***Helmet 2008*** viikko 41

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
:wave:



Tuntuu että eka sitä ei kiinnostanu noi liikkumiset sitte pätkän vertaa ja nyt viikossa on tullu ihan mielettömästi kaikkia juttuja :eek: Tuo alko ryömiskeleen (tosin saattaa vieläki huutaa naama punasena hakemaan häntä jos ei vaan huvita ryömiä :D ), konttausasento on pop nyt koko ajan, menee konttausasennosta istumaan :eek: (välillä äidillä ylimääräsiä sydämentykytyksiä, on se niin hurjan näköstä :D ) ja eilen sitte oppi avaamaan tv-tason laatikon :D Ihan kamalasti kaikkea ihan yhtäkkiä =) Vähän väliä tuntuu kopsahtavan kun ryömii päin seinää tai jalka ei taivukkaan niin helposti kontilta istumaan :LOL: Ihanaa aikaa on kyl :)
-just näin meilläkin :D , tänään myös on avattu ääntä ja loksuteltu suulla :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
-just näin meilläkin :D , tänään myös on avattu ääntä ja loksuteltu suulla :wave:
Meil on nyt muutaman päivän ollu toi sormien kanssa alahuulen rämpytely, eiks muuten kukaa vieläkää tiiä mikskä sitä kutsutaan??? :LOL: Ja lisäks se mistä mies saa ihan kamalat kiksit on se että kun mä yritän opettaa pojalle sanoon äiti ni tää päristää mun naamaan räkäsimmät pärinänsä mitä ikinä.. Ja siis tää tapahtuu joka kerta kun yritän sanoa että sano ÄI-TI :eek: Ei koskaan kun pyydän poikaa sanoon isi tai mummu tai jotain muuta :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
boring, mies töllön ääressä ja vaihtoehtona roikkua täälä jossa myös tylsää nykyään |O , tai siivota keittiötä joka on kun pommin jäliltä |O , taidan siis valita ton ekan :LOL:
Juuh, näinhän se on, mut minkäs sille... :/
--joo, tää on ainakin kääntäny uuen lehen ja rupeaa taas riesaks tänne :LOL: :LOL: , ei vaan ehkä tolla "jutulla"oli hyvätki puolensa :eek:, napanuora venyy hiukka tähän koneeseen jos ei muuta :snotty: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
boring, mies töllön ääressä ja vaihtoehtona roikkua täälä jossa myös tylsää nykyään |O , tai siivota keittiötä joka on kun pommin jäliltä |O , taidan siis valita ton ekan :LOL:
Juuh, näinhän se on, mut minkäs sille... :/
Nii...mut kolmas vaihtis kyttää BB:tä :p :D
--ai niin, sekin tulee, ehkä siis hetkeks joutuu vetäytyyn :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
boring, mies töllön ääressä ja vaihtoehtona roikkua täälä jossa myös tylsää nykyään |O , tai siivota keittiötä joka on kun pommin jäliltä |O , taidan siis valita ton ekan :LOL:
Juuh, näinhän se on, mut minkäs sille... :/
--joo, tää on ainakin kääntäny uuen lehen ja rupeaa taas riesaks tänne :LOL: :LOL: , ei vaan ehkä tolla "jutulla"oli hyvätki puolensa :eek:, napanuora venyy hiukka tähän koneeseen jos ei muuta :snotty: :LOL:
Näinpä, huomaa että hei, mullahan on oikeakin elämä! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
-just näin meilläkin :D , tänään myös on avattu ääntä ja loksuteltu suulla :wave:
Meil on nyt muutaman päivän ollu toi sormien kanssa alahuulen rämpytely, eiks muuten kukaa vieläkää tiiä mikskä sitä kutsutaan???

--rämppäys, räpläys, päristys, pärräys, mehän voijan keksiä sille nimi jos sitä ei ooo keksitty :LOL: ( kylläpäs mua naurattaa tänään :LOL: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
boring, mies töllön ääressä ja vaihtoehtona roikkua täälä jossa myös tylsää nykyään |O , tai siivota keittiötä joka on kun pommin jäliltä |O , taidan siis valita ton ekan :LOL:
Juuh, näinhän se on, mut minkäs sille... :/
--joo, tää on ainakin kääntäny uuen lehen ja rupeaa taas riesaks tänne :LOL: :LOL: , ei vaan ehkä tolla "jutulla"oli hyvätki puolensa :eek:, napanuora venyy hiukka tähän koneeseen jos ei muuta :snotty: :LOL:
Näinpä, huomaa että hei, mullahan on oikeakin elämä! :LOL:
Mikä se on? Syötävää? :whistle: :p

 
Tyty sanoo äiti. :heart: :heart: Ollaan nyt toista viikkoa miehen kanssa kuulosteltu, että sanooko ihan oikeasti, vai kuvitellaanko vaan :whistle: no, tänään istuin lattialla neidin vieressä ja kääntyi muhun päin ja katso silmiin ja sanoi äit-ti. :D Kyllä se näköjään joka lapsen kohdalla kuulostaa yhtä ihanalta, vähän on kyllä epätodellinen olo, että täh, miten se jo nyt kun esikoinen antoi odottaa reilun vuoden ikään! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kannattasko laittaa sidettä käteen, jos epäilee että on murtunu vai antaa vaan olla?? :whistle: :/
Siis sellasta että vähän puristas...ei liikaa...*osaa selittää*
Ööh...ei kai tuo side ainakaan haitaksi olis... :/
Miten mul ois semmonen käsitys (siis ihan hatusta kai :D ) ettei kannattais sillo sitoa sitä jos se on murtunu. Mutta toisaalta oon kuullu myös että sitte kun se on murtunu niin sen kyllä tietää eikä tarvi epäillä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Tyty sanoo äiti. :heart: :heart: Ollaan nyt toista viikkoa miehen kanssa kuulosteltu, että sanooko ihan oikeasti, vai kuvitellaanko vaan :whistle: no, tänään istuin lattialla neidin vieressä ja kääntyi muhun päin ja katso silmiin ja sanoi äit-ti. :D
...vau!! Onnee :flower: ! Ihanaa...aivan ihanaa! :heart: :heart:

Ei meil vaan...niin tai no...pari kertaa siltä kuulostanu, mut jäämme odottamaan... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Näinpä, huomaa että hei, mullahan on oikeakin elämä! :LOL:
--jo vain, siivonnukkin oon ihan eri otteella :LOL: , no en nyt liikaa sentäs :LOL: :LOL:
Jooh...mä oon kans kohta siivonnu koko talon, ku tääl palstalla on kuin autiotalossa... |O tai " tunnelma kuin 80-vuotis synttäreillä"...

:LOL: :ashamed: :LOL:
Mitäköhän hemmettiä mä oon tehny sit kun en oo täällä ollu ja meil on kyl täys kaaos täällä kämpässäki :whistle: :LOL:

*MUOKS* meillä on makkarista osittain tapetit pois joten siinä kai mun aika on menny :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mitäköhän hemmettiä mä oon tehny sit kun en oo täällä ollu ja meil on kyl täys kaaos täällä kämpässäki :whistle: :LOL:
ööh...jos sä oot suunnitteluasteella...hyvin suunniteltu on puoliksi tehty!! :D
No joo toi suunnittelu osittain pitää paikkaansa kun oon pähkiny täällä että minkälaiset seinät laitetaan makkariin :D Ja samalla repiny vanhoja tapetteja pois =) Pitäis alkaa pitää pikkasen haipakkaa ton rempan kanssa kun toi jätkä on innostunu liikkumaan niin kauheesti :eek: Kauhulla ootan millo se keksii poistua olkkarista :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Tyty sanoo äiti. :heart: :heart: Ollaan nyt toista viikkoa miehen kanssa kuulosteltu, että sanooko ihan oikeasti, vai kuvitellaanko vaan :whistle: no, tänään istuin lattialla neidin vieressä ja kääntyi muhun päin ja katso silmiin ja sanoi äit-ti. :D
...vau!! Onnee :flower: ! Ihanaa...aivan ihanaa! :heart: :heart:

Ei meil vaan...niin tai no...pari kertaa siltä kuulostanu, mut jäämme odottamaan... :whistle:
--meijän äiti sana on muuttunu ämmäks :LOL:
 

Yhteistyössä