Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Meillä oli 6kk:na 7kg ja 65cm =)
Ei nyt siis ihan älyttömän pieni, mutta todella rääpäle näihin päälle 70cm ja lähemmäs 10 kilosiin =)![]()
No juu riippuuhan se mihin vertaa,mut ei kantsi verrata meihin kymppikiloisiin,muutamahan niitä täällä vaan on
=) .Meilla tätsy neuvolassa sanoi et ollaan 2-3kg painavampia kuin vauvat keskimäärinjoten.... hyvissä mitoissa teillä ollaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Olkaa onnellisia te joilla mummot ja papat asuvat lähelläMun äiti ei ole nähnyt poikaa varmaan pariin kuukauteen :headwall: Arvostaisin kovasti jos saisi pojan joskus isovanhemmilleen hoitoon, mutta ei....
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Pilvipuodalle :hug: Kurjaa tuollainen yksipuolisuus..Toivottavasti saat siihen jonkun selityksen. Jos vaikka ystävälläsi on vaikeaa tällä hetkellä, eikä pysty puhumaan asiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Olkaa onnellisia te joilla mummot ja papat asuvat lähelläMun äiti ei ole nähnyt poikaa varmaan pariin kuukauteen :headwall: Arvostaisin kovasti jos saisi pojan joskus isovanhemmilleen hoitoon, mutta ei....
Illtaa mammat!
Selailen päivän satoa. Meillä on vähän sama isovanhempien kanssa. Yks asuu 30 km päässä, yks 600 km päässä, yks noin 1000 km päässä (vähintään) ja yks tuolla pilven päällä. Joten eivät todellakaan liikaa arkea häiritse. Mutta en mäkään kyllä kestäis jatkuvaa puuttumista.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Ei nyt siis ihan älyttömän pieni, mutta todella rääpäle näihin päälle 70cm ja lähemmäs 10 kilosiin =)![]()
No juu riippuuhan se mihin vertaa,mut ei kantsi verrata meihin kymppikiloisiin,muutamahan niitä täällä vaan on
=) .Meilla tätsy neuvolassa sanoi et ollaan 2-3kg painavampia kuin vauvat keskimäärinjoten.... hyvissä mitoissa teillä ollaan =)
Mä aina yritän olla vertailematta ja poikahan on koko ajan kasvanut omaan tahtiin ja syökin tosi hyvin ja paljon. Mutta useat ulkopuoliset aina muistaa mainita, että onpa se pikkuinen...Ja onhan se tietty verrattuna mun kavereiden vauvoihin, mutta mitäs siitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hannipupu:Hassua kun meillä on niin laaja ikäjakauma ,teitin oikeet helmet on jotku ylim kuukauden melkein kaks vanhempia ku V joka siis 030308.
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Mä aina yritän olla vertailematta ja poikahan on koko ajan kasvanut omaan tahtiin ja syökin tosi hyvin ja paljon. Mutta useat ulkopuoliset aina muistaa mainita, että onpa se pikkuinen...Ja onhan se tietty verrattuna mun kavereiden vauvoihin, mutta mitäs siitä![]()
:hug: ymmärrän...me ku saadaan aina kuulla sitä päinvastaista
tänään just tuli yksi tätsy kertomaan mulle kun vaihdoin vaippoja kuinka pullea vauva mulla on :xmas: no on on ja hyvä niin
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Meijän pikkupirpana oli 5 kk ja 10 pvä 6935 g ja 41,5 cm. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Meijän pikkupirpana oli 5 kk ja 10 pvä 6935 g ja 41,5 cm. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
:hug: ymmärrän...me ku saadaan aina kuulla sitä päinvastaista
tänään just tuli yksi tätsy kertomaan mulle kun vaihdoin vaippoja kuinka pullea vauva mulla on :xmas: no on on ja hyvä niin
:heart:
Koskaa ei oo "hyvä" vauvaMeil on taas liian pitkä vauva
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Pilvipuodalle :hug: Kurjaa tuollainen yksipuolisuus..Toivottavasti saat siihen jonkun selityksen. Jos vaikka ystävälläsi on vaikeaa tällä hetkellä, eikä pysty puhumaan asiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Olkaa onnellisia te joilla mummot ja papat asuvat lähelläMun äiti ei ole nähnyt poikaa varmaan pariin kuukauteen :headwall: Arvostaisin kovasti jos saisi pojan joskus isovanhemmilleen hoitoon, mutta ei....
Illtaa mammat!
Selailen päivän satoa. Meillä on vähän sama isovanhempien kanssa. Yks asuu 30 km päässä, yks 600 km päässä, yks noin 1000 km päässä (vähintään) ja yks tuolla pilven päällä. Joten eivät todellakaan liikaa arkea häiritse. Mutta en mäkään kyllä kestäis jatkuvaa puuttumista.
Meillä vähän sama homma. Kaikki isovanhemmat asuu 400 km päässä ja apu on aika kaukana. Ei kavereita viiti vaivata lastenhoitopyynnöillä, joten aika omillaan ollaan täällä. Tosin mullakin palais käämi päällepäsmäröintiin..