***Helmet 2008*** Uusi vuosi vol. 5 =)

Meillä on tänä vuonna TODELLA monet 3kymppiset ja pitäs siis keksiä lahjaideoita, sekä miehille että naisille. Että IDEOITA kehiin!!!

Mä itse toivon ryppyvoidetta (tietty jotain kallista ;) :whistle: )
Mitäs J toivoo?
 
Tuo saattaa heittäytyä mahalleen maahan ja huutaa siinä niin kauan, et meinaa happi loppuu tai otan syliin :whistle: :xmas:
MUTTA...se ei KOSKAAN huuda mun perään, jos pojat tai mies on kotona....että arvatkaa uskooko mies millanen kiukkupussi toi on päivisin :xmas: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Helmis, en mie oo aatellu mitä tahtosin 3-kymppisiks :whistle:
Onneks mulla on ensi marraskuuhun aikaan kehittää jotain ajatusta 30vee lahjaksi... :D
Ehit kattoo mitä muut saa ja sitte valkaat niistä parhaat toiveet :LOL: Iisiä ;)
Mulla olis jo toukokuussa :whistle:

meinaatteko muut pitää isot kekkerit oikeen?? :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tuo saattaa heittäytyä mahalleen maahan ja huutaa siinä niin kauan, et meinaa happi loppuu tai otan syliin :whistle: :xmas:
MUTTA...se ei KOSKAAN huuda mun perään, jos pojat tai mies on kotona....että arvatkaa uskooko mies millanen kiukkupussi toi on päivisin :xmas: :LOL: :LOL:
sama :wave:
 
Mä juhlin kolmekymppisiä vasta ensi vuonna, mutta mies juhlii tänä vuonna. Ei pidetä hänelle juhlia, kun ei niitä halua. Äitini täyttää pyöreitä samoihin aikoihin ja lähdemme sitten koko porukka jonnekkin reissuun "juhlimaan". Mamma betalar. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Helmis, en mie oo aatellu mitä tahtosin 3-kymppisiks :whistle:
Äiti sanoi, että saisin valita jonku korun, ihan minkä vaan tahdon :whistle: :xmas: (kallein tietty :kieh: )
Mie tahtoisin varmaan AIKAA... :snotty:
Mä tietäisin jo minkä korun...
Kerro? Mie en tiiä...saa antaa ideoita :LOL:
Mulla on sitä vanamo-sarjaa niin siitä kelpais se kalliimpi käsikoru tai sitten se iso kaulakoru. Tai sitten joku muu ihana. Voi kun nyt aloin miettiin niin haluisin vaikka mitä uutta ihanaa :eek: :eek: :eek: :LOL:
 
Mä en tiedä vielä miten juhlin... ja vasta syyskuussa täytän. Luulen, että jotain miehen kans kehitellään yhdessä kun sekin täyttää. Mutta mä luulen, että haluan juhlia, koska valmistujaiset jäi juhlimatta. Ja koska häätkin oli perheen kesken, niin olis kiva kamujen kans juhlia.

Mä olen kyllä keksiny sellaisen idea, että sitten kun ollaan saatu rakennettua (ja jos ollaan vielä naimisissa) niin juhlittais sitten esim. 3 vuotis hääpäivää isolla kaveriporukalla.
 

Yhteistyössä