Hellouta :wave: ,
Ekaks
neuvolalääkäri terkut...olipahan taas eri terkka ja eri lekurikin :kieh: :/ .
Nooh, ikää siis
8kk ja 2 päivää
Paino:
9740 ( 6kk 8835)
Pituus:
72, 8cm (6kk 69.2cm)
Pipa:
46cm ( 6kk 46cm)
Joops, noh, muutoin kaikki hyvin mutta siten nuo
neidin posket rupesivat lääkäriä mietityttämään kun sillä on nuo pyöreät läntit suupielissä, rupesi jo allergiatestiä tarjoamaan ja kysyi multa mitä haluan
, ei siinä kylhän mä osaa haluta jos tarvis mutta jotenkin tuli nyt sitten huono äiti fiilikset kun en halunnu...syy miks en halunu oli se että
A) edellinen lastenlääkäri oli sitä mieltä että ei ole tarpeen minkäänmoiset toimenpiteet kun toisilla lapsilla niitä vaan tulee ja välillä siis ne hoidetaan "kiinni" sibicortilla. Ja kun siis muita oireita ei ole
B ) nuo ei neitiä mitenkään vaivaa, eivät kutise, ole kipeät, ei lehahduksia yms..
C) en oo huomannu että mikään ruoka aine sen kummemin läikkiin vaikuttas
Nooh, oli kyllä ihan samoilla linjoilla kaiketi, sanoin kyllä että tottahan me tehdään niin kun lääkäri määrää, että jos kokee että ne ois hyvä ottaa niin otetaan.
Sitten niitä taas katteli ja mutisi itsekseen ( oli tosi hankalaselkonen lekuri) ja sitten lausui ääneen ajatuksen mitä olen ittekkin miettinyt, että koska on tuommoinen
rengasmainen ihottuma niin joskos ois
sienen aiheuttama...
syy miks oon tätä miettiny on se että neidin kaverilla on ollu tommosta rengasihottumaa ja tämä kaveri käy vauvauinnissa missä eräällä kanssauimarilla oli ollut sienen aiheuttamaa ihottumaa ja joutui olemaan monta kertaa pois uinnista koska tarttuu.
Eli nyt kokeillaan sienivoidettaa kahden viikon ajan ja sitten soitan ja kattotaan tilannetta. Siinäkin tilanteessa tuli hieman "outo" olo kun kysyin että haluaako lääkäri että soitetaan kahden viikon päästä vai että käytetäänkö voidetta kaksi viikko ja sitten katotaan muutama päivä että tuleeko takasin niin tokasi että tee niinkos haluat |O