heipsan jälleen pitkästä aikaa.. välistä oon teidän kuulumisia käyny lueskeleen, mut laiskistunu kirjotteleen.. nyt ku on kotosalla ni ois toisaalta aikaa, mut tuo neiti ei tykkää yhtään et äiti istuu koneella
:kieh: :kieh:
Tääl kohta 2vk oltu äippälomalla.. olo alkaa olla sellanen et vois kohta lähtä synnyttään. Vauva jo tosi alhaalla (ollu viimeset 2vk) ja pahoinvointi palannu. Mahan puolesta pärjäilee ihan kohtuuella, mut näitä loppu raskauden ällötys öllötyksiä
|O
Jänskättää ihan todella et mitä Anna meinaa kun vauva syntyy.. veikkaan melkosta mustasukkasuutta, mut on se mut nyt päässy jo niin monta kertaa yllättään, et jospa nytki olis mukava yllätys vastassa.
Nimittäin olin tos parikuukautta sitte valmistautunu melkoseen tutti raivariin, mut yks aamu vain vietiin tutti roskiin.. neiti itki sitä parituntia ja sit sinne jäi, sen koomin ei ole kaivannu.
Nyt on tullu tilalle tomera minä ite. Minä syön ite, minä puen ite, miä miä miä..
Niin ja neiti on alkanu kulkea potalla.. riisuu housut, sanoo et pissa ja menee potalle, jos en kerkeä väliin ni hurauttaa potan sisällöt päin pyttyä.. nyt olis toisaalta hyvä sauma alkaa opetteleen kuivaksi, mut nyt ei yksinkertasesti itellä rahkeet riitä, saati sitten ku vauva syntyy.. opetellaan sit enempi kevättä vasten. Käydään nyt potalla aina ajottain.. ja toi on sen verran äkänen, et jos otaa vaipan pois (esim. päiväksi),ni ei kyl anna laittaa sitä takas (muuta kuin tappelun kans).
Maanantaina olis täällä rokotus päivä.. en vieläkään oikein tiedä, et haenko rokotteen vai ei. Ite pitkän jahkailun jälkeen kävin piikillä. Ja jos vain suinki voimissani olen lupasin ens viikolla ti/ke käydä tk:ssa muutaman tunnin rokottaan (mut se tosiaan riippuu ihan voinnista), mut vois olla ihan mukavaa vaihtelua tähän koti arkeen ja nahisteluun.
Neiti ollu nyt sen pari viikkoa kotona, ja kaipaa tosipaljon kavereita.. et saanu keksiä tekemistä ihan tosissaan, et kummallaki päivät kuluu ilman nahinoita.
niin nyt on (muistaakseni) menossa rv 36+5 :heart: et maanantaina vauva olis täysikänen et sen puoleen sais jo syntyä (oon täs kaks viikkoo ottanu vähän rennommin, ku uhkasivat neuvolassa et ei saa vielä lähteä syntymään). No Annahan meni sen viikon yli (menkkojen mukaan 2vk), et jospa tämä nyt kuitenki ennen joulua syntys.
joulusta: joulu ollaan kotona (yllätys
) joululahjat oon jo oikeestaan kaikki hankkinu ja tänään sain kirjotettua joulukorttien kuoriin osoitteet, kortteja pitää vielä vähän viimeistellä