--meillä kans neiti ottaa olkkaria haltuun, keittiöön on aika korkee kynnys ja viel ei oo keksiny kuinka se ylitetäänAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Kauhulla ootan millo se keksii poistua olkkarista
--meillä kans neiti ottaa olkkaria haltuun, keittiöön on aika korkee kynnys ja viel ei oo keksiny kuinka se ylitetäänAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Kauhulla ootan millo se keksii poistua olkkarista
Onnea! :flower: On ihana, sanoinkuvaamaton tunne kuulla ensimmäistä kertaa maailman ihanin sana oman pienokaisen suusta. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Tyty sanoo äiti. :heart: :heart:
Meillä ensimmäinen sana oli ämmä , mutta se oli tarkoituksetonta hokemista. "Ämmä, ämmä, mämmää..."Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--meijän äiti sana on muuttunu ämmäksAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...vau!! Onnee :flower: ! Ihanaa...aivan ihanaa! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Tyty sanoo äiti. :heart: :heart: Ollaan nyt toista viikkoa miehen kanssa kuulosteltu, että sanooko ihan oikeasti, vai kuvitellaanko vaan no, tänään istuin lattialla neidin vieressä ja kääntyi muhun päin ja katso silmiin ja sanoi äit-ti.
Ei meil vaan...niin tai no...pari kertaa siltä kuulostanu, mut jäämme odottamaan...
--meiläkin oli tuo ämmä vaihe jo aikasemminkin mutta nyt taas palas takasin kuvioihinAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Meillä ensimmäinen sana oli ämmä , mutta se oli tarkoituksetonta hokemista. "Ämmä, ämmä, mämmää..."
--aika paha, oisko se että luulin että auto oli varastettu ja aika show kerkes tulla kunnes tajusin että olinkin parkeeranu sen yhtä kauempana olevalle parkkikselle :ashamed: , mies oli jo soittanu kytät.. ja miehen eka kommentti oli että voi piip, sinne meni meidän cd levytAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:G: Elämäsi noloin hetki? B)
--tohon liittyy viel mm.sakot, puhelimesta akku loppu, soitto miehelle kaupan inffosta jne.. :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Nippuli
Taisi tosiaan olla ikimuistoinen päivä... Tuota ei varmasti toivoisi toistuvaksi... |OAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--tohon liittyy viel mm.sakot, puhelimesta akku loppu, soitto miehelle kaupan inffosta jne.. :ashamed: :ashamed:
--todellakin, tais viel olla niin et en muistanu "hädissäni" miehen numeroo vaan piti soittaa yhelle kaverille ekaks ja kysyä numeroo..että joo, pikkasen nolottaa juu kun ajatteleekin tota shouwia |OAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Taisi tosiaan olla ikimuistoinen päivä... Tuota ei varmasti toivoisi toistuvaksi... |O
Mä kans yleensä meen ihan lukkoon ku jotain sattuu/hukkuu ja pitäis jotain muistaa...Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:pikkasen nolottaa juu kun ajatteleekin tota shouwia |O
--kuullostaa valitettavan tutulta :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä kans yleensä meen ihan lukkoon ku jotain sattuu/hukkuu ja pitäis jotain muistaa...Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:pikkasen nolottaa juu kun ajatteleekin tota shouwia |O
Muutaman kerran kun olen puhunut kännykkääni, olen samalla etsinyt kännykkääni (johonkin lähdössä samalla)...ja sit tullu sellainen hysteria...missä ihmeessä se on...mihin mä oon sen pudottanut...
No joo kunnolla jos on murtunu niin tietää kyllä |O Mut hiusmurtumissa ei välttämättä...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Miten mul ois semmonen käsitys (siis ihan hatusta kai ) ettei kannattais sillo sitoa sitä jos se on murtunu. Mutta toisaalta oon kuullu myös että sitte kun se on murtunu niin sen kyllä tietää eikä tarvi epäilläAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ööh...ei kai tuo side ainakaan haitaksi olis... :/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kannattasko laittaa sidettä käteen, jos epäilee että on murtunu vai antaa vaan olla?? :/
Siis sellasta että vähän puristas...ei liikaa...*osaa selittää*
--no voihan kurja , onneks noi lapset ruukaavat parantua nopsemmin kun meikäläiset :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No joo kunnolla jos on murtunu niin tietää kyllä |O Mut hiusmurtumissa ei välttämättä...
No, murtumaa ei ollu, mutta käsi on totaalisen poissa pelistä, turvonnu, sinertää ja aivan sairaan kosketusarka...tuli vedet silmiin ja itku kun lääkäri pikkasen koski :'( pojalla siis...
Juu, ei tosiaan välttämättä itse tiedä onko joku paikka murtunut vai ei, vaikka kipeä oliskin. Miehelläkin kun viime talvena murtui jalkapalloillessa nilkka, niin ei itse osannut edes kuvitella että sieltä olis jotain murtunut kävellä linkuttikin sillä jalalla useamman päivän kun ajatteli että kyllä se siitä . Sitten kun meni lääkäriin ja kuviin, niin selvis, että kehräsluu on kahdessa osassa ja oli hilkunkilkun ettei jouduttu leikkaamaan-lääkäritkin ihmetteli miten oli sillä kävellyt, mut mies sanoi, ettei se niin kipeä ollut että olisi osannut mitään murtumaa epäillä. :/Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:No joo kunnolla jos on murtunu niin tietää kyllä |O Mut hiusmurtumissa ei välttämättä...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Miten mul ois semmonen käsitys (siis ihan hatusta kai ) ettei kannattais sillo sitoa sitä jos se on murtunu. Mutta toisaalta oon kuullu myös että sitte kun se on murtunu niin sen kyllä tietää eikä tarvi epäillä
No, murtumaa ei ollu, mutta käsi on totaalisen poissa pelistä, turvonnu, sinertää ja aivan sairaan kosketusarka...tuli vedet silmiin ja itku kun lääkäri pikkasen koski :'( pojalla siis...
Onnea nipsulille työnhakuun! =) Keikkahommat olis varmaan ensi kuussa edessä täälläkin, ei kyllä onneksi tarvi sen kummemmin hakea mihinkään-ilmoitan vaan työnantajalle päivät jolloin voin tulla ja ilmoittavat sitten jos on sijaistarvetta ja sitä kun on, niin lähestulkoon aina on töitä silloin kun itselle sopii!Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:mä alotin sunnuntain kirjottamalla muutaman työhakemuksen , siis ilta ja viikonloppu töihin, saas nähä kuinka käy , että mihin joutuu/päässee :wave: