***HELMET 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
ippu[/i] mie kanssa lykkään aika monta kertaa tuttia suuhun ennenku otan pois nukkumasta, et jos vaikka nukkuskin vielä. Monesti sit nukkuukin 3-4h =)
No hyvä etten minä ihan ainokainen oo! ;) Ja ku se on enempi sääntö ku poikkeus että ne unet siitä tosiaan jatkuu. Sitte jos saapi 4-5x käydä laittamassa ni jo tietää luovuttaa että no ei se nuku enää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Kun pidätte vauvaa sylissä, niin kököttääkö teillä muilla kokoajan etukenossa?Meillä ei suostu millään enää nojaamaan vaan kokoajan pitää kököttää ja turvaistuimessakin yrittää samaa.
Meijän likka istuu sylissä ollessa :whistle:
Mitenkään muuten ei oo enää aikoihin suostunu olee... :kieh:
Juu, meilläkään on turha yrittää pitää neitiä sylissä mitenkään muuten kuin istumassa ja siitäkin vielä koko ajan on etukenoon pönkäämässä. Mut vaakatasohan on vauvoja varten ;) ja nää meidän helmethän on jo isoja! :D

Kiin ei meilläkään olla jatkuvasti viihdyttämässä tyttöä, tuo esikoinenkin vaatii omansa ja kun tyty tuntuu viihtyvän lattialla touhuilemassa itsekseen, niin oon antanut touhuta. Siinä tuo tyytyväisenä jumppalelun kanssa touhuaa ja kääntymistä yrittää, ilmoittaa kyllä kun on seuraa vaille! :D Et enpä usko Artun unien olevan siitä kiinni, enempi munkin mielestä vaikuttaa se mihin aikaan aamu lähtee liikkeelle. Mulla on välillä huono omatunto siitä, että pitäis enempi puuhailla neidin kanssa, siis samaan tyyliin kuin pojankin kanssa aikoinaan, mut ei vaan aina pysty repeämään joka paikkaan. :ashamed: Huomiota tyty kyllä mun mielestä silti saa riittävästi, veikka touhuilee myös siskon kanssa :heart: ja otan mukaan esim.keittiöön jos ruokaa laittelen niin on näköyhteyden päässä pikkuinen.

 
Valokuvia ois mullaki vinot pinot kaapissa laittamista oottamassa, ikinä ei oo aikaa eikä jaksamusta että sais sen urakan aloitettua. Nuo ifolorin valmiit albumit kuulosti kyllä kivoilta, joskus vois semmoset tilata, vaikka esim. tulevasta kesästä yhteen albumiin kaikki. Onko siinä joku rajoitus montako kuvaa saa yhteen albumiin ympätä?

Valmistujaisia ei oo yksiäkään, ihan tylsää. Yhet häät on kesällä, mutta niihin on vielä huru mykky aikaa...
 
hilunen, joo siis nää on ISOJA!!! Just yhtä naapuria tosta näin tänää ja se näki likan pitkästä aikaa (ehkä reilu kk sitte viimeksi) ja kysy, et missä se meijän pkku VAUVA on :D Että on kuulemma kasvanu ja etenki muuttunu NIIN hirveesti....mut niihn tuo onki :heart: :D
 
Jahve valokuvakansio kovasti työn alla, mut on kyllä niin pahasti vaiheessa etten ole alkua pidemmälle päässy. :whistle: Tuosta pojasta tuli aikoinaan tehtyä ekasta vuodesta niin viimeisen päälle useampi valokuvakansio(tuli noita kuvia nääs räpsittyä :x ) , liitin kuvien viereen ihania herkkisrunoja yms. ja nyt on vähän paineita kun eihän tälle toisellekaan voi sinne päin-kansiota tehdä! :p

Yhdet yo-juhlat pitäis kahlata läpi, tai oikeastaan kahdet, mut kun toiset Helsingissä niin sinne asti ei viitsitä näiden muksujen kanssa lähteä muutaman tunnin takia. Ei kauheasti hotsittais, mut onhan se mentävä sumpit kiskaisemaan. :/ Kesällä sit tiedossa parit rippijuhlat. Niin ja yhdet kaverin 3-kymppiset, näitä bileitä sen sijaan oikein odottaa! B) :D
 
Taitaa olla päikkäri aika kun tääl on tällänen sutina :D

Tuosta viihdyttämisestä vielä, siis kyllä meilläkin koitetaan tytön myös antaa olla hetkiä itelleen, elikkä viihdytys alkaa sitten kun siihen on tarve, joinain päivinä viihtyy ittekseen pidemmänkin tovin ja esim tänään viiden minuutin suihku oli neidille liikaa :eek: . En tahtos opettaa lasta siihen että koko ajan on joku viihdyttämässä ja temppuja tekemässä, en kuitenkaan "huudata" neitiä vaan sen takia että "pittää osata olla yksinkin" vaan tarpeisiin koitan vastata hieman ennakoiden ettei menis huudoks..MUTTA uskon että siinä on myös kysymyksessä temperamentti ero, toinen viihtyy ittekseen ja toinen taas vaatii seuraa koko ajan..

Miehistä;
Riitta Uosukaisen sanoja mukaillen.."meillä Topi määrää kaapin paikan, mutta minä näytän mihin se kaappi laitetaan" :LOL: , näin myös meillä :D . Meillä kans nuo pyykit on aina tuhannen kurtussa vaikka oon sanonu tuhat ja sata kertaa että niin kauan kun meillä ei silitetä vaatteita niin ne puistellaan sileeks enenn ripustamista vaan arvatkaa kuinka ryppysiä taas ovat..:headwall:

Tuo makuupussin metsästys rupee jo turhauttamaan, sanoin jo äitillekkin että kerran on sen hävittäny niin saa mettästää mulle uuen |O :LOL: :headwall:

Jaahans, meilläpäs olikin lyhkäset päiksyt..n. 20 min...Nykyään muutes pitää olla aina rätti kun nukahtaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
ippu[/i] mie kanssa lykkään aika monta kertaa tuttia suuhun ennenku otan pois nukkumasta, et jos vaikka nukkuskin vielä. Monesti sit nukkuukin 3-4h =)
No hyvä etten minä ihan ainokainen oo! ;) Ja ku se on enempi sääntö ku poikkeus että ne unet siitä tosiaan jatkuu. Sitte jos saapi 4-5x käydä laittamassa ni jo tietää luovuttaa että no ei se nuku enää.
Näin meilläkin. Monta kertaa "pitkien" (noin 2h) unien aikana käyn tuppaamassa tuttia suuhun ja heijaamassa vaunuja.
 
Nyt meillä on likka poikkeuksellisesti sängyssä nukkumassa, mul on ikkuna auki, et kuulee penskojen huutoa sieltä ja jos tutti tippuu, ni käyn äkkii laittaa suuhu ja samalla hieron tosta silmien välistä, ni silmät menee heti takas kiinni, jos on ehtiny aukasemaan :heart: Ja sit laitan uninallen osin naamalla ja osin pään päälle...luule raukka varmaan,e t joku pitää kätt siinä :LOL: :LOL: :LOL: Mut nukkuupa ainaki :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Ja mä kävin viime viikolla yhdellä kaverilla jolla laskettu aika parin viikon päästä-kyllä sitä mahaa :xmas: katsellessa tuli vähän sellanen olo, et juups, ei kiitos enää! :D ;)
Mie näin yhtä puoltuttua tuossa kaupassa...vaappui kuin ankka :xmas: Hmm..ei ei...ehken mie sitä enää haluakaan :LOL: :LOL: Nää riittää :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Vaikka oisitte nähny mummon (mun äiti) ilmeen, ku viikonloppuna sanottii, et tiiä vaikka 10v päästä, kun esikko on 20v, ni tehtäs uus satsi, jos ei viel lapsenlapsia oo :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL:

Eihän sitä tiedä vaikka itsekin tempasis toisen satsin lapsia kymmenen vuoden päästä,onhan tätä potentiaalista lapsentekoikää sellaset 15 vuotta jäljellä! :D :xmas:
 
olikohan mulla tommonen kimperin trikooliina...varmaan ois kesällä kiva jos vaan osais käyttää :whistle: ..toi reppu tuntus siinä mielestä semmoselta että sitä tuliskin ehkä jopa käytettyä, tyyliin reppu ja vauva selkään ja eiku menoks :D

Jaahans herätty on :heart:
 
Mie oon oppinu ton yhen sidonnan kyl hyvin, tosi helppo ja nopee tehä, menee jo ilman peiliäki :kieh:
Mut likka vaan ei enää viihdy selkämenosuuntaan....pitäs kai opetella uus sidonta **miks mul näistä sidonnoista tulee aina jotaan muuta mielee :headwall: :headwall: :headwall: **
Kuin pitkään tollasta (me&mama) trikooliinaa voi äyttää enneks pitäs vaihtaa tukevampaan?? :wave:
 
osaatteko lähteä yksin reissuun ts.ilman ukkoa?
ku miks se on niin vaikeeta? teen tässä lähtöä Annan kans Rovaniemelle kavereita kattomaan
Järki syitä jäädä kotia ei löydy.. isäntä päivät pellolla ja kyyti valmiina (junalla takasin).. Anna reipas matka kaveri ja vielä täysin tissilla, niin ei ole ruuastakaan huolta..mut silti tuntuu et olis mukavanpi lähteä yhdessä!
Oon mä kuitenki lähössä ku kyyti on täällä ihan pian ja tavaratki jo pakattuna!
niin ja mä olen ollu neiti-ihmisenä sellanen "kyläluuta" ja nyt musta on tullu kotihiiri..
 
mun valokuvakansiossa (myöskin ifolorilta) on 128 kuvaa ja olishan siihen lisääkin saanut. Ainoa rajoitus on sivumäärä jonka perusteella hinta määräytyy.Tietty myös se millaiset kannet tahtoo ja minkäkokoisen kirjan, nekin kun saa itse valita. Siellä nettisivulla on hyvät ohjeet ja tiedot :) suosittelen kyl,se on mielettömän kiva.

 

Yhteistyössä