***Helmet 2008*** Uusi vuosi vol. 5 =)

Me on kans maisteltu juustoa pari päivää ja hyvin maistuu :). On pitänyt ihan ajatuksen kanssa miettiä mitä kaikkea voi tarjota sormiruokana, oma ajatus ei kulje mutta onneksi kavereiden päässä liikkuu enemmän.. Ja ehkä mä joudun alistumaan sille,että ainakin kokeillaan parsakaalia ja kakkakuuliakin.. :x
Meidän tytöstä on kehkeytynyt järjetön ruuan kerjääjä :eek:. Siis se ihan sanan mukaisesti roikkuu hihassa kun yrittää syödä leipää. Hassun näköistä kun parhaimmillaan edessä toljottaa kaksi koiraa ja yksi taapero :LOL:

Tosta Annon kommentista miten heidän poika oli olevinaan niin iso poika, tuli mieleen että meillä kans tuntuu olevan silleen, että jos on vanhempia lapsia lähistöllä niin meidän tyttö menee sujuvasti niiden lähelle ja yrittää mukaan leikkeihin. Muskariryhmäkin muuttui niin että ollaan yli 1-vuotiaiden ryhmässä ja meidän tyttö oli se kaikista uskaliain ja kävi vähän silittelemässä toisen tytön sukkaakin :D
Ihan kun nää ottais oppia isommistaan!

Miten ootte muuten tarjonneet piimää? Kokeilin tänään kahdesta eri nokkiksesta (ilman sitä mitä-lie-tiivistettä mukissa) eikä sitä piimää tuu millään läpi. Pitäis olla melkoinen imu.. Tavismukista hörppimällä menee taas suurin osa rinnuksille.

Ai joo, tein tänään sormiruoaksi lihapulliakin :), siitä onkin aikaa kun viimeksi niitä tein edes aikuisille.. Pitäisköhän joku päivä skarpata ja tehä kans sitä vispipuuroa.. Millä ootte muuten sitä vispanneet, käsipelillä vai millä?


 
Jaa täältäkö mulla on jääny tuo vispipuuro mieleen :D Meillä kun eilen tehtiin mansikkapuuroa kun alko niin kovasti tekemään mieli vispipuuroa :LOL: Mä vatkaan sen aina koneella... Onnistuuko se kylmän puuron vatkaaminen ees käsin??? Mie kuvittelisin että ois aika raskasta puuhaa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Kävästiin tänään "teillä" kylässä :LOL: :D
Aika hiljasia vieraita olitte kun ei mitään huomattu... :whistle: :LOL:
:D :LOL: B)
Varsinainen akentti. :whistle: B) :LOL: Mites pelit meni?
Noh...lukasetko tuolta toisaalta... :whistle: :ashamed:

*muoks* Pelit meni persiilleen...joka suhteessa :snotty: :snotty:
 
Jotain mun piti kommentoida, mutta en nyt muista. No sen voin kertoa, että neiti on tänään kaks kertaa lorottanu pissat lattialle, kun oon ollu vaippaa vaihtamassa - ja toka satsi tuli totta kai kylässä. :headwall: :D Illalla yritin sitte laittaa neidin potalle, hauskaa oli, mutta pissasta ei tietoakaan. No katotaan, jos jaksetaan aloittaa aktiiviset pottailut, kun nýt sain kaivettua ton BB-potan taas esille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hiluska, eikä sitten yhtään kommenttia, et onko lätkä hyvä laji vai ei :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: Eipä mun tarvi sitä kommentoida :xmas: kun meillä ei poika ala sitä pelaamaan ja piste! :whistle: :LOL:
Uskotko et oon tän päivän aikana aika monesti miettiny, että pitäskö se oikeesti lopettaa :snotty: *muoks* Vois kyl olla aika toivoton yritys...

Nooh, mut sattuu niitä jalkapallossaki :p :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hiluska, eikä sitten yhtään kommenttia, et onko lätkä hyvä laji vai ei :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: Eipä mun tarvi sitä kommentoida :xmas: kun meillä ei poika ala sitä pelaamaan ja piste! :whistle: :LOL:
Uskotko et oon tän päivän aikana aika monesti miettiny, että pitäskö se oikeesti lopettaa :snotty: *muoks* Vois kyl olla aika toivoton yritys...

Nooh, mut sattuu niitä jalkapallossaki :p :D
Nooh, ei meidän tarvi tästä alkaa väittelemään. :D :LOL: Ja mistäs sen tietää tuleeko tuosta pojasta taikka neidistäkään minkään sortin palloilijaa, vaikka kuinka olis vanhemmista mukavaa. :whistle: :xmas: Kunhan nyt joku kiva harrastus löytyisi, paitsi lätkä! ;) :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hiluska, eikä sitten yhtään kommenttia, et onko lätkä hyvä laji vai ei :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: Eipä mun tarvi sitä kommentoida :xmas: kun meillä ei poika ala sitä pelaamaan ja piste! :whistle: :LOL:
Uskotko et oon tän päivän aikana aika monesti miettiny, että pitäskö se oikeesti lopettaa :snotty: *muoks* Vois kyl olla aika toivoton yritys...

Nooh, mut sattuu niitä jalkapallossaki :p :D
Nooh, ei meidän tarvi tästä alkaa väittelemään. :D :LOL: Ja mistäs sen tietää tuleeko tuosta pojasta taikka neidistäkään minkään sortin palloilijaa, vaikka kuinka olis vanhemmista mukavaa. :whistle: :xmas: Kunhan nyt joku kiva harrastus löytyisi, paitsi lätkä! ;) :LOL:
:p :LOL:

Sattuukohan vaikka viulunsoitossa paljon tapaturmia? :whistle: :LOL: *miettii uskaltasko ehdottaa pojille* :LOL: :LOL:
Oon muuten ite joskus soittanu :whistle: |O :xmas: :LOL:
 

Yhteistyössä