Tosiaankin kertisvaipoissa haisee joku kemikaali tai se muovi, toisissa merkeissä enemmän ku toisissa Ja kun ne "käärii" hyvin roskikseen, niin ei se kakka sieltä heti ala haisemaan. Tietääkö joku teistä, että mitä se aine on siellä vaipan sisällä, joka muuttuu sellaseksi geelimäiseksi, kun pisu tulee?? Mä joku aamu havaitsin nimittäin, että pojan iholla oli sellanen pieni kirkas geelimöykky irronnut siitä vaipasta... Yök, kyllä nyt vähän inhottaa aatella, että mitäs sitä lapsellaan oikeen käyttää :ashamed: Ilmakylpyjä me kyllä harrastetaan useasti päivässä ja illalla pidempään ja on pojun peppu pysynyt siloisena
Me oltiin pojan kanssa tänään ekaa kertaa suihkussa yhdessä. Hän tykkäsi kovasti siitäkin, vesipeto taita tulla Ensin vähän kyllä katseli ihmeissään, kun vaippasillaan istutin sitteriin siksi aikaa, kun ensin pesin itseni (hikisenä jumpasta tulleena kun olin) Nyt sitten nukkuukin jo tyytyväisenä ja äiskällä on jälleen omaa aikaa, jonka toki voisi paremminkin viettää, kun koneella istuen
Me oltiin pojan kanssa tänään ekaa kertaa suihkussa yhdessä. Hän tykkäsi kovasti siitäkin, vesipeto taita tulla Ensin vähän kyllä katseli ihmeissään, kun vaippasillaan istutin sitteriin siksi aikaa, kun ensin pesin itseni (hikisenä jumpasta tulleena kun olin) Nyt sitten nukkuukin jo tyytyväisenä ja äiskällä on jälleen omaa aikaa, jonka toki voisi paremminkin viettää, kun koneella istuen