Tilailin vaippoja, noita emmien suosittelemia. Ja samalla tuli tilattua parit babylegsit. :xmas:
Meillä on nyt annettu muistaakseni perunaa, peruna-maissia, bataattia, mustikkaa, luumua, tuoretta banaania ja persikkaa. Mistään ei ole tullut mitään oierita. Hyvin tuntuu tytölle maistuvan. Annoskoot ovat olleet aluksi n. 1-1,5 tl ja suurentuneet pikkuhiljaa n. 2 rkl:n kokoisiksi. Lisäksi meillä menee Nania ja pumpattua maitoa n. litra vuorokaudessa.Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mä pelkään noita mahdollisia masuvaivoja. Kiin ja muut soseita antaneet: Onko teillä tullut mitään ikäviä oireiluja soseista? :attn:
Eipä oo tullut mitään x4 =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mä pelkään noita mahdollisia masuvaivoja. Kiin ja muut soseita antaneet: Onko teillä tullut mitään ikäviä oireiluja soseista? :attn:
Ai niin tosiaan, ne on sitten kevätjuhlat tulossa =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Täällä herättiin seiskalta niinku aina :/ Onneks alkaa tän viikon jälkeen LOMA
Siis pojilla alkaa koulusta loma, niin se tarkottaa lomaa myös mulle, kun ei tartte kellon mukaa herää
Meillä ei onneks oo koululla tänä vuonna juhlaa,kun koulun sali on rempassa Oppilaille vaan todistustenjako seurakuntasalissa *yhet kissanristiäiset väliin taas*Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ai niin tosiaan, ne on sitten kevätjuhlat tulossa =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Täällä herättiin seiskalta niinku aina :/ Onneks alkaa tän viikon jälkeen LOMA
Siis pojilla alkaa koulusta loma, niin se tarkottaa lomaa myös mulle, kun ei tartte kellon mukaa herää
Mulla on Me&Mama-liina, www.meandmama.fi, kannattaa käydä tsekkaamassa olisko tuolla ohjeita, en kyllä ole varma onko siellä ohjetta tai kuvia.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pikku-katti mikä liina sulla on?? Tai missä olis ton naama menosuuntaan sidonnan ohje?? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä myös syödään käsiä koko ajan, ja annetaan syödä. Eikös se ole ihan normaali kehitysvaihe, että nyrkit maittaa. Ja kohta kaikki muukin.Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Samoin meillä on sormien vierotus käynnissä.. tyttö tykkäis louskuttaa aina nyrkkejä.. (tai tutia) oon sit yrittäny antaa sille muuta tekemistä käsille!
kuolaa ihan hirveesti ku rouskuttaa nuita nyrkkejä!
onko muita, joilla vauva tarvii vielä paljon unta! meillä harvemmin on pidempään kuin tunnin hereillä.. ja jos on pitempään tarvii "viihdyttäjää" ja kitisee..
tykätäänkö teillä olla autossa? meillä nukahetaan jo yleensä siinä vaiheessa, kun haalari on saatu päälle ja tyttö on kaukalossa!
Meillä valvotaan päiväsaikaan n. 1,5-3h kerrallaan ja sit taas nukuskellaan. Ja meillä myös viihdytään auton huristelussa. Matkat Savoonkin meni loistavasti, kun tyttö nukkui tai toljotteli rauhallisena ulos tai kirjaa koko matkan. Tulikin mieleen, että kuinkas pitkän ajan tuommoisessa kaukalossa saa pitää kerrallaan? Meillä oli matkaa tuonne Savoon n. viisi tuntia sisältäen yhden reilun puolen tunnin ja yhden kymmenen minuutin pysähdyksen, jolloin tyttö oli sylkyssä. Eli onkohan tuommoinen 2h kaukalossa liian pitkä aika putkeen? :/