***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
lahjavinkkejä otetaan vastaan, itekkin vois tehä jos osais.... :wave:
Myö askarreltiin tänään valokuvakehyksiä kerhossa :p :D Tai lähinnä maalattiin Ikean peruspuukehyksiä =)
...joo--o, siinä onkin ihan hyvä idis, extrafilmilllä oli viel tosi kivoja niitä julisteita :whistle: . Pitäs varmaan juu mennä kans tommoseen perhokerhoon vähän puuhastelemaan..huovuttamista oon kans miettiny mut en tiiä kestääkö hermo ihan sitä perus juttua :snotty: |O
 
nipsuli, jestas! Fiksu kaveri, täytyy myöntää! =) :heart:

Minä kävin tytyn kans shoppaamassa. Neiti sai uudet housut ja sukat, äiti sai ihunaisen Hello Kitty-yöpaidan ja sukat myös! Ja TuttiFrutti-suklaata, namskis! :p
 
Piti ihan käydä katsomassa, että onko jossain uusi pino, kun on niin hiljaista.

Aiemmin olikin paljon asioita keskustelussa. Mitäpä niistä vielä muistaisi. Vispipuuro oli hyvä idea välipalaksi, pitääkin joskus kokeilla jos nyt saadaan jotenkin vielä välipala mahdutettua päivän ohjelmaan.

Kakkaa tulee hyvin vaihtelevasti. Voi tulla 5 kertaa päivässä, mutta joskus on myös päiviä, että ei tule kertaakaan.

Testistä tuli 48 pistettä. Ja blondien kerhoon ei minulla ole mitään asiaa.

Sairastaville helmille :hug:

Meillä tytöllä on ollut yksi korvatulehdus vesirokon jälkitautina, mutta toistaiseksi ainakin jäi siihen. Itselläni ei koskaan ole ollut, joten en tiedä taudin kurjuudesta mitään.

Miten kävi Jahvetti vaatteet kaupaksi kirppiksellä?
 
Meillä kontataan pienesti :D :eek: |O
Kädet kyllä menee kovastikki mut jalkoja hiissataan perässä :D :heart:

Kakataan päivittäin kerran kahesti.. Väliin enemmän ja väliin vähemmän mutta aina haisee :x

Ipun tuttifrutti kelpais tännekkin jälkkäriksi, just vetäsin jonnii verran sipsejä ja holiday dippiä :p

Meillä on perhekerhossa aika köpöä askartelua, siis verrattuna Jahvetin kehyksiin, mansikka ollaan tehty ja sitte on voinu tehä jtn lampaita ja maalata sormiväreillä.. Mut eipä me oikein tosta askartelusta vielä välitetä..
*muoks* mutta silti on kiva ku on kuitenkin mahdollisuus tämmöiseen =)


Haleja sairasteleville :hug: Miusta on nii kurjaa ku näinki pieni sairastaa :'(

Mut nyt jos alkais vähä kattelee minne näitä johtoja laittelis ettei aina suussa olis..
Meillä myös hoksattu että mattojen alla on vaikka ja mitä nannaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Miten kävi Jahvetti vaatteet kaupaksi kirppiksellä?
En oo nyt viime lauantain jälkeen käyny (vein -50% lapun), mut siihen mennessä oli ihan kivasti mennyt, vein jopa vähän lisää...huomenna haen loput pois ja toivotaan et selviän pienellä pussilla ;)
 
Heippa taas! :wave:

Täällä on lähinnä taustailtu.. Mutta jospa nyt kirjoittelisi jotain kuulumisia. :)

Adalla oli viime viikolla 8kk lääkäri, vaikka sillä hetkellä ikää oli vasta reilu 7kk.
Paino 9250g
Pituus 69cm
Oli aika vähäsanainen lääkäri... Teki vaan pakolliset, eli kuunteli keuhkot ja sydämen ja vähän pyöritteli Adaa. Loppuajan istui hiljaa pöydän takana... |O

Ada syö tänään neljättä päivää vadelmaa oireitta! *varovainen tuuletus* Näyttäisi siltä että saataisiin maissille kaveri. :D Sunnuntaina kokeiluun tulee saksanhirvi ja sen jälkeen kokeillaan quinoaa että saataisiin aamu- ja iltapuurot kehiin. :)

Kakkaa tulee kerran tai pari päivässä.

Veronpalautuksia saan 1400?! :D Mut niistä maksetaanki sit miehen 400? mätkyjä... |O

Korvia harotaan täälläkin vähän väliä. Varsinkin väsyneenä ja kiukkuisena.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mitäs täällä tonttuillaan? :D
Ei vaan, minä en vieläkään ymmärää kaikkia noita hymiöitä, ja tämä, ainakin näin yksistään laitettuna, on vähän pimennossa. Tämä :saint: on toinen.. ja tämä :$

Anna86, vadelmasta :flower: onnea ja saksanhirvi kuulostaa eksoottiselta! =) Ai mutta hei, onko sitten eroa saksanhirvellä ja hirvellä?

 
Joo, niinhän siinä kävi kun eilen sanoin että hehkutan niin saan sitten valvoa :whistle: Poika meni nukkumaan normaalisti 19.30. Heräsi 22.30 ja kilju ja kirku 3h putkeen, kun nousin antamaan tuttia niin hymyili kauniisti että kiva kun käyt mua katsomassa ja kuuntelemassa :kieh: Ja sitten aamuherätys klo 06.15 ja kirkuen. Eli tyytyväinen oli, ei itkeny eikä mitään muuta kun kilju...

En oo tänää tänne oikeen ehtiny, ja en varmaan pariin päivään ehikään joten nytkin ihan pihalla mitä täällä on kirjoteltu.

Anna kiva kun ootte saanu vadelman mukaan ruokavalioon =) toivottavasti saksanhirvi ja se toinen mikä on liian vaikea kirjottaa ( :ashamed: ) kävis myös!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
46 pistettä! =)
(lopultakin oli aikaa tehdä testi!)
Vai perustettaisko kerho kaikille, jotka saa testistä 40 - 50 pistettä? Ei niin väliä, vaikkei helmivauvaa (tai edes maalis- tai tammivauvaa) oliskaan. ;)
Eli en pääse tähän kerhoon enkä siihen blondien luottokorttien kerhoon :'(

:D
 
Hellou :xmas: Mä käytän tuota tonttu-ukko -hymiötä myös silloin kun olen "jouluissani", jännittynyt tms. Ja aika useasti ihan vaan siksi, koska se on mun lempparihymiö :) :xmas: Toinen lemppari on tämä :/ pähkiväinen hymiö.

Annalle ja Adalle vattutuuletus! =) Toivottavasti vattu pysyy sopivana ja saatte muutakin pian ruokavalioon. =) Meillä tuli ilmeisesti kalkkunasta (tai olisikohan se ennemminkin se rehu :/ ) pientä nokkossyheröä (Bepanthenilla hoidettavaa), mutta katsotaan viikon päästä uudelleen. Uutena on otettu nyt lähiaikoina myös omena ja kokeilimme myös moniviljapuuroa, kun tuo kaura tuntuu käyvän. =) Pikkusyheröä näyttää tulevan siitäkin, mutta katsellaan. Tai toisaalta, nuo ovat sen suuntaisia syheröitä, että ovat voineet tulla ihan pelkästä ihon hieromisestakin. Herkkäihoinen kun on. :/

Kakka-asiaa... Meillä tehdään kakulat 0-3 kertaa päivässä, ja muutenkin touhu on kuten Vinjan bebellä: Joskus kakka tekemällä tehdään ja joskus ei huomaa edes hajusta, että on tehty. Pelkällä maidolla ollessaan tyttö teki kakan kerran päivässä tai joka toinen päivä.
 
Mikä testi? :eek:
Siinä nähdään mikä "superkiireinen perheenäiti" oon kun en ehdi oikeasti joka viestiä rivi riviltä lukea :ashamed:

Näin viime yönä unta jostain helmi-miitistä, oli jossain tosi isossa keskuksessa ja mammoja lapsineen oli siellä useita kymmeniä. Istuin siellä jossain penkillä katselemassa tilannetta ja sitten sieltä keskeltä erottui selvästi Jahvetti :D
Toinen mielenkiintonen juttu unessa oli että törmäilin paljon vanhoihin tuttuihin ja kaikilla sattui olemaan helmi-lapsi :whistle:
Voi johtua siitä kun eilen törmäsin FB:ssa ikivanhoihin kavereihin joita en oo nähnyt vuosiin vuosiin... =)

Ainiin, ja meillä on istuttu jo jonkin aikaa kohtuu tukevasti! :) Tosin äiti taitaa luottaa pikkuisen kykyihin vähän liikaa kun pari kertaa on pää päässyt kolahtamaan :(
Jooh, mutta edelleenkään ei liikuta, ei ryömimällä eikä kontaten, näitä odotellessa =)
 

Yhteistyössä