Heippa pitkästä aikaa :wave: Hengissä ollaan täälläkin, ja välillä kyllä käyn lueskelemassa juttuja, jos sopiva hetki löytyy Eilen oli tytön ristiäiset (nimi julkaistu "kuolleiden?" kerhojen puolella) ja pikkuhiljaa aletaan meilläkin löytää päivärytmiä. Meni pojalla hiukan sekaisin kaikki tytön syntymän jälkeen. Itse olen välillä ollut aika väsy, kun tyttö menee yöunilleen vasta puolen yön jälkeen ja poika nousee kuuden jälkeen. Siinä välissä tietty muutama syöttö ja välillä enemmänkin valvomista. Pääsääntöisesti tyttö kuitenkin nukkuu hyvin =)
Joululahjoista noin puolet on ostettu jo. Kaupoille en viitsi lapsia hirmuisesti raahata, joten koitan mniettiä hankittavat valmiiksi ja piipahtaa sitten yksikseni ne hakemassa. Saa siinä sitä omaa aikaakin samalla sitten. Muuten olen niin huono "ottamaan omaa aikaa" :/
Luulin, että ehdin kirjoitella nyt enemmänkin, mutta kutsu käykin molemmilta. Tyttö karjuu masuvaivoja ja poika huutelee jo ruokaa, vaikka vasta hetki sitten söi välipalaa Paremmalla ajalla sitten taas joskus :wave:
Joululahjoista noin puolet on ostettu jo. Kaupoille en viitsi lapsia hirmuisesti raahata, joten koitan mniettiä hankittavat valmiiksi ja piipahtaa sitten yksikseni ne hakemassa. Saa siinä sitä omaa aikaakin samalla sitten. Muuten olen niin huono "ottamaan omaa aikaa" :/
Luulin, että ehdin kirjoitella nyt enemmänkin, mutta kutsu käykin molemmilta. Tyttö karjuu masuvaivoja ja poika huutelee jo ruokaa, vaikka vasta hetki sitten söi välipalaa Paremmalla ajalla sitten taas joskus :wave: