***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Huomenta!

Ihanan iloista juttua ollut yöllä pitkästä aikaa. Mä tykkään lukea noita höpölöpöjuttujakin ihan mielelläni, vaikka kaikki eivät =) Mäkin pääsisin siis Helmiksen kerhoon, löytyy vaaleat hiukset ja luottokortti :LOL: Sen Oulun spermapankin voisin kuitenkin jättää väliin :whistle: :LOL:

Meillä on taas noustu jo ennen kuutta ja poika ois valmis päikkäreille jo. Mä koitan hiukan venyttää vielä tuota nukkumaanmenoa. Hyvin tuo poika silti nukkui, muutaman kerran heräsi vähän yskimään, jolloin kävin tuttia laittamassa ja silittämässä.

Paranemisia muillekin pienille potilaille :hug:
 
Hei, mä taidankin olla eka jolla ei oo Helmiksen kerhoon asiaa! :D Ei ole sen enempää luottokorttia kuin vaaleita hiuksiakaan! ;) Mikähän ois vastaisku? Brunetet käteisvarat? :D

Huoh, jos edellisenä yönä saikin nukkua koko yön, ni viime yönä juostiin taas tuttia tarjoilemassa.. vissiin 4 vai 5 kertaa. Pöh.

Tänään tulee se kiinteistövälittäjä, yrittäny tässä siivoilla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mun täytyy sitten varmaan alkaa perustaan sitä kerhoa, kun jäseniä löytyy.

Luotollisten blondien helmiäisten helmikuun `08 helmien kerho :LOL:
Mitäs siellä saa sitte tehä? Saako haukkua miehiä, neuvolan ja tarhan tätejä ja naapureita? ;)
 
Haa! Myös mä pääsisin Helmiksen kerhoon! Blondi (myös luonteeltaan..) ja luottiskin on, tai virallisestihan se taitaakin olla maksuaikakortti ku en ottanu luottoa siihen.. Mut hällä väliä :)

Perjantaiksi sain/otin hammaslääkärisedälle ajan. Mä syön säännöllisesti buranaa tuhdisti siihen asti.

Ja ukkokin kotiutui ennen puoltayötä kotiin -ja heräsi tytön kanssa puolseiskalta! :D

Meillä on tänään tanssipäivä. Palailen sit varmaan illalla..

 
Huomenta :wave:

Meillä taas hyvä yö, siis että ei herätty kertaakaan syömään, jännää miten nää yöt vaihtelee :eek: , aamulla heräiltiin tossa puoli ysiltä :wave:

Kiva että emmietäkin näkyy :wave: , oon moneen otteeseen miettiny että mitenköhän sen teijän maton sit kävi :whistle: :LOL: , ja hei, kiva että teillä syödään hyvin :flower:

Lumianna
, kerro lisää mitä semperiltä saa, ja kuinka paljon niitä etikettjä pitää olla :wave:

Jaahans, puuron syöntiin :wave:
 
:wave:

Yö meni vähän paremmin kuin odotin, sain yhden kolmen tunnin pätkän sentään nukkua. =) Muuten meni hulinoiksi, poikaressukka kun on selvästi niin paha olla. :( Tosin yöllä vaan, aamulla kun ylös noustiin niin väsymystä lukuun ottamatta oli kuin eri poika. Toivottavasti ensi yönä saataisiin jo nukkua.

Esikoisen jätin taas kerhoon itkemään :'( mutta ei ole puhelin soinut perässä, joten eiköhän tyttö ole sinne asettunut. On se kumma kun ei tuo kerhoilu ala jo tuntumaan kivalta... haluaisin kovasti että tyttö siellä viihtyisi, saisi vähän puuhastelua ja askartelua välillä vähän enemmän kuin kotona ja tietysti leikkikavereita. Mutta ei sinne väkisinkään haluaisi viedä, kai se täytyy kohta lyödä hanskat tiskiin. :/

Mä kyllä keräilen kaikkea mahdollista :D tällä hetkellä Semperin ja Bonan-Nestlen-Piltin etikettejä (säästöön, kyllä kohta tulee joku keräys B) ) ja Liberon ostomerkkejä (kaverin puolesta kun on Pamperssit meillä käytössä).

Nyt kahvinjuontiin äkkiä, jos vaikka joutuu lähtemään etuajassa tyttöä hakemaan.
 
Onko joku seuraillut tuota Semperin keräilypankkia, että kuinka usein sinne tulee jotain uutta tuotetta? Ei noista mikään oikein kiinnosta...vaikka vielä pitää keräilläkin jonkin aikaa ennen kuin pisteet riittävät :whistle:
 
Mun pienokaiseni on vetänyt päikkäreitä nyt jo 2h :eek: :eek: Siellä se tuhisee tyytyväisen oloisena sängyssään :heart: Taitaa sairastelu väsyttää :/ Nyt harmittaa, etten käyttänyt tätä aikaa hyödyksi, enää ei kannata mitään edes aloittaa, kun pian tuo kuitenkin herää :whistle: ;)
 
Ai niin... vauvojen äidit tunnetusti jutskailee näistä kakka-asioista, joten otetaanpas siivu asiaa siltä suuntimalta.
Eli millä tahdilla teillä kakkaillaan?
Kun meillä tulee joka vaippaan semmonen pingispallon kokoinen pökäle, ja näitä siis päivässä ehkä 5, noin. Isompi teki yhdet isot satsit kerran päivään, ni oudolta tunnostaa, että liekö ihan normaalia kummiskin..? Onko se ummetusta sit jo, kun ei kerralla tule "kaikki", vaan tuolleen pitkin päivää pökälehtii?
 

Yhteistyössä