***Helmet 2008*** Syysviikko 38

jätän edelliset 20 sivua lukematta (liian iso urakka jopa mulle) B)
meil taas (toinen) korvatulehus, saatiin clavurion kuuri.
Nous kuume ja itkunen neiti. ei flunssaa. syö hyvin, mut imemisessä pitää taukoja. nukkuu ok mut "vikisee" unissaan. meinas lekuri et ei ole edellinen kuuri purru (citromax).
yllättävän voimakkaita kuureja antavat näin pienille. oiskohan et saatas kerralla kierre katkastua, eikä menis liimakorvaksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
jätän edelliset 20 sivua lukematta (liian iso urakka jopa mulle) B)
meil taas (toinen) korvatulehus, saatiin clavurion kuuri.
Nous kuume ja itkunen neiti. ei flunssaa. syö hyvin, mut imemisessä pitää taukoja. nukkuu ok mut "vikisee" unissaan. meinas lekuri et ei ole edellinen kuuri purru (citromax).
yllättävän voimakkaita kuureja antavat näin pienille. oiskohan et saatas kerralla kierre katkastua, eikä menis liimakorvaksi
No voi kökkö :( , onko teillä "suvussa" ollu korvatulehdus onkelmia, itte olen ollu joten aika näyttää onko neiti sen multa perinyt :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on 3 korvakierteistä ollu...neidillä ei vieä *kopkop* oo ollu yhtään...mulla ja miehelläkään ei oo ollut.
Keskimmäiseltä putkitettiinki. Ei kyllä kivoja juttuja oo :ashamed:
--no ei todd..muistan vieläkin sen viimosen kerran kun puhkastiin |O :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on 3 korvakierteistä ollu...neidillä ei vieä *kopkop* oo ollu yhtään...mulla ja miehelläkään ei oo ollut.
Keskimmäiseltä putkitettiinki. Ei kyllä kivoja juttuja oo :ashamed:
--no ei todd..muistan vieläkin sen viimosen kerran kun puhkastiin |O :snotty:
Mie muistan yhen kerran kun mulla on ollu korva kipee...olin joku 7-8v....mut mitään kierteitä tms ei mulla oo ollu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
En oo vielkää päässy tästä imuroimaa :whistle:
--juu en mäkään :LOL: :LOL: :ashamed: , taas jotenkin alottamisen vaikeus :headwall:
No mun PITÄÄ kyttää täs ikkunalla jos tuo neiti pihalla herää :whistle: :LOL:
--joo mäkin oon ootellu et neiti heräis, nukku sisällä joten sen takia en oo siis alottanu siivousta :whistle: :LOL: * ei itsekkään uskoo tähän teoriaan* :LOL: :LOL:
 
Tääl yks korvakierre lapsi :/ Ja nyt jännityksellä seuraan kun toi jätkä repii tota korvaansa ja mietin että pitäiskö mennä tsekkauttaan noi.. Kun noi yötki on ollu mitä on ollu. Kuten viime yönä pyöri koko yön meijän välissä nukahtamatta varmaa ollenkaa. Ei sillä kyl oikeen muuta ole. Pikkasen tukkoisuutta havaittavissa öisin mutta eipä siihen paljo mitää muuta tarvikkaa vaikka oliskin korvat kipeenä... Mä oon ihan vauhko noiden korvien takia kyl :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Tääl yks korvakierre lapsi :/ Ja nyt jännityksellä seuraan kun toi jätkä repii tota korvaansa ja mietin että pitäiskö mennä tsekkauttaan noi.. Kun noi yötki on ollu mitä on ollu. Kuten viime yönä pyöri koko yön meijän välissä nukahtamatta varmaa ollenkaa. Ei sillä kyl oikeen muuta ole. Pikkasen tukkoisuutta havaittavissa öisin mutta eipä siihen paljo mitää muuta tarvikkaa vaikka oliskin korvat kipeenä... Mä oon ihan vauhko noiden korvien takia kyl :ashamed:
--sama homma, mehän käytiin ton nuhan jälkeen korvat näyttään kun kans usein varsinkin vasenta korvaa repi, onneks oli terveet :wave: . Mielummin käytän turhasta kun sitten mietin että vitsit kun ois pitäny jne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
--joo mäkin oon ootellu et neiti heräis, nukku sisällä joten sen takia en oo siis alottanu siivousta :whistle: :LOL: * ei itsekkään uskoo tähän teoriaan* :LOL: :LOL:
...sama juttu... :LOL:
Sillon ku tuo nukkuu sisällä, ni ei voi siivoo ettei herätä sitä...sit kun nukkuu ukona, ni ei oi siivo ku pitää ytätä jos se herää :whistle: :saint: Eli siivoomma sitten kun on hereillä :LOL:
 
Viedäänkö noi pienet muuten lastenlääkärille vai korvalääkärille? Mä just mietin että haluisin löytää täältä jonku lääkärin jolle veis sitte aina jos alkaa jotain tulemaan. Itellä ollu aina sama korvalääkäri ja niin haluisin pojalleki. Mut en kyl tiiä Tampereelta ketään ja paikkojaki on vaikka kuinka :xmas:
 

Yhteistyössä