***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
mä taidan perustaa....
helmekkäät helmiäiset helmet helmikuussa 08 :LOL:
ja sais puhua mistä vaan ja laittaa vaikka 1000000000000 hymiötä! :p

muoks pääsyvaatimuksena olis vaaleat hiukset ja luottokortti!
Palasin vielä. Käykö rinnakkaiskortti miehen luottokorttiin? Niitä löytyis kaks ja yks Stockan kortin rinnakkaiskortti. Mä siis soppaan ja laskut tulee miehelle. :saint: :D

Tää käy aina :D
Käyks ku miehel on exänsä Stockan rinnakkaiskortti ja mä saan etusetelit sieltä :xmas: :LOL:

--no toi on kans aika hyvin junailtu :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mun täytyy sitten varmaan alkaa perustaan sitä kerhoa, kun jäseniä löytyy.

Luotollisten blondien helmiäisten helmikuun `08 helmien kerho :LOL:
--ookk varma että noin lyhyt nimi riittää :LOL: , voisko eteen lisätä vielä vaikakpa "hemaisevien ja sangen kauniiden blondien jne..." :LOL:
no varmaan vois...tuo olis helpommin muistettava :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
mä taidan perustaa....
helmekkäät helmiäiset helmet helmikuussa 08 :LOL:
ja sais puhua mistä vaan ja laittaa vaikka 1000000000000 hymiötä! :p

muoks pääsyvaatimuksena olis vaaleat hiukset ja luottokortti!
Palasin vielä. Käykö rinnakkaiskortti miehen luottokorttiin? Niitä löytyis kaks ja yks Stockan kortin rinnakkaiskortti. Mä siis soppaan ja laskut tulee miehelle. :saint: :D

Tää käy aina :D
reps :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä sain toissapäivänä mun uuden kortin muksun kuvalla! olipas söpö :heart:
Samaa olen miettinyt,kun pitäis pankkia vaihtaa ukon kanssa samaksi.Olikos helppo laittaa ?
Millä pankilla toi on?

*Ei vitsi mä luin ton että pitää vaihtaa pankkia ukon kanssa ja aloin miettiä että mites mä vaihdan ku meil on molemmil Osuuspankki :LOL: :LOL:
 
mun pitäs oikeasti olla jo nukkumassa...jos joku luki mun hermoromahduksen päivällä...niin huomenna ei varmaan ole helpompaa...paitsi nyt on se kävelytuoli! jee

mä oikeasti hermostuin päivällä meidän koirille kun se seisoi väärässä paikassa ja niiden kynnet napisi parketilla... :headwall: reppanat, mitä ne saakaan kestää :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
mä oikeasti hermostuin päivällä meidän koirille kun se seisoi väärässä paikassa ja niiden kynnet napisi parketilla... :headwall: reppanat, mitä ne saakaan kestää :eek:
--kuulostaa niin tutulta, mulla kans palaa välillä niin käämit varsinkin tohon yhteen luuskaan joka on iholla kiinni koko ajan, seuraa siis ihan joka paikkaan ja väistää aina just väärään suntaan :eek: |O :headwall:
 
Hellou :xmas:

Jännä tuo BB tosiaan! :xmas: :p

Kiitosta kaikille tällääjille! :hug: Vi ses igen! :)

Mietin tuossa kaupungilta tullessa tätä palstaelämää ja täytyy kyllä sanoa, että on ollut mukava tutustua teihin. Vanamo tuolla ekalla sivulla kirjoitti niistä raskausajoista (piti oikein käydä lukemassa se viesti uudelleen, kun niin liikutuin siitä kovasti :) ), niin hassua kuin se onkin niin mulla lyö vähän tyhjää suurimmalta osin raskausajan viestittelyjä miettiessä. Monia yksittäisiä asioita muistan, samoin joulukuun lopun ja tammikuun meininkiä, mutta enemmän mulle on oikeastaan merkinnyt tämä aika lapsen syntymän jälkeen. :/ Ehkä sitä silloin raskausaikana oli kiinnittyneempi omiin irl-kavereihinsa ja nyt on palstakavereista tullut osittain irl-kavereita ja muutenkin tärkeämpiä tutustumisen myötä. :/ Nyt moni teistä tuntuu jo niin tutulle, että osaa arvata, mitä toinen ajattelee. =) Ja monista ns. uusista palstalaisista on tullut tutumpia kuin joistain raskausaikaisista. Monia tuon ensimmäisen sivun pinolaisia en edes muista, kun ovat jostain syystä jättäytyneet pois palstalta. Kai se menee tässä palstailussakin, että se nykyhetki merkitsee enemmän kuin menneisyys. :/ Joka tapauksessa, yritän siis sanoa, että minusta on mukavaa, kun tänne aina välillä tulee uuttakin porukkaa kirjoittelemaan. Ihanaa on myös, että monet vanhat ovat täällä pysyneet. Ja olisi todella mukavaa, jos taustoille tai muuten pois siirtyneet vanhat tutut kävisivät välillä moikkaamassa! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
mä oikeasti hermostuin päivällä meidän koirille kun se seisoi väärässä paikassa ja niiden kynnet napisi parketilla... :headwall: reppanat, mitä ne saakaan kestää :eek:
--kuulostaa niin tutulta, mulla kans palaa välillä niin käämit varsinkin tohon yhteen luuskaan joka on iholla kiinni koko ajan, seuraa siis ihan joka paikkaan ja väistää aina just väärään suntaan :eek: |O :headwall:
oikeasti koirissa ei TÄNÄÄN ollut mitään vikaa (yleensä vois olla :$ ) mutta kai olin niin väsynyt, että tilttasin joka asiasta. Illalla oli ihan maha jo kipeä kun niin väsytti/stressasi/ahdisti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
mä oikeasti hermostuin päivällä meidän koirille kun se seisoi väärässä paikassa ja niiden kynnet napisi parketilla... :headwall: reppanat, mitä ne saakaan kestää :eek:
--kuulostaa niin tutulta, mulla kans palaa välillä niin käämit varsinkin tohon yhteen luuskaan joka on iholla kiinni koko ajan, seuraa siis ihan joka paikkaan ja väistää aina just väärään suntaan :eek: |O :headwall:
oikeasti koirissa ei TÄNÄÄN ollut mitään vikaa (yleensä vois olla :$ ) mutta kai olin niin väsynyt, että tilttasin joka asiasta. Illalla oli ihan maha jo kipeä kun niin väsytti/stressasi/ahdisti
:hug:

 
Öit Nispu :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
mä oikeasti hermostuin päivällä meidän koirille kun se seisoi väärässä paikassa ja niiden kynnet napisi parketilla... :headwall: reppanat, mitä ne saakaan kestää :eek:
--kuulostaa niin tutulta, mulla kans palaa välillä niin käämit varsinkin tohon yhteen luuskaan joka on iholla kiinni koko ajan, seuraa siis ihan joka paikkaan ja väistää aina just väärään suntaan :eek: |O :headwall:
oikeasti koirissa ei TÄNÄÄN ollut mitään vikaa (yleensä vois olla :$ ) mutta kai olin niin väsynyt, että tilttasin joka asiasta. Illalla oli ihan maha jo kipeä kun niin väsytti/stressasi/ahdisti
Voi Hjälmis :hug:
 

Yhteistyössä