***Helmet 2008*** Syysviikko 39

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Muuten, mistä vetoa, että BB-Harri on saanut sen verenmyrkytyksen siitä Duudsonien naulajutusta :x Mä en kyllä oikeen ikinä tajunnut duudsoneita enkä jackassia tms. Yööks :x
Mietin ihan samaa.Mä en persustani antais naulata. En mäkään ymmärrä duudsoneita yms

 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Muuten, mistä vetoa, että BB-Harri on saanut sen verenmyrkytyksen siitä Duudsonien naulajutusta :x Mä en kyllä oikeen ikinä tajunnut duudsoneita enkä jackassia tms. Yööks :x
Mietin ihan samaa.Mä en persustani antais naulata. En mäkään ymmärrä duudsoneita yms
Ja yöks, niitä syön ja oksennan ja syön oksennukseni-juttuja :x :x

Nyt täytyy mennä taas suihkun kautta maata, jos tuloillaan on samanlainen yö, kuin eilen :/

Kauniita ja rauhaisia unia helmille ja äiteille :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Muuten, mistä vetoa, että BB-Harri on saanut sen verenmyrkytyksen siitä Duudsonien naulajutusta :x Mä en kyllä oikeen ikinä tajunnut duudsoneita enkä jackassia tms. Yööks :x
Mietin ihan samaa.Mä en persustani antais naulata. En mäkään ymmärrä duudsoneita yms
Samaa mieltä. Duudsonit :x ja voi tota Nikoa! :D Kaikkine maneereineen päivineen, mä olen jopa alkanut pitää siitä. :D
 
Kauniita unia ja rauhallista yötä Hippa. =)

Meillä mies melkein suuttu, mulle kun sanoin, että voisin ottaa Nikon homokaverikseni. (Ne kun on tuntunu olevan muotia ainakin meijän kaveripiirissä, siis silleen että joka naisella on oltava oma homokaveri, jonka kanssa voi käydä vaikka drinksulla). Mies kun ei voi sietää tota Nikoa ollenkaan. ;) :p :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Meillä mies melkein suuttu, mulle kun sanoin, että voisin ottaa Nikon homokaverikseni. (Ne kun on tuntunu olevan muotia ainakin meijän kaveripiirissä, siis silleen että joka naisella on oltava oma homokaveri, jonka kanssa voi käydä vaikka drinksulla). Mies kun ei voi sietää tota Nikoa ollenkaan. ;) :p :/
Ihana :D Meilläkään mies ei voi sietää tota Nikoa ollenkaa eikä sen takia koko ohjelmaa kato edes. Tosin on mullaki maku alkanu meneen siihen. Mun oma homokaveri ei oo läheskään yhtä ärsyttävä tapaus B) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Muuten, mistä vetoa, että BB-Harri on saanut sen verenmyrkytyksen siitä Duudsonien naulajutusta :x Mä en kyllä oikeen ikinä tajunnut duudsoneita enkä jackassia tms. Yööks :x
Joo samaa mä ajattelin. Musta oikeutettua olis että se pääsis takasin sinne taloon vaikka ois sairaalassa kuukauden koska BB:n takia siellä periaatteessa on :/
 
Hiphei,

Hurjan ihanaa viikonloppua, olkoon se mahd terve ja unirikas, lämpöinen, hellä jne.., kaikille helmiäisille, tää äiti viettää pe-su jäähallilla harrastusten parissa, omaa aikaa you know :LOL: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Muuten, mistä vetoa, että BB-Harri on saanut sen verenmyrkytyksen siitä Duudsonien naulajutusta :x Mä en kyllä oikeen ikinä tajunnut duudsoneita enkä jackassia tms. Yööks :x
Joo samaa mä ajattelin. Musta oikeutettua olis että se pääsis takasin sinne taloon vaikka ois sairaalassa kuukauden koska BB:n takia siellä periaatteessa on :/
--ihan samaa just sanoin miehelle tos tovi sitten :wave: :D
 
Keittiö valmiina aamua varten...vielä pikainen kurkkaus ja sit pikkumies kainaloon tuosta imuroimasta... :heart: Piti vielä sanomani että meitin helmellä on suussa kuusi hammasta. Neljä ylhäällä ja kaksi alhaalla... Ikää...öö...*laskee* 7kk ja noin 2 vkoa... :heart: Kyllä kohta purukalusto kunnossa. Nyt maate... :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Meillä mies melkein suuttu, mulle kun sanoin, että voisin ottaa Nikon homokaverikseni. (Ne kun on tuntunu olevan muotia ainakin meijän kaveripiirissä, siis silleen että joka naisella on oltava oma homokaveri, jonka kanssa voi käydä vaikka drinksulla). Mies kun ei voi sietää tota Nikoa ollenkaan. ;) :p :/
Ihana :D Meilläkään mies ei voi sietää tota Nikoa ollenkaa eikä sen takia koko ohjelmaa kato edes. Tosin on mullaki maku alkanu meneen siihen. Mun oma homokaveri ei oo läheskään yhtä ärsyttävä tapaus B) :D
Meilläkään mies ei voi sietää sitä. :D
 
Ihanaa omaa aikaa nipsulille sinne jäähallille. :hug: =)

Voi hurja, kun pilvipoudan helmellä on paljon hampaita. Meillä ei siis oon vielä yhtään. Tossa tänään just naureskelin, että kun aikuisilla ei saa näkyä passikuvassa hampaita, niin ei ainakaan sitä vaaraa oo ton neidin passikuvassa. :kieh:

Mun pitäis muuten varata ens viikolle aika poliisilaitokselle passihakemusta varten. Kyllä te nettimammat ootte hyödyllisiä. En olis ilman teitä tienny sitäkään, että sinne voi varata ajan netistä. B) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
nipsulille mukavaa viikonloppua! =) Selvittelin muuten sitä öljyasiaa, niin joissain puuroissa on palmuöljyä. :/
Täytyykin niitä sitte tihrustaa vähän tarkemmin, että mitä ostaa. Aikeena on kyllä siirtyä noista vauvapuuroista pois. En tiedä, miten onnistuu. Noi Mammuttimarkkinoilta ostetut Hippin luomupuurot kun on neidin ehdoton ykkösherkku, varsinkin kun laittaa vähän pakastevadelmia joukkoon. Ehkä mä aloitan tavispuuroihin totuttelun mammapuuroista, kun ne on vähän hienompijakosia. En kyllä muista, milloin olisin viimeks mannapuuroo keitelly.
 
Mä oon muuten menossa huomenna drinksuille kavereiden (joukossa jokunen homokin :D ) kanssa. :xmas: :xmas: :p B) *hakisin tähän sen tanssivan banaanin, jos jaksaisin* *muoks* Ja jottei kukaan nyt suutu tai muuten ihmettele tuota homoviittausta, niin asia tuli mieleen noista aiemmista kommenteista liittyen homokavereihin, drinksuihin ja BB-Nikoon.
 
Huomenta!

Huonojen öiden putki jatkuu |O Taas pitää tämän mamman jaksaa parin tunnin unisaldolla, joka sekin kerrytetty muutaman minuutin pätkistä :kieh: Nyt oon melko varma, että hampaat ne on jotka valvottaa. Puhkeaisi nyt pian! PP:n piskuisella onkin hurjasti hampaita :eek:

BB
on kyllä niin tylsä tänä vuonna ja talo täynnä ärsyttäviä ihmisiä, etten viitsi tuhlata aikaa sen katsomiseen. Sunnuntain koosteet riittää mulle, jotta pysyn ajantasalla kuitenkin. *ei jää sivistykseen aukkoa* Meilläkään mies ei voi sietää BB-Nikoa :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
PP:n piskuisella onkin hurjasti hampaita :eek:
...monta yötä onkin valvottu ja oon ihmetelly että mikä ihme on ku ei ruoka pojalle maistu...mut eihän se tietty oo maistunu ku ikenet kipeinä jatkuvasti :heart: . Viime yö oli taas aika kädenvääntöö...ja puree taas kaikkee... Jokohan tekee taas lisää hampaita :headwall: vaik sittenhän ne on!!! =)
 
Huomenet! :wave:

Tänään onkin leivontapäivä, kun huomenna mulla on ne tupper-kutsut. Aloittelinkin tuossa jo, mut nyt ei hetkeen mitään voi kun neiti meni unille, ni ei pysty sitte sähkövatkainta laulattamaan.

Kivasti tyty eilen pruuttas hetki sitten syömänsä iltapuuron kolmena kauniina kaarena pihalle, ja jäi vielä kakomaan sen jälkeenkin. Mies koitti tuputtaa "vielä yhtä lusikallista", ni siitä lähti! Piti sitte yöllä antaa maitoa, kun arvatenkin nälkäänsä perin juurin lohduttomasti itki. Kumma toi että jotku työntää tolleen pihalle noita eväitä; isoveikka teki noita ikiä ollessaan ihan samaa, ehkä n. 5x nähtiin moinen kaariyrjö-show. Mun emetille tekee oikein kutaa!! :x |O

Pienemmällä tänään jo vähemmän kuumetta, 37,8 eli oikeastaan lämpöä vain, ja isommalla 38,5. Ihme hommaa, kun ei kumminkaan mitään lääkehoitoa vaativaa ollu, vaan virustautia vaan.. ni miten se näin julmetun kauan kestää..? :(

Hö, ei se nukukaan toi neiti, kiekuminen vaan kuuluu! :D
 
Huomenta kaikille :wave:

Taustalla on tullu taas hetki oltua. Jotenki on ollu pari viikkoa niin hankalaa, J nukkuu yöt päin persettä (halit muillekkin yöhulinoihin :hug: ) ja oma väsymys sitten on kamalaa ku ei voi pitkiä pätkiä nukkua. Meillä onneksi on vaan nyt sitä että J kääntyy unissaan ja herää siihen, ja heti ku käännät ja lykkäät tutin suuhun niin nukkuu taas ihan siki..

Imetys ollaan lopeteltu viikko kaks sitten.. Silloin tällöin vielä imetän jos ei yöllä jaksa pulloa lämmittää mutta harvoin enää öisin syödään, aamuyöstä pullo ja unet jatkuu.. Ja imetyksen lopetus tuli äitiltä, ei vaan jaksa :ashamed:

Hampaitakaan täällä ei ole, viime yönä näin unta että yks pilkottas, häätyy vissii kurkata suuhun =)

BB:tä katotaan huomattavasti vähemmän ku muita tuotantokausia.. Ja Nikon draamailut on kivoja :D

Kiva kuulla sinustakin Äippä70 :wave:

Emmielle ja Annolle halaukset hyvistä ultrakuulumisista :heart: :hug:
Ja Liinikselle ja pojulle sekä Kristellelle ja pojulle :hug:

Mut nyt me mennään aamupuuron syöntiin :)

Ja meillä kontataan jo ihan kunnolla :)

Saanukka ja J ens viikolla 7kk
 
Kiesus !!! Mä luulin olevani yhden lapsen äiti ja omaavani aviomiehen,mutta pyöritänkin näköjään hotellia ja on kaksi lasta |O

Tuo poika ei nuku koskaan.... :headwall: kaikenmaailaman unikoulu ja tassuttelut on ottanut takapakkia ainakin miljoona kilometriä :headwall: :headwall: meillä on makkarissa kohta juoksurata urautunut lattiaan. Rattaisiin kai pitäisi taas roudata,mutta on niin räkänen että kandeeko ja äiskälle maistuu vi...tus suklaa

Mukavaa vkl:a Nipsulille ja PP:llä on ihan hurjasti hampaita =)

Juu ja jokaisella naisella pitäisi olla oma homoystävä,ehdottomasti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Kiesus !!! Mä luulin olevani yhden lapsen äiti ja omaavani aviomiehen,mutta pyöritänkin näköjään hotellia ja on kaksi lasta |O
Justiinsa tuolta mustakin tuntuu aina välillä :kieh: :headwall: Veetutusnamia mekin lähdetään kaupasta hakemaan pojan lounaan jälkeen. En mä tiä miten muuten jaksan koko päivän ja illan, kun pitäis mun äidin muuttoakin mennä alottelemaan vielä illalla |O Päätin kyllä, että ensi yönä mies saa luvan hoitaa pojan tutitukset ja kääntämiset. Teen illalla miehelle pedin pojan huoneen lattialle ja sanon, että meepäs sinne ja hoida yö, mä pistän ovet kiinni! Jos vaikka sais edes pikkasen unta. Mä varmaan silti herään herättämään miehen, kun se ei herää mihinkään :headwall: :headwall:
 
Voi pärrrkkkeleeeee |O nyt tuli viiminen tikki |O |O mies oli käynyt illalla pakastimesta hakee safkaa ja jättänyt oven auki,huomasin vasta nyt. Pakastin oli täynnä pojan soseita ja pakastamaani tissimaitoa,kaikki nyt pilalla.
 

Yhteistyössä