Taitaa olla päikkäri aika kun tääl on tällänen sutina
Tuosta
viihdyttämisestä vielä, siis kyllä meilläkin koitetaan tytön myös antaa olla hetkiä itelleen, elikkä viihdytys alkaa sitten kun siihen on tarve, joinain päivinä viihtyy ittekseen pidemmänkin tovin ja esim tänään viiden minuutin suihku oli neidille liikaa
. En tahtos opettaa lasta siihen että koko ajan on joku viihdyttämässä ja temppuja tekemässä, en kuitenkaan "huudata" neitiä vaan sen takia että "pittää osata olla yksinkin" vaan tarpeisiin koitan vastata hieman ennakoiden ettei menis huudoks..MUTTA uskon että siinä on myös kysymyksessä temperamentti ero, toinen viihtyy ittekseen ja toinen taas vaatii seuraa koko ajan..
Miehistä; Riitta Uosukaisen sanoja mukaillen.."meillä Topi määrää kaapin paikan, mutta minä näytän mihin se kaappi laitetaan"
, näin myös meillä
. Meillä kans nuo pyykit on aina tuhannen kurtussa vaikka oon sanonu tuhat ja sata kertaa että niin kauan kun meillä ei silitetä vaatteita niin ne puistellaan sileeks enenn ripustamista vaan arvatkaa kuinka ryppysiä taas ovat..:headwall:
Tuo
makuupussin metsästys rupee jo turhauttamaan, sanoin jo äitillekkin että kerran on sen hävittäny niin saa mettästää mulle uuen |O
:headwall:
Jaahans, meilläpäs olikin lyhkäset päiksyt..n. 20 min...Nykyään muutes pitää olla aina rätti kun nukahtaa