Ruisleipää, kolme rasvatonta maitoa ja jugurttia :saint: Ja sitte käytii kaverin kanssa syömässä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mitäs Anno löytyi Ideaparkista? :wave:
Mä laitan Ippu sulle kutsun siihe peliin :wave:
Ruisleipää, kolme rasvatonta maitoa ja jugurttia :saint: Ja sitte käytii kaverin kanssa syömässä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mitäs Anno löytyi Ideaparkista? :wave:
--onkso idis auki sunnuntaina, ajelen meinaan ohi , toki tiiän että kaupat ei oo auki sunnuntaisin, siis isot, mutta jos ees ideaparkAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Ruisleipää, kolme rasvatonta maitoa ja jugurttia :saint: Ja sitte käytii kaverin kanssa syömässä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mitäs Anno löytyi Ideaparkista? :wave:
meinasin juuri ehottaa extrafilm esim. niitä kuva mukeja..Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:...joo--o, siinä onkin ihan hyvä idis, extrafilmilllä oli viel tosi kivoja niitä julisteita . Pitäs varmaan juu mennä kans tommoseen perhokerhoon vähän puuhastelemaan..huovuttamista oon kans miettiny mut en tiiä kestääkö hermo ihan sitä perus juttua :snotty: |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Myö askarreltiin tänään valokuvakehyksiä kerhossa Tai lähinnä maalattiin Ikean peruspuukehyksiä =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:lahjavinkkejä otetaan vastaan, itekkin vois tehä jos osais.... :wave:
Ei oo Idis auki :/ Mitä sää täällä teet? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--onkso idis auki sunnuntaina, ajelen meinaan ohi , toki tiiän että kaupat ei oo auki sunnuntaisin, siis isot, mutta jos ees ideaparkAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Ruisleipää, kolme rasvatonta maitoa ja jugurttia :saint: Ja sitte käytii kaverin kanssa syömässä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mitäs Anno löytyi Ideaparkista? :wave:
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä laitan Ippu sulle kutsun siihe peliin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ei oo Idis auki :/ Mitä sää täällä teet? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--onkso idis auki sunnuntaina, ajelen meinaan ohi , toki tiiän että kaupat ei oo auki sunnuntaisin, siis isot, mutta jos ees ideaparkAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Ruisleipää, kolme rasvatonta maitoa ja jugurttia :saint: Ja sitte käytii kaverin kanssa syömässä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mitäs Anno löytyi Ideaparkista? :wave:
--jeps, kiittää :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Askarteluehdotus on myös maalata oma muki, kukkaruukki...tai ihan mikä vaan...paita, tyynyliina...
Minusta on ainaki kivempi saada itsetehtyjä lahjoja =)
Nipsulikos noita aiemmin kyseli :wave:
Hello shiva :wave:Alkuperäinen kirjoittaja shiva::wave: täältä taustalta!
meidän pikkuneiti ei tunnu enää vauvalta ollenkaan. hän konttaa ympäri kämppää ja nousee tukea vasten seisomaan. iloisesti hän myös vilkuttaa pikkusormilla ja toistelee tavuja.
Haaveilee ruiskusta...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tää lähtis BB:lle ja ruiskuun...tänään ON lämmintä vettä