Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Niin siitä alakerran nimityksistä pojilla ikään ja kokoon katsomatta piipeli ja tytöillä pimpsa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Niin siitä alakerran nimityksistä pojilla ikään ja kokoon katsomatta piipeli ja tytöillä pimpsa
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:mita mita mita sina sanoa
muistatteko sen kappaleen jossa tuota jankattiin, vitsi se on kauhee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:poikien alakerta on meillä pippeli tai kikkeli, mies valitettavasti puhuu munista niin sen tietää mitä esikoinenki välillä sanoo.. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kysy samalla, tarvitaakon se swift-koodi pakko olla![]()
![]()
mita mita mita sina sanoa
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:vitsi mina ärsyttää, minä oon koko päivän hillunu täällä niinku joku kiimanen hiiri ja odotin koko päivän että saan lapset aikoinaan nukkumaan että keretään peittoja nakella ennen ku mies menee töihin, niin eikö tuo esikoinen ollu hirmu levoton ja nukahti sillä sekunnilla ku mies laitto oven kiinni töihin lähtiessään :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mitäköhän tekis huomenna ruuaks? Vinkkejä? G: Mitä teette huomenna ruuaks? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:uijui, kun tekiskin kieli pitsaa...Pitkiin aikoihin en ookkaan syöny...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:vitsi mina ärsyttää, minä oon koko päivän hillunu täällä niinku joku kiimanen hiiri ja odotin koko päivän että saan lapset aikoinaan nukkumaan että keretään peittoja nakella ennen ku mies menee töihin, niin eikö tuo esikoinen ollu hirmu levoton ja nukahti sillä sekunnilla ku mies laitto oven kiinni töihin lähtiessään :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Joo, Pampersilta tuli kirje, käytetään muutenki Pampersia, joten mikä jottei lähettäs niitä.
Mutta mikä koodi siihen pankin nimen ja tilinumeron väliin pitää laittaa???? :wave: :wave: :wave: ihan outo |O
en ymmärrä minäkään. Ja minkälaisista pakkauksista niitä merkkejä kerätään. Neljä tavallista pakettia vai niitä pahvilaatikoita "säästöpaketti"
Mie ymmärsin, et 4 tavallistaSellaset kuvat siinä ainakii oli...
Mullekin tuli tuo kirje. Siinä kyllä lukee että säästöpakkaus
Eiks ne sellaset tavalliset oo säästöpakkauksiaEn mää tiiä....en lukenu sen kummemmin, mut sellasista tavallisista siin ne pakettien kuvat oli
![]()
Taidan maanataina soittaa ja kysyä...kerron sitten mitä sanovat. :kieh:
Kysy samalla, tarvitaakon se swift-koodi pakko olla![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:vitsi mina ärsyttää, minä oon koko päivän hillunu täällä niinku joku kiimanen hiiri ja odotin koko päivän että saan lapset aikoinaan nukkumaan että keretään peittoja nakella ennen ku mies menee töihin, niin eikö tuo esikoinen ollu hirmu levoton ja nukahti sillä sekunnilla ku mies laitto oven kiinni töihin lähtiessään :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
:hug:
Kateeksi käy,mä olisin mielummin se kiimainen hiiri ku tää synnytyksen jälkeinen veltto lahna,mä haluan mun hiiret takas
|O
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:http://www.youtube.com/watch?v=0sCghw8QI0Y
Ai tää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:uijui, kun tekiskin kieli pitsaa...Pitkiin aikoihin en ookkaan syöny...
![]()
Yöks kieli-pitsaa![]()
Me oikeesti tilattiin tänään pitsat