***HELMET 2008*** Toukokuu

Aijuu, vielä tuosta yökestoilusta, niin meilläkin on kestoiltu myös öisin siitä lähtien kun saatiin se lonkkalasta pois ja aiemmin olis vaikka talo saanu räjähtää ympäriltä ilman että P virkistyi. Nyt on sitten yöunikin sen verta herkempää, että toisinaan virkistyy siinä vaipanvaihdolla. *muoks* Uskaltaiskohan sitä kokeilla ens yönä, että kestääkö koko yön tuo vaippa... :/ *muoksmuoks* Siis tänä yönä. emmie: Kestääkö nuo vaipat kauan kuivua?
 
Vielä täällä :wave: , sen kissan boxi on täällä meijän yhdistetyssä tietsikka /kodinhoito/varasto huoneessa ja neiti En syntymän jälkeen se siis nukkuu täälä yönsä ja joka ilta kun se tulee tänne niin se menee vääntään tortut tonne huussiinsa ja haju on jotain ihan järkkyä |O :x . Varmaan tekee ihan tahallaan, se on muutenkin semmonen kissa Persoona isolla Peellä että..niin hyvässä kun pahassakin :eek:
 
Maissipuurosta saatto tulla masukipeäks, tosin en oo varma mutta jätin sen siis hiukka tauolle ja nyt oon antanu perunaporkkana velliä pari kertaa ja ens viikon lopulla alotetaan varovainen maistelu bataatilla, huomenna kokeilen taas tuota maissipuuroa.

Vaikee sanoo noista mahahommista kun vielä osittain imettää..kun tänään oli masukurahduksia ja eilen söin hernekeittoo...joten tiiä sit mikä tulee mistäkin *ja taas kaipaa silmen pyöritys hymiötä*
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Aijuu, vielä tuosta yökestoilusta, niin meilläkin on kestoiltu myös öisin siitä lähtien kun saatiin se lonkkalasta pois ja aiemmin olis vaikka talo saanu räjähtää ympäriltä ilman että P virkistyi. Nyt on sitten yöunikin sen verta herkempää, että toisinaan virkistyy siinä vaipanvaihdolla. *muoks* Uskaltaiskohan sitä kokeilla ens yönä, että kestääkö koko yön tuo vaippa... :/ *muoksmuoks* Siis tänä yönä.emmie: Kestääkö nuo vaipat kauan kuivua?
Kestää juu :) ...jotain vuorokauden ehkä... illal me pestään ja laitetaan roikkumaan yötä vasten, niin kyllä jo seur yönä voi laittaa. meil on niit siis kolme ja hyvin ollaan pärjätty ku pesee... joka 3s vuorokausi... ?? mitä?? osaankohan nyt laskea oikein... ?? en tajua.. ai no joo, olis se ehkä kätevää jos niitä olis 4 :xmas:
 
Meillä ainakin tuo syöminen on tällä hetkellä ihan mahotonta, tuntuu että neiti ois koko ajan pullolla/tissillä :eek: , mikä lie kasvupyrähdys..

Juu ei noi masuvaivat kivoja ole :/ , myötätunto :hug: t taas niille joilla niitä usein on.
 
Ieva: Aamupäivästä, ja ekaks menikin ihan ok eikä mahavaivoja tulu mut sit oisko ollu kolmas päivä kun tuli, senkään takia en oo oikeen varma tuliko ne siittä vaiko sitten jostain mitä itte olin syöny.

Löysäks oon puuron jättäny, ja nannia hiukka pistäny "jäähdykkeeks" sekaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
:wave: täälla taasen,
Koko päivä sujahtikin koirahommeleitten parissa, tai ei ees oikeestaan niitten parissa, vaan suustani taas jäin kiinni :eek: :D, joten koirakisoissa käväisy olikin noin 6h reissu, tosin kävin kaupassa ja hiukka treenaamassa tuota junioria.

Kaupasta ostin neidille unitutteja (kun tahtoo tuo iho olla ärtyny tutin alta) ja siis kun niitä siinä pyörittelin niin mietiskelinkin että mikäköhän ero on noilla Ainun tuteilla, siis niitä turva/ensi tutteja sillä rinkulalla, kun silikoninen sopii 0kk eteenpäin ja luonnonkumiset vasta 4 kk eteenpäin ja aivan samalta mun silmään näyttää, eri matskuu vaan. Meillä kun neiti ei syö oikeen muita kun noita luonnonkumeksia. Ja sitä paitsi luonnonkumisia on paljon kivemman värisinä :whistle: . Mut anyway, ostin niitä mamin unitutteja ovat kyllä alkaen 4 kk kans, mut jos uskaltas ottaa parin viikon varaslähön :eek: ??!
villi arvaukseni olis että mainoskikka... tai siis että samanlaisia ne varmaan on... luulisin
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Hei, mites on öljy toiminnu, Emmie??
no laiskanlaisesti oon jaksanu sitä sivellä :ashamed: nyt tarkoitus olis tosissaan alkaa testaamaan. mut ainakin ihanalta se haisee, aika voimakkaalta, mut ihanalta (anis, kumina, fenkoli - muistaakseni) , niin että jos rentoutuminen lisää maidoneritystä, niin auttaa, luulisin =)

mut voin tulla kertomaan vaikka parin pvän päästä jos nyt saan tän vakiojutuksi tän tissien iltaisen öljyhieronnan :D
 
ieva Artulla ainut soseista tullu vaiva on kova kakka :( Mut luumulla saatiin sekin huoli pois :) Tänään olikin housussa rieskaa parin päivän edestä B) Aikasempina päivinä kun tuli vaan pari kovaa pipanaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Hei, mites on öljy toiminnu, Emmie??
no laiskanlaisesti oon jaksanu sitä sivellä :ashamed: nyt tarkoitus olis tosissaan alkaa testaamaan. mut ainakin ihanalta se haisee, aika voimakkaalta, mut ihanalta (anis, kumina, fenkoli - muistaakseni) , niin että jos rentoutuminen lisää maidoneritystä, niin auttaa, luulisin =)

mut voin tulla kertomaan vaikka parin pvän päästä jos nyt saan tän vakiojutuksi tän tissien iltaisen öljyhieronnan :D
-Jep, jään innolla odottamaan kuinka öljysessiot etenee :LOL: :LOL: :LOL:

Onko kellään muuten kokemusta imetysteestä :attn: :wave: , jokuhan joskus kiellettiin mutta luinkohan jostain että fenkolitee ois hyvästä :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mulla on varmaan samaa sarjaa synnytykseen valmistautumisöljy ja raskausarville kans ja molemmat haisee ihan samalle, pitäsköhän loppujämät hieroo tisseihin :whistle: :D :saint:
kokeile ihmeessä! :D

...muuten nyt siitä on kai reilu tunti kun hieroskelin... ja nyt kyllä tuntuu käteen isommilta nuo kannut :D (ex-AA on muisto vain! :) ) jotta oliskohan se voinut näin nopsaan vaikuttaa??

Heippa! Meen itekin :wave:
 
Juu, noista tuteista vielä, niin mun mielestä ainoa ero on se koko, eli nuo mitkä meillä on nyt käytössä on vähän isompia kuin nuo ensitutit. Ja sit tietty se silikonisuus/luonnonkumisuus. =) Noita oransseja löytyy semmosissa kolmen paketeissa ainakin meidän s-marketista: siin oli oranssi, kirkkaan punainen ja pinkki. :p
 

Yhteistyössä