Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Käyks ku miehel on exänsä Stockan rinnakkaiskortti ja mä saan etusetelit sieltä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Palasin vielä. Käykö rinnakkaiskortti miehen luottokorttiin? Niitä löytyis kaks ja yks Stockan kortin rinnakkaiskortti. Mä siis soppaan ja laskut tulee miehelle. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mä taidan perustaa....
helmekkäät helmiäiset helmet helmikuussa 08
ja sais puhua mistä vaan ja laittaa vaikka 1000000000000 hymiötä!
muoks pääsyvaatimuksena olis vaaleat hiukset ja luottokortti!
Tää käy aina
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä sain toissapäivänä mun uuden kortin muksun kuvalla! olipas söpö :heart:
no varmaan vois...tuo olis helpommin muistettavaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ookk varma että noin lyhyt nimi riittää , voisko eteen lisätä vielä vaikakpa "hemaisevien ja sangen kauniiden blondien jne..."Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mun täytyy sitten varmaan alkaa perustaan sitä kerhoa, kun jäseniä löytyy.
Luotollisten blondien helmiäisten helmikuun `08 helmien kerho
repsAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Palasin vielä. Käykö rinnakkaiskortti miehen luottokorttiin? Niitä löytyis kaks ja yks Stockan kortin rinnakkaiskortti. Mä siis soppaan ja laskut tulee miehelle. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mä taidan perustaa....
helmekkäät helmiäiset helmet helmikuussa 08
ja sais puhua mistä vaan ja laittaa vaikka 1000000000000 hymiötä!
muoks pääsyvaatimuksena olis vaaleat hiukset ja luottokortti!
Tää käy aina
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Käyks ku miehel on exänsä Stockan rinnakkaiskortti ja mä saan etusetelit sieltä :xmas:
Samaa olen miettinyt,kun pitäis pankkia vaihtaa ukon kanssa samaksi.Olikos helppo laittaa ?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä sain toissapäivänä mun uuden kortin muksun kuvalla! olipas söpö :heart:
Millä pankilla toi on?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Samaa olen miettinyt,kun pitäis pankkia vaihtaa ukon kanssa samaksi.Olikos helppo laittaa ?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä sain toissapäivänä mun uuden kortin muksun kuvalla! olipas söpö :heart:
nordea - sikahelppoAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Millä pankilla toi on?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Samaa olen miettinyt,kun pitäis pankkia vaihtaa ukon kanssa samaksi.Olikos helppo laittaa ?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä sain toissapäivänä mun uuden kortin muksun kuvalla! olipas söpö :heart:
*pissaa housuun*Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Käyks ku miehel on exänsä Stockan rinnakkaiskortti ja mä saan etusetelit sieltä :xmas:
--kuulostaa niin tutulta, mulla kans palaa välillä niin käämit varsinkin tohon yhteen luuskaan joka on iholla kiinni koko ajan, seuraa siis ihan joka paikkaan ja väistää aina just väärään suntaan |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mä oikeasti hermostuin päivällä meidän koirille kun se seisoi väärässä paikassa ja niiden kynnet napisi parketilla... :headwall: reppanat, mitä ne saakaan kestää
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:tuli HUOMISEN lehti!!! pitäiskö lukea? olis sitten yks homma vähemmän huomiselta :wave:
johan se oli 7 yli 00
oikeasti koirissa ei TÄNÄÄN ollut mitään vikaa (yleensä vois olla :$ ) mutta kai olin niin väsynyt, että tilttasin joka asiasta. Illalla oli ihan maha jo kipeä kun niin väsytti/stressasi/ahdistiAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--kuulostaa niin tutulta, mulla kans palaa välillä niin käämit varsinkin tohon yhteen luuskaan joka on iholla kiinni koko ajan, seuraa siis ihan joka paikkaan ja väistää aina just väärään suntaan |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mä oikeasti hermostuin päivällä meidän koirille kun se seisoi väärässä paikassa ja niiden kynnet napisi parketilla... :headwall: reppanat, mitä ne saakaan kestää
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:oikeasti koirissa ei TÄNÄÄN ollut mitään vikaa (yleensä vois olla :$ ) mutta kai olin niin väsynyt, että tilttasin joka asiasta. Illalla oli ihan maha jo kipeä kun niin väsytti/stressasi/ahdistiAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--kuulostaa niin tutulta, mulla kans palaa välillä niin käämit varsinkin tohon yhteen luuskaan joka on iholla kiinni koko ajan, seuraa siis ihan joka paikkaan ja väistää aina just väärään suntaan |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mä oikeasti hermostuin päivällä meidän koirille kun se seisoi väärässä paikassa ja niiden kynnet napisi parketilla... :headwall: reppanat, mitä ne saakaan kestää
Voi Hjälmis :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:oikeasti koirissa ei TÄNÄÄN ollut mitään vikaa (yleensä vois olla :$ ) mutta kai olin niin väsynyt, että tilttasin joka asiasta. Illalla oli ihan maha jo kipeä kun niin väsytti/stressasi/ahdistiAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--kuulostaa niin tutulta, mulla kans palaa välillä niin käämit varsinkin tohon yhteen luuskaan joka on iholla kiinni koko ajan, seuraa siis ihan joka paikkaan ja väistää aina just väärään suntaan |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mä oikeasti hermostuin päivällä meidän koirille kun se seisoi väärässä paikassa ja niiden kynnet napisi parketilla... :headwall: reppanat, mitä ne saakaan kestää