Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:Pitäisi tehdä täytekakku ja EN OLE IKINÄ SELLAISTA TEHNYT!!! (
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:Heips!
Huomenna tytteli täyttää 6kk ja mummit ja pappa tulossa kylään. Pitäisi tehdä täytekakku ja EN OLE IKINÄ SELLAISTA TEHNYT!!! (mulla ikää kohta 28, joten oli jo aikakin)Pohja on jo tehty. Ajattelin tänään vielä tehdä täytteen. Joten PEUKUT PYSTYYN että onnistuu.
Ciba ja pikkuE
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Pilvipoudalle :hug: Tyhjiä lupauksia mummolta, mitäs mieltä tyttö itse on, haluaisiko sinne tanssikerhoon? :/
Tyttö vasta 3v eli ei oikein vielä ymmärrä tuon merkitystä, mutta ehkä mä en sitä sinne vie...keksitään jotain muuta seurakunnalla on ainakin sellaisia johon ei tarvi sitoutua...ei maksa mitään ja voi mennä silloin kun pääsee... :wave: Kova tyttö kuitenkin varmasti olis tanssimaan..![]()
Tanhuun oon tytön ilmoittanut mut en tiiä muodostuuko ryhmää...
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Meillä oli myös pojalle tullut nyt vain 520g ja 2cm. Ennen enemmän, mut niinhän se tasaantuu näillä paikkeilla tuo kasvu =)
.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Meillä oli myös pojalle tullut nyt vain 520g ja 2cm. Ennen enemmän, mut niinhän se tasaantuu näillä paikkeilla tuo kasvu =)
.
Meillä ei ole koskan tullut tuon enempää. Poika onkin pikkuinen sintti verrattuna teidän lapsiin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tulipas hyviä sämbylöisiä:wave:
*teki eka kertaa eläissään SÄMPYLÖITÄ*![]()
![]()
*rinta rottingilla*
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Onnittelut tänäänkin juhlapäivää viettäville![]()
Vähän oon kokeillu kasata noita kirppiskamoja kun hitto vie se alkaakin jo tulevana torstaina, muistelin että ens viikolla vsta ois, joten kiirusta pitää :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Meillä oli 6kk:na 7kg ja 65cm =)
Ei nyt siis ihan älyttömän pieni, mutta todella rääpäle näihin päälle 70cm ja lähemmäs 10 kilosiin =)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?
Ei nyt siis ihan älyttömän pieni, mutta todella rääpäle näihin päälle 70cm ja lähemmäs 10 kilosiin =)![]()
5kk 6590g ja 64,5cm
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:Pitäisi tehdä täytekakku ja EN OLE IKINÄ SELLAISTA TEHNYT!!! (mulla ikää kohta 28, joten oli jo aikakin)Pohja on jo tehty. Ajattelin tänään vielä tehdä täytteen. Joten PEUKUT PYSTYYN että onnistuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmisja jahvetti sori en nyt muista teidän pikkusten mittoja :ashamed: mutta kun sanoitte että teillä ollaan pikkuisia niin kuinka pikkuisia?