka ottaa itseensä niin voisin jopa menettää yöuneni.. Siellä on kommentteja liian vähäisestä sosiaalisesta kontaktista ym. :|
Mutta kaikesta päätellen kyse on kuitenkin ihan normaalista lasten ja vauvojenkin puuhasta, joka on yleisempää kuin mitä luullaan sen takia, kun aiheesta ei kehdata puhua.
 
Mä oon ite käyny Koskiklinkalla joskus aikoja sitte kun siellä oli töissä semmonen korvalääkäri joka mut leikkas.. Nyt tuntuu että on ihan pihalla että mihi ton pojan veis jos jotain tulis. Ois kiva löytää joku semmonen jolle veis aina sitte kun on tarvis. Siellä Kehräsaaren paikassa tuli käytyä np-ultrassa nyt kun kunta ei tarjonnu sitä. Ihan positiivinen kuva siitäki paikasta jäi kyl.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Tännehän ei ees päässy... :headwall: *hengittää paperipussiin*
no ni, sitähän se sit just on :whistle: sä tuut--> kaikki muutkin tulee--->ilta alkaa--> palsta jumittuu :D

Että vähänkö oot loistava ihminen =)
Hmmm...pitäiskö tää ottaa niinku kohteliaisuutena vai loukkaantua... :LOL: ;) :LOL:
Kaikki haluaa tulla kattoon, kun saat AHAA-elämyksiä :LOL: :LOL: :p

*piiloutuu lumibunkkeriin*
Kiitos kun piristit mun päivän :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:
Kuukeloin tästä "unnuttamisesta" ja jos olisin vähänkin sellainen tyyppi, joka ottaa itseensä niin voisin jopa menettää yöuneni.. Siellä on kommentteja liian vähäisestä sosiaalisesta kontaktista ym. :|
Mutta kaikesta päätellen kyse on kuitenkin ihan normaalista lasten ja vauvojenkin puuhasta, joka on yleisempää kuin mitä luullaan sen takia, kun aiheesta ei kehdata puhua.
Tää kuulostaa järkevämmältä :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
:xmas: Oottepas työ hiljasia :p
Mä koitan tässä samalla syödä paahtoleipää ja juon kaakaoo ja yritän välttää, ettei näppis tuu ihan rasvaan.
Huoh, tässä se hyvä idea laihduttamisesta taas karsisee :kieh: :kieh:
KARSISEE?!?! Mulla taitaa olla kyllä joku kielihäiriö pahemman kerran :LOL: :LOL: Ei ole siis mikään hämäläinen murresana :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
:xmas: Oottepas työ hiljasia :p
Mä koitan tässä samalla syödä paahtoleipää ja juon kaakaoo ja yritän välttää, ettei näppis tuu ihan rasvaan.
Huoh, tässä se hyvä idea laihduttamisesta taas karsisee :kieh: :kieh:
Minä vedän vihreetä jenkkiä niin et leuat on kankeena viel viikon päästä :LOL: :LOL: *mullako nälkä* :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Piglet mä kanssa laihdutan, ja ajattelin juuri poistua iltapalalle... runebergintorttu odottaa... :whistle: :ashamed:
Toiminnallinen runebergintorttu! Joku tamagotchin sukulainen... :xmas: Kaikkee ne keksii...
:D Joo, en mä mahda tälle mitään, se seurasi mua kaupasta kotiin ja vaanii nyt tuolla keittiön kaapissa. Mä olen vaan avuton uhri... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Piglet mä kanssa laihdutan, ja ajattelin juuri poistua iltapalalle... runebergintorttu odottaa... :whistle: :ashamed:
Toiminnallinen runebergintorttu! Joku tamagotchin sukulainen... :xmas: Kaikkee ne keksii...
:D Joo, en mä mahda tälle mitään, se seurasi mua kaupasta kotiin ja vaanii nyt tuolla keittiön kaapissa. Mä olen vaan avuton uhri... :whistle:
Kannattaa varmaan hankkia lähetymiskielto tuollaisia torttuja vastaan :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Piglet mä kanssa laihdutan, ja ajattelin juuri poistua iltapalalle... runebergintorttu odottaa... :whistle: :ashamed:
Toiminnallinen runebergintorttu! Joku tamagotchin sukulainen... :xmas: Kaikkee ne keksii...
:D Joo, en mä mahda tälle mitään, se seurasi mua kaupasta kotiin ja vaanii nyt tuolla keittiön kaapissa. Mä olen vaan avuton uhri... :whistle:
Kannattaa varmaan hankkia lähetymiskielto tuollaisia torttuja vastaan :eek:
Mutta kun tää torttu on mulle niiiin rakas. :'( Tulisi niin ikävä. :'(
 

Yhteistyössä