***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

Meillä miehet lähti mun porukoille jatkamaan keittiöremppaa (olivat eilen jo koko illan) ja me neitoset kotona, pienempi versio nukkuu. Mie vetäsin aamutuimaan vanhat farkut jalkaan ja ne meni ilman ähinöitä!!! JES :attn: Pari kk sitten nää ei noussu polvista ylemmäs :xmas: :snotty: :LOL:

Hoksattiin just, että ens keskiviikko on aikalailla kiireinen, ilta lähinnä, en tiedä miten kaikesta selvitään |O
Mies ku tulee töistä, ni olis paalutus, miehen kummitytön 15v synttärit, esikon vanhempainilta (haluisin ehottomasti mennä, kun niillä vaihtu nyt ope), mies menee illalla pelaamaan... :whistle: Kiva :D Miehen porukat toki vois ottaa lapset sinne kekkereille et mies vois osallistuu paalutukseen ja minä mennä sinne koululle, mut eihän noi 4 niiden autoon mene :headwall: :kieh: Kai ne kekkerit joutuu jättään ainaki väliin :/

Muuten tänne ei kummempaa...esikko hoiti tänään aamulla neidin aamutouhut sillä aikaa ku minä nukuin viel :xmas: Mies oli pelaamassa ja esikko tuli kysymään, et saako hän hoitaa neidin. Sanoin et ookoo, kun tekee lattialla ja kerroin mitä vaatetta laittaa =)
Hän sitte vaipatti, puki ja syötti aamuvellin siskolle :heart: :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Hyvähän tuokin jo on =) =)
On joo silleen...mut melkeen 3 kertaa viel sais sama määrä lähtä :whistle:
Mullakin tässä 15-20kg ylimääräistä roikkuu :x
hitaasti mutta varmasti..
Tiedän että pisteillä lähtisi helposti. Ennenkin tiputtanut kymmenisen kiloa ryhmässä. Nyt meinasin selviytyä ihan yksin :D
 
Niisku-Rouvan perheelle! :hug: :heart: :flower:

Mä en ala tän mun painonpudotuksen kanssa, kun on taas tullu lisää kiloja, vaikka oon pisteilly aika tiukkana ja kuntoillukin. :eek: Huomenna illalla on sitte totuuden hetki viikkopainon kanssa! :eek: :eek:

Tarttee mennä nukutuspuuhiin. :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Hyvähän tuokin jo on =) =)
On joo silleen...mut melkeen 3 kertaa viel sais sama määrä lähtä :whistle:
Mullakin tässä 15-20kg ylimääräistä roikkuu :x
hitaasti mutta varmasti..
Tiedän että pisteillä lähtisi helposti. Ennenkin tiputtanut kymmenisen kiloa ryhmässä. Nyt meinasin selviytyä ihan yksin :D
Mullakin on lähteny ennen, mutta nyt en tiedä, missä mättää! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Hyvähän tuokin jo on =) =)
On joo silleen...mut melkeen 3 kertaa viel sais sama määrä lähtä :whistle:
Mullakin tässä 15-20kg ylimääräistä roikkuu :x
hitaasti mutta varmasti..
Tiedän että pisteillä lähtisi helposti. Ennenkin tiputtanut kymmenisen kiloa ryhmässä. Nyt meinasin selviytyä ihan yksin :D
Mie laihdutin vuosia sitten yksin pisteillä n. 15kg 2 kuukaudessa..nyt en oo ihan sellasta tsemppiä saanu päälle ;) Hitaasti mut sitäki varmemmin =) *vetää mustikkapiirakkaa nassuun*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Hyvähän tuokin jo on =) =)
On joo silleen...mut melkeen 3 kertaa viel sais sama määrä lähtä :whistle:
Mullakin tässä 15-20kg ylimääräistä roikkuu :x
hitaasti mutta varmasti..
Tiedän että pisteillä lähtisi helposti. Ennenkin tiputtanut kymmenisen kiloa ryhmässä. Nyt meinasin selviytyä ihan yksin :D
Mullakin on lähteny ennen, mutta nyt en tiedä, missä mättää! :eek:
Mun äiti (sh) epäilee että hormooneilla olis vielä asiaan vaikutusta...kun ei tuosta synnytyksestä/odotuksesta vielä kmalan kauaa ole :whistle:
 
Joo ja kun ikää tulee enemmän, niin aina vaikeampi karistaa kiloja. Varmasti hormonit vaikuttaa. Mähän lopetin nyt ne pilleritkin (kun ei oikein ole tarvetta :kieh: ), en voi niitäkään syyttää tästä paisumisesta :snotty:
En ole ikinä painanut näin paljon..... Muistan, miten silloin jskus 15kg sitten tunsi itsensä niiiin jättiläiseksi/lihavaksi. Nyt ottaisi takaisin ilomielin sen kropan milloin vain |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
En ole ikinä painanut näin paljon..... Muistan, miten silloin jskus 15kg sitten tunsi itsensä niiiin jättiläiseksi/lihavaksi. Nyt ottaisi takaisin ilomielin sen kropan milloin vain |O
Peesi :attn: Ainoastaan rakaana ollessa oon painanu enemmän ku nyt |O
55 kiloon tähdätään, sen painoin tuossa 4 vuotta sittenki :D Tosin 8kg tuli, kun tupakan lopetin ja tilalle tuli mässytys, mut nyt oon siitäkin päässy eroon =)
 
Onnittelut Niisku-rouvalle ja perheelle :hug: :flower: Ihania uutisia :heart:

Mä pidän pienen breikin.. Tiättekö sen hetken ku on ottanu kaikki tavarat pois kaapeista ja nyt pitäis käydä ne läpi ja laittaa paikoilleen :ashamed: :whistle:

Meil poika on herkutellu sen verran että sai kesällä pikkasen vaniljajäätelöä maistaa :ashamed: Ootteko muuten huomannu miten muut ihmiset (yleensä isovanhemmat) on koko ajan sanomassa kuinka ei se nyt haittaa jos vähä maistaa ja kyselemässä saako vähä antaa maistiaisia. Onneks ei anna jos kiellän ja kysyy sentää.. Mut kai se on sitä että ne pitää vähä hulluna ettei lapselle vois tässä vaiheessa antaa suurinpiirtein kaikkea. Koska onhan sillo aikasemminki annettu :D Nyt meijän herkuks tais muodostua pojan mielestä omena kun annoin nuoleskella kotimaista omenan siivua :)
 
Meillä on saanu herkkuja kyllä toisinaan (murun pullaa, keksiä, tippa jäätelöä tms...), pojatkin on saaneet enkä pidä sitä pahana, jos ite annan :LOL: Mut jos joku muu kysymättä antaa, niin katon kyllä kieroon :headwall: :D
 

Yhteistyössä