***Helmet 2008*** Uusi vuosi vol. 5 =)

:p :LOL:

Sattuukohan vaikka viulunsoitossa paljon tapaturmia? :whistle: :LOL: *miettii uskaltasko ehdottaa pojille* :LOL: :LOL:
Oon muuten ite joskus soittanu :whistle: |O :xmas: :LOL: [/quote]

*kuvittelee sut viulu kainalossa* :xmas: :LOL:

Miten mä vähän luulen ettei taitais mennä pojille läpi..."äiti on tässä vähän miettinyt, että jääkiekko on nyt tässä perheessä slut, mutta olen jo ilmoittanut teidät viulutunneille... :LOL:


 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Toi oli ihan syvältä :whistle: Mä en saanu niitä koodeja irti ilman että ne repeyty joten ei paljo lähetellä niitä eteenpäin :kieh:
Mulla on kaikkien purkkien etiketit tuolla kaapissa ja aina joku jaksaa ihmetellä että mitä nää on...tarvitaanko näitä. Minä taas kiikutan niitä turvallisempaan paikkaan ettei kukaan vaan heitä menemään mun aarteita... :headwall: ja sitten ne ei käykään mihinkään kampanjaan.. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Voih, toi Denzel on niiiiiin :heart: :heart: :heart: :heart: Mie oon miehelle aina sanonu että jos :heart: DENZEL :heart: oikein nätisti pyytäis ni mie ehkä joutuisin sille antamaan :whistle: :saint: :LOL:
Anteeksi maalaisuuteni, mutta mikä Denzel? :xmas:
Joku ihku näyttelijä kai? :whistle: En mäkään tiedä (ja oon asunu koko ikäni pääkaupunkiseudulla). No ehkä Vantaa on landea. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Voih, toi Denzel on niiiiiin :heart: :heart: :heart: :heart: Mie oon miehelle aina sanonu että jos :heart: DENZEL :heart: oikein nätisti pyytäis ni mie ehkä joutuisin sille antamaan :whistle: :saint: :LOL:
Mä olen ehdottanut miehelleni, että olis sellainen 5julkkista-lista (siis oikeita julkkiksia!!!), ja jos joku niistä kiltisti pyytäis, niin sais antaa :LOL:
Mä en vaan saa koskaan kasaan sitä listaa ja varmaan pitäs pyöriä enemmän ulkomailla ;)

Muoks koska sehän on hyvin todennäköistä, että jos törmäis johonkin oikeaan julkikseen, vaikka se uus bondi, niin sehän tulis heti mun luo ja pyytäis kiltisti :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Hissukka: Meillä oli vatsataudin jälkeen syöminen täysin onnetonta (jos se nyt muutenkaan ei ole mitään reipasta :kieh: ) suunnilleen kahden viikon ajan; muutamia lusikallisia söi hedelmäsoseita/päivä ja päälle sormiruokia, maitoakaan ei juonut alkuunsa ollenkaan. Öisin annoin vettä, jos elämöi.
Mun pitikin kysäistä sulta tai muilta asian kokeneilta, vinkkejä lusikkalakkoon... kaiketi sellainen on nyt sitten meillä. Puuroa ja hedelmäsosetta suostuu vähän lusikasta syömään, muuta ei. Nakkisopasta tehty sose ei kelvannut syötettynä, mutta kun sai survoa sinne molemmat kätensä niin vähän niistä nuolemalla söi. :D Sormiruoka tuntuu muutenkin kelpaavan, sitä siis tarjoillaan paljon lähiaikoina... kuinka kauan tuon voi olettaa kestävän?

Illan (ja mahdollisesti tulevan yön) pelasti ruismarjapuuro, keittelin sitä ja poika tykkäsi tosi paljon, söi kunnon satsin yötä vasten onneksi. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
No mie tavasin monta kertaa että mitä mie oon kirjottanu tohon jos ei kukaa tiiä :eek: .. Ja nyt se telkka neloselle ja alatte kuolaan :kieh: :p
Ei kun mä oon niin vanha, etten tunne ketään. Brad Pitt ja George Cloony mahtuu tajuntaan, mutta siihen sitte tyssääkin. :D

Bradin voisin kyllä ottaa listoilleni. :heart: :saint: :D
 
Vaunuista oli kysymys. Meillä on I'coo platon 3 -vaunut. Hyvää on taipuva etupyörä. Ei käänny ihan samoin kuin kokonaan kääntyvä etupyörä, mutta mukavasti kuitenkin jopa kaupoissa ja on vakaa ja muutenkin käytännöllinen juostessa. Lisävarusteet olivat hyvät eli koppa (pehmeä) ja lämpöpussukka ym. tulivat samalla vaivalla. Työntökorkeuden säätö on helppo ja aisan saa melko korkealle. Huonoa on vaunujen raskaus (siis painavat nostella autoon ym., ilmakumipyörien ansiosta kevyet työntää) ja se, että pyöräosa ja istuinosa ovat erilliset ja vievät aika paljon tilaa esim. autossa. Tosin takapyörät on tosi helppo irrottaa, jolloin pyöräosan koko pienenee. Vaunut on myös hieman rasittavat purkaa osiin. Työntösuunnan muuttaminen vaatii istuinosan irrottamista ja kääntämistä.
 

Yhteistyössä