***Helmet 2008*** viikko 41

Meilläkään ei pahemmin viihdytetä ruokapöydän ääressä, aamupuuron aikana leikkii joskus Jekovit-pullolla. Ruokailut sujuu meillä suht hyvin muutenkin, sottaista on välillä, kun poika haluaa syödä itse ja toisinaan oon antanut pojulle oman lusikan, jonka kautta puuroa löytyykin sitten niin silmistä, korvista kuin lattialtakin. Kovin usein en vielä viitsi antaa omaa lusikkaa, kun en jaksaisi siivoilla niitä jälkiä :ashamed:

Eilen illalla poika itkeskeli jo useaan otteeseen enne mun nukkumaanmenoa, joten tuuppasin supon 22.30 ja siitä poika nukkuikin rauhallisesti puol kolmeen, ylös noustiin poikkeuksellisen myöhään vasta 7.30. Aamupäivä oltiin pojan kanssa "evakossa" kotoa, että mies sai nukkua krapulaansa eilisen saunaillan jäljiltä :kieh:

Mä en edelleenkään voi tajuta, että mistä tuo kaikki lika ja pöly tulee :eek: ? Pitäis joka päivä imuroida ja luututa, että pysyisi siistinä :kieh: Ihan kiukulla menin nytkin imurin kanssa talon läpi ja pian aattelin siirtyä mopin varteen. En mä raaski poikaa pitää likaisilla lattioillakaan ja tuo hemmetin syysaurinko kun paljastaa kaiken :kieh:
 
Nipsulille piti vielä toivottaa onnea työnhakuun ja Liinamari muista, että kyllä se aurinko sieltä taas saapuu :hug: Toivottavasti matkikset on käytössä hyvät, ei värillä sitten pidemmän päälle oo niin paljon väliä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Miten mul ois semmonen käsitys (siis ihan hatusta kai :D ) ettei kannattais sillo sitoa sitä jos se on murtunu. Mutta toisaalta oon kuullu myös että sitte kun se on murtunu niin sen kyllä tietää eikä tarvi epäillä :LOL:
No joo kunnolla jos on murtunu niin tietää kyllä |O Mut hiusmurtumissa ei välttämättä...
No, murtumaa ei ollu, mutta käsi on totaalisen poissa pelistä, turvonnu, sinertää ja aivan sairaan kosketusarka...tuli vedet silmiin ja itku kun lääkäri pikkasen koski :'( pojalla siis...
Juu, ei tosiaan välttämättä itse tiedä onko joku paikka murtunut vai ei, vaikka kipeä oliskin. Miehelläkin kun viime talvena murtui jalkapalloillessa nilkka, niin ei itse osannut edes kuvitella että sieltä olis jotain murtunut :whistle: kävellä linkuttikin sillä jalalla useamman päivän kun ajatteli että kyllä se siitä :eek: . Sitten kun meni lääkäriin ja kuviin, niin selvis, että kehräsluu on kahdessa osassa ja oli hilkunkilkun ettei jouduttu leikkaamaan-lääkäritkin ihmetteli miten oli sillä kävellyt, mut mies sanoi, ettei se niin kipeä ollut että olisi osannut mitään murtumaa epäillä. :/

Sama juttu mulla, kun mursin pikkuvarpaan potkasemalla sen sängynjalkaan |O Sit kun oli turvonnu niin ettei kenkää saanu jalkaan, ni kipitin lekuriin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Mä en edelleenkään voi tajuta, että mistä tuo kaikki lika ja pöly tulee :eek: ? Pitäis joka päivä imuroida ja luututa, että pysyisi siistinä :kieh: Ihan kiukulla menin nytkin imurin kanssa talon läpi ja pian aattelin siirtyä mopin varteen. En mä raaski poikaa pitää likaisilla lattioillakaan ja tuo hemmetin syysaurinko kun paljastaa kaiken :kieh:
Mä oon miettiny ihan samaa, tuntuu että monta kertaa päivässä sais imuroida |O Eikä asiaa ainakaan auta se että koiralla alko karvanlähtö... Onneks lähtee semmosissa tupoissa että helppo noukkiakin lattialta pois.
 
Imuroinnista peesi Kristellen pohdintaan.Kans tuntuu et minä ja imuri olllaan nykyään kuin majakka ja perävaunu.Mies muuten ihmettelee et miten ihmeessä mä kehtaankin syyttää sitä kengät jalassa kävelystä...noo jos mä en sitä tee ja imuri kolisee joka päivä kun käytävän mattoa imuroi... :D tuskin tuo poikakaan siinä saappat jalassa tepastelee :LOL:
 
Kiitokset työzempityksestä :heart: , musta on ihan kiva et voi tehä jotain ihan muuta eli ihan ekana en kyl oman alan hommia hae, mutta kassotaan ny kuinka käypi...naureskelin hulluna kun kattelin noita työpaikkoja ja ajattelin itseäni esim karaoke-emännän hommiin :LOL: :LOL:

Meillä ikuisen siivousprojektin lisäks on tänään testattu manducaa silleestipäin että neiti on selässä ja vitsit kun olikin kätsä ja neiti viihtyi iloisena koko matkan, välillä jopa naureskeli jos iskä vähän hypähteli..mies vaan totes että olkiin rupes jo loppulenkistä ottamaan vaikka se eu mikään heikko-peikko edes ole joten :eek:
 
Ai Nipsuli on töitä hakenut, toivottavasti tärppää!! =)
Mä kans kokeilin yks päivä Ergoa selkään mut oon vissiin niin kaavoihin kangistunut että edessä tuntuu paremmalta :whistle: Ja jotenkin jää mahamakkarat paljon pahemmin kun on selän puolella :ashamed:
Eläkä kehtaa puhua pitsasta :p
 
Meil on huomenna se napatyrän näyttö kirran pkl. saas nähä mitäs tuumivat. Isäntä on iltanavetasta pois, ni päästään koko sakilla samalla kaupungille!
Väsyttää ihan POSKETTOMASTI |O vaik puolentunnin päikkäritki nukuin. KOkopäivä oltu liikenteessa (navetassa käytiin välistä kotona) kummilasten synttäreitä käyty!
 
Liinikselle mega :hug: , toivottavasti pian alkais paremmat päivät.

Kerrohan nipsuli sitte, missä teet keikkaa karaoke-emona, niin tullaan kattomaan. :D

Mä ajattelin käydä huomenna näyttämässä tytön korvia lääkärissä. Kun nyt kerran sille maksetaan tota sairaskulukorvausvakuutusta, niin miks ei sitte käyttäis lääkäripalveluja. Täytyyhän sitä tulla vuodessa yli 100 euroa laskua, että menee yli omavastuun, mutta silti.

Meillä on keitelty pari päivää tavis-kaurapuuroa Tutteliin ja hyvin on uponnu. :p ;)

Murtumista piti sanoa, että kun tolla esikoisella murtu luu kyynärpäästä, niin ei lastenlääkäri osannu röntgenistä sanoa, onko se murtunu. Lasten ortopedi tuumas, että kai se on murtunu, mutta oli vielä ennen jälkitarkastusta kysyny asiaa röntgenlääkäriltä, niin että ei se oo aina niin helppo lääkäreidenkään sanoa, onko murtunu vai ei, jos ei oo luut siirtyny paikaltaan. Mutta toi esikoisen käsi parani kyllä ilman kipsausta. Kantoside oli kivunlievitystä varten.
 
Hei BB:kin loppu ja mä tuli vielä kattoo, onko tällä elömää, mutta hiljasta on. Täytynee ruveta iltaisin lukemaan jotain sivistävää tai ompelemaan vaippoja.

Vai hei, nyt tuli oivallus, oottekohan uudessa pinossa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Hei BB:kin loppu ja mä tuli vielä kattoo, onko tällä elömää, mutta hiljasta on. Täytynee ruveta iltaisin lukemaan jotain sivistävää tai ompelemaan vaippoja.

Vai hei, nyt tuli oivallus, oottekohan uudessa pinossa?
Ei kyl tääl vaa on hiljasta :/
 
Vitsi että on ollu kivan laiska sunnuntai =) Käytii pitkällä kävelyllä miehen ja pojan kanssa auringon paisteessa. Sit ollaa kokattu ja me nukuttii pojan kanssa päikkärit kun mies haravoi pihan :heart: Sit onki menny ilta putsatessa ämpärillistä puolukkaa. mie hukun puolukkaan täällä kun pakastinki on täynnä mansikkaa ja raparperia :eek:
 

Yhteistyössä