Rasvoista se lekuri kirjottaa varmaan mitä vaan. Ehdotti itte tuota Decubalia ja pyydettiin sit siinä samalla semmosta kevyttä kosteusvoidetta kun AqualanPlus, lähinnä muuta kroppaa varten, jos tarvii, niin kirjotti sen kummempia kyselemättä. Ja Decubalia täräytti sit kerralla 4kg.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:ieva kannattaa tota ainaki kysässä, et mitä meinaa olisko hyvä. Meillä tota on käytetty vuosia ja muita merkkejä kokeiltu aina sivussa, mut ei niistä oo mihinkään. Sit tietty rinnalle joku mitä laittaa sit kun se on aktiivisena, pojalla tosiaan tuo Apolar, miehestä en tiä mitäse sinne hölvää
Decubalista en oo kyl kuullukaan
Meillä lekuri kirjottaa aia vissiin 5L kerralla tota Ceralania...tollasia 400g pumppupulloja...kerran ei ees apteekissa ollu niin paljo ku oltas otettu |O Tuo kestää jonku kuukauden suunilleen...
En tiiä. :/ Oon kuullu tuon saman joskus. Mut toisaalta tosiaan, ni ei kai sillon kantsi vaihtaa jos löytää hyvän ja iho pysyy sillä kuosissa? :/ Meillä tuo Decubal ei oo tytön poskiin auttanu yhtään. Tai en nyt tiiä yhtään... Eihän sitä tiiä, millanen olis, jos ei ois rasvannu ollenkaan... :/ Mutta tuota Ceridalia on nyt laitettu pari kertaa päivässä poskiin.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Mä tykkään itte käyttää decubalia, on ihanan rasvanen kuivaan naamaan.
Mut eikös rasvojakin tulis joskus vaihtaa ettei iho ns. totu... ampukkee alas jos oon väärässä, vai onko et, jos hyvän löytää niin sit ei kandee vaihtaa?
Se kirjotti siis 4 x 1kg. En muista mitä makso, kun ostettiin samalla rota-rokote ja maitohappoja.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Bytheway, paljon kustanti tollanen 4 kg pönikkä
Mä luin jostain että lapsille voi tulla poskiin/naamaaan ihottumaa jos on tulossa hampaita... ??? !!! ...don't ask...=)Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä refluksi (silent, ei pukluja) -oireet onneksi on hävinneet kokonaan. Neuvolan mielestä se oli kans ihan normaalia, että lapsen uni häiriintyi, kun maito seilas edestakaisin ruokatorvessa. Nyt tilalla on tuo poski-ihottuma. Sekin neuvolan mukaan hyvin yleistä ja normaalia vauvoilla. :headwall: Ja kun meillä molemmilla (miehellä ja mulla) on ollut atooppista ihottumaa, niin "tottahan nyt lapsellakin on". :kieh: Vaikka olisikin, niin miksei sitä voida tutkia, että onko allergiaa? |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Musta tuntuu, että neuvolan mielestä kaikki on ok, jos lapsi kasvaa KÄYRILLÄ. :headwall: :kieh: |OAlkuperäinen kirjoittaja Piipi79:Mut neuvolan mielestä kaikki on ok, kun kasvaa niin hyvin kovasta puklailusta huolimatta :/
Jepu...neuvolan mukaan meidän kolmonen vain oli kova puklaamaan ja puklailuhan on normaalia
Saatiin lähete lastenpolille vasta, kun jätkä puklas sellaset kaarioksut neuvolan lattialle, ettei terkka kuulemma ollu koskaan ennen moisia nähny |O
Ja pojallahan oli refluksi... :headwall: :headwall: Että ihan normaalia juu...
Kuinka joku jaksaa valvoa vielä kymmenen jälkeen?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:Oh, mun nukkumaanmeno aika on nyt Hyvää yötä naiset!
Kuin joku vi mennä jo kympiltä??
Tällä toinen iltauninen. Hyvällä säkällä jaksan sinnitellä kymppiin asti, jos tulee joku hyvä sarja (kuten eilen Greyn anatomia). Parempi käydä nukkumaan samoihin aikoihin beibin kanssa, kun ei nykyään ikinä tiedä milloin herätään ekan kerran.. Ja monesti herra haluaa nousta jo kuudelta :/Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:Kuinka joku jaksaa valvoa vielä kymmenen jälkeen?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:Oh, mun nukkumaanmeno aika on nyt Hyvää yötä naiset!
Kuin joku vi mennä jo kympiltä??