Heipsan naiset! Mä kuulun kyllä Pusuapinan ja Pessin kanssa iltaunisten joukkoon |O Eilenkin menin kympiltä sänkyyn. Ja ihan hyvä oli, kun 23 eka syöttö. Ja sitten mä olin ilkeä äiti...kun poika heräs seuravax 01, mä vaan annoin tuttia. Ei tullu itkua kuten ei yleensäkään, mut sainkin sitten vartin välein laittaa sen tutin uudelleen suuhun siinä yhden ja kolmen välillä, vaikka poika ei kunnolla herännytkään siinä välissä. Sitten olin jo itte niin zippi, että annoin tissiä (ja olihan siinä sit kulunutkin jo 4h edellisestä syötöstä). Ja sitten vielä viimeinen syöttö klo 5, silloinkin yritin ensin tuttia, mutta kyllä poika sitten ääneen ilmaisi, että syödä halusi, eikä tuttia lutkuttaa. Kuudelta sitten olikin pojan mielestä jo aamuna, mutta sain vielä armonaikaa seitsemään saakka, kun otin pojan kainaloon nukkumaan =)
Mä ihan tosissaan mietin, että voisko poikaa opettaa nyt jo pois noilta muutamalta yösyötöltä?? Kun ihan selvästi joka toinen syöttö on hyvin lyhyt ja hyvin näyttää pärjäävän tuon 4h. Kyllähän hän selkeesti aina ilmaisee, jos on oikeesti nälkä, eikä viime yönäkään sillon yhden aikaan ollut, kun tutilla kuitenkin nopsaan vaipui uneen. Hänellä vaan tuntuu olevan tapana ilmotella heräämisestään 2h välein ja mä sitten ehkä liian helposti oon aina antanut tissiä. Olisin niin onnellinen, jos sais nuo yöt meneen vaikka kolmella syötöllä, kun 4-5 on jo hiukan rassaavaa |O Niin ja päivisinkin on tuo syöttöväli ollut nyt sellaset 2½-3h...