***Helmet 2008*** viikko 41

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Tyty sanoo äiti. :heart: :heart: Ollaan nyt toista viikkoa miehen kanssa kuulosteltu, että sanooko ihan oikeasti, vai kuvitellaanko vaan :whistle: no, tänään istuin lattialla neidin vieressä ja kääntyi muhun päin ja katso silmiin ja sanoi äit-ti. :D
...vau!! Onnee :flower: ! Ihanaa...aivan ihanaa! :heart: :heart:

Ei meil vaan...niin tai no...pari kertaa siltä kuulostanu, mut jäämme odottamaan... :whistle:
--meijän äiti sana on muuttunu ämmäks :LOL:
Meillä ensimmäinen sana oli ämmä :D , mutta se oli tarkoituksetonta hokemista. :D "Ämmä, ämmä, mämmää..."

 
Mäki oon ihan varmasti pariin otteeseen kuullu äiti-sanan ja mieskin kerran että myöntää että poika on sanonu sen.. mutta nyt kun innostuin hokeen sitä ja houkutteleen toista ni saanki enää vaan räät naamalle :whistle: Mies vannoo ettei oo rohkassu poikaa ollenkaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
G: Elämäsi noloin hetki? B)
--aika paha, oisko se että luulin että auto oli varastettu ja aika show kerkes tulla kunnes tajusin että olinkin parkeeranu sen yhtä kauempana olevalle parkkikselle :ashamed: :LOL: :LOL: :LOL: , mies oli jo soittanu kytät.. ja miehen eka kommentti oli että voi piip, sinne meni meidän cd levyt :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Taisi tosiaan olla ikimuistoinen päivä... :whistle: Tuota ei varmasti toivoisi toistuvaksi... |O
--todellakin, tais viel olla niin et en muistanu "hädissäni" miehen numeroo vaan piti soittaa yhelle kaverille ekaks ja kysyä numeroo..että joo, pikkasen nolottaa juu kun ajatteleekin tota shouwia |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
pikkasen nolottaa juu kun ajatteleekin tota shouwia |O
Mä kans yleensä meen ihan lukkoon ku jotain sattuu/hukkuu ja pitäis jotain muistaa... :whistle:

Muutaman kerran kun olen puhunut kännykkääni, olen samalla etsinyt kännykkääni (johonkin lähdössä samalla)...ja sit tullu sellainen hysteria...missä ihmeessä se on...mihin mä oon sen pudottanut... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
pikkasen nolottaa juu kun ajatteleekin tota shouwia |O
Mä kans yleensä meen ihan lukkoon ku jotain sattuu/hukkuu ja pitäis jotain muistaa... :whistle:

Muutaman kerran kun olen puhunut kännykkääni, olen samalla etsinyt kännykkääni (johonkin lähdössä samalla)...ja sit tullu sellainen hysteria...missä ihmeessä se on...mihin mä oon sen pudottanut... :LOL:
--kuullostaa valitettavan tutulta :ashamed:
 
Ihanaa, kun ootte ollu ihan jengillä "illan riesana". Meillä ei tuu edes tavuja, muuta kuin aiaiaiai-valitusta. :D

Mulle sattuu niin paljon nolouksia töissä ja kotona, etten oikeesti muista pahinta. Tuun kertoo, jos tulee mieleen. Nyt lähen mäkin petiin. Meillä oli ystäväperhe rapuilemassa, lähtivät just kotia ja mu piti vaan tulla sammuttamaan tää kone, mutta tänne jäin. Saa nähdä, miten yö menee tytön kanssa. Nyt kun oli vieraita melko myöhään, jaksoin hyssyttää tytön takasin uneen puolenyönrumban päätteeks. Yleensä tökkään tissin suuhun ja otan viereen. ;) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kannattasko laittaa sidettä käteen, jos epäilee että on murtunu vai antaa vaan olla?? :whistle: :/
Siis sellasta että vähän puristas...ei liikaa...*osaa selittää*
Ööh...ei kai tuo side ainakaan haitaksi olis... :/
Miten mul ois semmonen käsitys (siis ihan hatusta kai :D ) ettei kannattais sillo sitoa sitä jos se on murtunu. Mutta toisaalta oon kuullu myös että sitte kun se on murtunu niin sen kyllä tietää eikä tarvi epäillä :LOL:
No joo kunnolla jos on murtunu niin tietää kyllä |O Mut hiusmurtumissa ei välttämättä...
No, murtumaa ei ollu, mutta käsi on totaalisen poissa pelistä, turvonnu, sinertää ja aivan sairaan kosketusarka...tuli vedet silmiin ja itku kun lääkäri pikkasen koski :'( pojalla siis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
No joo kunnolla jos on murtunu niin tietää kyllä |O Mut hiusmurtumissa ei välttämättä...
No, murtumaa ei ollu, mutta käsi on totaalisen poissa pelistä, turvonnu, sinertää ja aivan sairaan kosketusarka...tuli vedet silmiin ja itku kun lääkäri pikkasen koski :'( pojalla siis...
--no voihan kurja :( , onneks noi lapset ruukaavat parantua nopsemmin kun meikäläiset :wave:
 
Huomenia siis :wave:

mä alotin sunnuntain kirjottamalla muutaman työhakemuksen :eek: , siis ilta ja viikonloppu töihin, saas nähä kuinka käy :whistle: , että mihin joutuu/päässee :eek: ;) :wave:

Joops, nyt tää menee kyl hoiteleen tota pyykkikaaosta, on ihan riistäytyny käsistä :headwall: :headwall: :headwall:
 
Tyty vetää hirsiä partsilla, mä en käsitä miten se aina nukkuu niin hyvin ku mies laittaa sen nukkumaan.. Mä kävin jo toisen koiran kanssa vähän treenaamassa. Pakko alkaa antaa sille ihan omaa aikaa ja huomiota, se hermostuu välillä tohon tyttöön mikä ei ole todellakaan hyvä asia.
Meillä alkaa huomenna kirppisviikko, joten mun homma on tänään hinnoitella krääsä :whistle:. Ehdotin jo miehelle myöhäisempää työpäivää huomiseksi, enhän mä saa mitenkään kaikkia tavaroita ja lasta sinne kirppispaikalle :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Miten mul ois semmonen käsitys (siis ihan hatusta kai :D ) ettei kannattais sillo sitoa sitä jos se on murtunu. Mutta toisaalta oon kuullu myös että sitte kun se on murtunu niin sen kyllä tietää eikä tarvi epäillä :LOL:
No joo kunnolla jos on murtunu niin tietää kyllä |O Mut hiusmurtumissa ei välttämättä...
No, murtumaa ei ollu, mutta käsi on totaalisen poissa pelistä, turvonnu, sinertää ja aivan sairaan kosketusarka...tuli vedet silmiin ja itku kun lääkäri pikkasen koski :'( pojalla siis...
Juu, ei tosiaan välttämättä itse tiedä onko joku paikka murtunut vai ei, vaikka kipeä oliskin. Miehelläkin kun viime talvena murtui jalkapalloillessa nilkka, niin ei itse osannut edes kuvitella että sieltä olis jotain murtunut :whistle: kävellä linkuttikin sillä jalalla useamman päivän kun ajatteli että kyllä se siitä :eek: . Sitten kun meni lääkäriin ja kuviin, niin selvis, että kehräsluu on kahdessa osassa ja oli hilkunkilkun ettei jouduttu leikkaamaan-lääkäritkin ihmetteli miten oli sillä kävellyt, mut mies sanoi, ettei se niin kipeä ollut että olisi osannut mitään murtumaa epäillä. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
mä alotin sunnuntain kirjottamalla muutaman työhakemuksen :eek: , siis ilta ja viikonloppu töihin, saas nähä kuinka käy :whistle: , että mihin joutuu/päässee :eek: ;) :wave:
Onnea nipsulille työnhakuun! =) Keikkahommat olis varmaan ensi kuussa edessä täälläkin, ei kyllä onneksi tarvi sen kummemmin hakea mihinkään-ilmoitan vaan työnantajalle päivät jolloin voin tulla ja ilmoittavat sitten jos on sijaistarvetta ja sitä kun on, niin lähestulkoon aina on töitä silloin kun itselle sopii! :D

 
Heissan hei :wave:

Olen tässä viimeaikoina vain taustapiruillut,kun on tuntunut ettei ole ollut mitään hyvää sanottavaa.On se vaan kumma kun se epäonnen tumma pilvi saapuu pään ylle ei se suurimmillakaan puhalluksilla meinaa lähteä,mutta ei siitä sen enempiä

Pojalla taas peppu punoittaa :eek: enkä ole vieläkään keksinyt miksi.No ilmakylpyjä nyt kokeillaan taas vaihteeksi ja totesin ettei niitä kuuluisia legssejä voi meidän poitsu pitää,kun on michelin reidet,kiristää niin pirusti.Joten avot harmaat aivosolut toimimaan ja leikkasin vanhoista sukistani teräosat pois ja kantaosa polvien kohdalle.Ei kiristä ja hyvät legsit onkin :D pippeli parka kyllä tossa ryömiessä hinkkaantuu :/ täytys varmaan hankkia pojalle semmonen kalukukkaro vai mikä sen nimi oli,missä uloke on peitossa ja persaus näkyy :LOL:

Matkikset
saapuivat vihdoin,no just joo.Ihan turhaan pähkäilin väri valinnan kanssa :xmas: ainoa osa mistä näkyy jonkunmoista mukamas limen vihreetä on istuinosa ja muuten musta siis musta |O mikähän se kuvan kärry sit oli missä oli limen värinen kuomu.Tästä vois kirjoittaa tarinan,mut riittäköön tämä.Toivottavasti edes toimivat,meinaa tuo värijuttu ei ollut ainoa miinus.

Meni sit omanapaiseksi,sori

Nipsulille onnea työnhakuun ja sun noloin juttu oli hauska...sori :D

Muori muistaakseni korvajuttuja pähkäili.Samaa minä myös.Pojalla kun yskä on sitkeesti ollut jo kolme viikkoa ja varsinkin öisin,tulee miettineeksi ettei vaan olis mennyt korviin.Välillä niitä haroo,mut liekö muuten vaan,niinkuin hällä on tapana unisena jne.

*muoks* kauhia miten paljon jaarittelin :eek: no koko kuluneen viikon edestä :ashamed:
 

Yhteistyössä