***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Tääl viel,mut pitäis petiytyä.Poika uhkaaasti lähestyy sängynlaitaa ja kohta kolisee...jos vaiks ehtis sitä ennen nukkuakin.Ai niin tänään mentiin nukkumaan ilman huutoa :eek: =) oon miettinyt et mitä tässä illallssa oli sitten erilaista verrattuna muihin.No en nuolaise ennenkuin tipahtaa,yötä on vielä jäljellä
 
Moikka :) tai iltaa (vai yötä!?) :D

Pitkästä aikaa taas ehdin tähän koneelle... mitäs, täällä näyttää tapahtuneen kaikenlaista, mä oon vissiin ihan reilulla kädellä missannut?? oon ihan pihalla... joku uusi kerhokin? pääseekö sinne jotenkin? :xmas:

Meille ei kuulu mitään kummempaa, tänään missattiin sanomatalon helmitreffit, olin unohtanu että olin jo aiemmin sopinu lounastreffit samalle ajankohdalle....

A on huomenna tasan 7 kk ja tällästa uutta meillä: hampaita ollaan alettu harjata (niitä on 2 kpl, hampaita siis) :D , A on oppinut nousta seisomaan tukea vasten (mut ei siltikään konttaa vielä, ryömii vaan :/ ) ja nyt vihdoin on oppinut ihan hyvin syömään jo kiinteetä ruokaakin :) :heart: ...silti vaan haluis kovasti tissiä öisin (5 kertaa ehkä herää ). ollaankin alotettu "yötissinvieroitus" niin että saatais edes semmoinen 6-7 tunnin pätkä ilman heräilyä/tissille parkumista... vielä ei olla onnistuttu (tehdään niin et kun A herää niin mies nousee sitä hyssyttelemään, mut mä olen vähän kärsimätön välillä ja haluisin vaan lykätä tissin suuhun niin hiljenis ainakin... :ashamed: )
ja kovasti tuo poika kasvaa :) hän osaa jo sanoa "ei" :D

meen lukemaan edellisiä kirjoituksia (parin viikon takaa varmaan pitää aloittaa...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
uusi jäsenvaatimus: jäsenyys/luottokortti oulun spermapankkiin!

katsotaan nyt kuinka moni ilmoittautuu...
Okei miten luottokortti Oulun spermapankissa toimii.... must jotenki tuntuu että tää pankki toimii täällä kotona jo siihe malliin ettei mamma kykene muihi pankkeihi ottaa luottoa / jäsenyyttä :xmas: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
uusi jäsenvaatimus: jäsenyys/luottokortti oulun spermapankkiin!

katsotaan nyt kuinka moni ilmoittautuu...
Okei miten luottokortti Oulun spermapankissa toimii.... must jotenki tuntuu että tää pankki toimii täällä kotona jo siihe malliin ettei mamma kykene muihi pankkeihi ottaa luottoa / jäsenyyttä :xmas: :LOL:
Pitäisköhän soittaa huomenna ja kysyä:
kuinka paljo teille saa luottoa?
saako kuvan korttiin?
tarviiko vakuuksia luottoon?
mikä on takaisin maksu aika?

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
muoks mikä on takaisinmaksu suunnitelma? maksuhelpotuksia? jäsenetuja? bonukset tilille joka kk?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
uusi jäsenvaatimus: jäsenyys/luottokortti oulun spermapankkiin!

katsotaan nyt kuinka moni ilmoittautuu...
Okei miten luottokortti Oulun spermapankissa toimii.... must jotenki tuntuu että tää pankki toimii täällä kotona jo siihe malliin ettei mamma kykene muihi pankkeihi ottaa luottoa / jäsenyyttä :xmas: :LOL:
Pitäisköhän soittaa huomenna ja kysyä:
kuinka paljo teille saa luottoa?
saako kuvan korttiin?
tarviiko vakuuksia luottoon?
mikä on takaisin maksu aika?

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
muoks mikä on takaisn maksu suunnitelma? maksuhelpotuksia? jäsenetuja?
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

 
Ihanaa mä pääsen huomen ulos syömään kaverin kanssa =) Pitkästä aikaa oikein kunnolla jutteleen vanhan kaverin kanssa :) Ja Ideaparkkiin on avattu uus meksikolainen :p Ai kamala me käydään jo ulkona syömässäki Ideaparkissa :D Tosin alkaahan niiden "hullut päivät" muistaakseni huomenna :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
uusi jäsenvaatimus: jäsenyys/luottokortti oulun spermapankkiin!

katsotaan nyt kuinka moni ilmoittautuu...
Okei miten luottokortti Oulun spermapankissa toimii.... must jotenki tuntuu että tää pankki toimii täällä kotona jo siihe malliin ettei mamma kykene muihi pankkeihi ottaa luottoa / jäsenyyttä :xmas: :LOL:
Helmis: :LOL:

Anno: kuten myös :D :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ihana kuulla emmie että teillä noi kiinteät uppoo nyt hyvin :flower: :heart:
Peesiä ja kiva kuulla susta muutenkin emmie! :)
:) jeps, sain täältä niin monta hyvää vinkkiä ruokailupuuhia helpottamaan, et kun oltiin kaikki kokeiltu niin A jo olikin tajunnu (syömis-)jutun juonen :D
Niin että kiitos kaikille jotka anto vinkkejä :hug:, A oppi kuin oppikin syömään :) (no... puuro ja hedelmäsoseet ja maissinaksut uppoo parhaiten, mut jopa "oikeaa ruokaa" (esim. kana-peruna-porkkana-sörsseli) suostuu jo pieniä annoksia syömään)

Ja kiva kuulla/lukea teistäkin :) :heart: ihanaa et tällanen palsta on olemassa (vaikka ei aina tosi usein ehdikään itse palstailupuuhiin)
 

Yhteistyössä