***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Meillä kakkaillaan varmaan noin 1-3 krt päivään, riippuuen kuinka paljon on luumua syöty :whistle: . Harvoin pökäleitä, ennemminkin semmosia kakka pyramiidejä :D |O :x
Meilläkin jotain tän suuntasta, vaikkei luumua syödäkään kuin vaan jos on vatsa tosi kovana. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hei, mä taidankin olla eka jolla ei oo Helmiksen kerhoon asiaa! :D Ei ole sen enempää luottokorttia kuin vaaleita hiuksiakaan! ;) Mikähän ois vastaisku? Brunetet käteisvarat? :D
Mukana :wave: :LOL:
Kai värjätty brunette kelpaa :whistle: ;) :LOL:
Yks lisäääää... :wave: Mulle ei varmaan ees myönnettäis luottokorttii... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Meillä kakkaillaan varmaan noin 1-3 krt päivään, riippuuen kuinka paljon on luumua syöty :whistle: . Harvoin pökäleitä, ennemminkin semmosia kakka pyramiidejä :D |O :x
Meilläkin jotain tän suuntasta, vaikkei luumua syödäkään kuin vaan jos on vatsa tosi kovana. =)
--mä oon pari kertaa viikkoon koittanu laittaa puuron sekaan ettei noit kakan panttaus päivä edes tulis, toi viime kertanen oli taas hyvä muistutus siittä :eek: :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hei, mä taidankin olla eka jolla ei oo Helmiksen kerhoon asiaa! :D Ei ole sen enempää luottokorttia kuin vaaleita hiuksiakaan! ;) Mikähän ois vastaisku? Brunetet käteisvarat? :D
Mukana :wave: :LOL:
Kai värjätty brunette kelpaa :whistle: ;) :LOL:
Yks lisäääää... :wave: Mulle ei varmaan ees myönnettäis luottokorttii... :LOL:
Joo ei kannata ees vaivautuu kysymään :LOL: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hei, mä taidankin olla eka jolla ei oo Helmiksen kerhoon asiaa! :D Ei ole sen enempää luottokorttia kuin vaaleita hiuksiakaan! ;) Mikähän ois vastaisku? Brunetet käteisvarat? :D
Mukana :wave: :LOL:
Kai värjätty brunette kelpaa :whistle: ;) :LOL:
Yks lisäääää... :wave: Mulle ei varmaan ees myönnettäis luottokorttii... :LOL:
Ei luultavasti mullekaan.. vai onko siinä jotain rajoja tulojen tms. suhteen että sen saa?
Toisaalta en tiiä luottaisinko ylipäätään itteeni sen vertaa, että uskaltaisin ottaa..? No jaa, ehkä tänä päivänä kyllä, entiselle minälleni en olisi uskaltanut!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mun pitäs saaha jostaan kotka-lisä hakemukset :whistle: :/
Mies on joskus todennu...iha kotkan näköinen eukko...saaks siitä jotain lisää... :eek: :LOL:
Aina kannattaa yrittää :LOL: :LOL: :LOL:
Mitähän ne tuumaois kun vaan kuvan lätkäsis sinne :p
En siis tosiaan ajattele että... :LOL: Sori, huumori kukkii niin ettei tosikaan... :flower: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mun pitäs saaha jostaan kotka-lisä hakemukset :whistle: :/
Mies on joskus todennu...iha kotkan näköinen eukko...saaks siitä jotain lisää... :eek: :LOL:
Aina kannattaa yrittää :LOL: :LOL: :LOL:
Mitähän ne tuumaois kun vaan kuvan lätkäsis sinne :p
En siis tosiaan ajattele että... :LOL: Sori, huumori kukkii niin ettei tosikaan... :flower: :hug:

Huumoria pitää olla :attn: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Meiän itkarista kuuluu jonku toisen vauvan ääntelyä :eek:
|O Onko lähettyvillä? :wave: mie ravaan ikkunassa kun neiti nukahti poikkeuksellisesti ulos kun oltii kävellen kerhossa =)
Vauvojako? On niitä varmaan, mikähän tossa on se kantomatka..? No, melkein saattas Piiperon poikakin yltää tohon ääntelemään! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Meidän kuivausrummusta vuotaa vettä lattialle - jee! :eek:
...meillä pesukone sylkee osan vedestä lattialle...mut suurin osa menee viel viemäriin...
Meillä sama homma, tai ei aina tule, joskus vaan, ja pienehköjä määriä. Miettiny että tuoko se seuraavaksi posahtaa :(
 

Yhteistyössä