***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VanamoBr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vitsi mina ärsyttää, minä oon koko päivän hillunu täällä niinku joku kiimanen hiiri ja odotin koko päivän että saan lapset aikoinaan nukkumaan että keretään peittoja nakella ennen ku mies menee töihin, niin eikö tuo esikoinen ollu hirmu levoton ja nukahti sillä sekunnilla ku mies laitto oven kiinni töihin lähtiessään :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
vitsi mina ärsyttää, minä oon koko päivän hillunu täällä niinku joku kiimanen hiiri ja odotin koko päivän että saan lapset aikoinaan nukkumaan että keretään peittoja nakella ennen ku mies menee töihin, niin eikö tuo esikoinen ollu hirmu levoton ja nukahti sillä sekunnilla ku mies laitto oven kiinni töihin lähtiessään :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mitäköhän tekis huomenna ruuaks? Vinkkejä? G: Mitä teette huomenna ruuaks? :wave:

Luultavasti makarooni-jauhelihamössöä, koska on pelipäivä että kiireellä tullaan kotio mahat kurnien :p :D
Sunnuntaiksi ostettiin jotain broiskupiffejä..

Kateeksi käy,mä olisin mielummin se kiimainen hiiri ku tää synnytyksen jälkeinen veltto lahna,mä haluan mun hiiret takas

|O

Ai nii, munhan piti ilmoottaa, et toissapäivänä tuli VAAN 4 plussaseteliä :whistle: Kun viime kuussa tuli se 13...oltiin vähä saatu säästettyy :D Oli kyllä karvan vajaa, ettei ois tullu viel 2 lisää, no ens kuussa sit...

terppa,
Olihan päivä, käväistiin äitin kanssa Järvenpäässä kaupassa ja hupsista heijjakkaa, sielähän oli puisto bluesit meneillään ja porukkaa kuin pipoa |O , ja meillä tietty ei mukana liinaa ei rattaita joten meni sitten loppu aika neitiä kantaessa ja sen kyllä tuntee :o ..Neiti päätti sitten nukkua koko päivän aikana päikkäreitä yhteensä n. 45 min....mutta ihmeen hyvin jakso ja oli hyväntuulinen, illalla sitten vähän unen saanti tökki :headwall: .

Ja sit Pusuapinalle
e045.gif
, mun kaverilla kans palo kaikki aikanaan, 4 vee tytönkuvat tms. ja kaiken lisäks heil ei ollu vakuutusta :headwall:. Ja toi koira homma, ihan kauheeta, itekkin aina mietin kun koirat on kotona ( talvella usein mukana ) että kauheeta jos tulipalo syttys :/ . Ja toi kolari sitten vielä..
e030.gif

Ja Hissukkakin taitas kaivata
g045.gif

Mitäköhän muuta mun piti kommentoida...öö hetkinen

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Joo, Pampersilta tuli kirje, käytetään muutenki Pampersia, joten mikä jottei lähettäs niitä.
Mutta mikä koodi siihen pankin nimen ja tilinumeron väliin pitää laittaa???? :wave: :wave: :wave: ihan outo |O

en ymmärrä minäkään. Ja minkälaisista pakkauksista niitä merkkejä kerätään. Neljä tavallista pakettia vai niitä pahvilaatikoita "säästöpaketti"

Mie ymmärsin, et 4 tavallista :whistle: Sellaset kuvat siinä ainakii oli...

Mullekin tuli tuo kirje. Siinä kyllä lukee että säästöpakkaus

Eiks ne sellaset tavalliset oo säästöpakkauksia :laugh: En mää tiiä....en lukenu sen kummemmin, mut sellasista tavallisista siin ne pakettien kuvat oli :whistle:

Taidan maanataina soittaa ja kysyä...kerron sitten mitä sanovat. :kieh:

Kysy samalla, tarvitaakon se swift-koodi pakko olla :whistle: :laugh:

Jep kysyn...

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:

Kateeksi käy,mä olisin mielummin se kiimainen hiiri ku tää synnytyksen jälkeinen veltto lahna,mä haluan mun hiiret takas

|O

no minulla on ollu joku mielenhäiriö tämän viikon, olisin voinu tämän viikon viettää kokonaan tuolla vällyjen välissä ukon kans..varmaan parin päivän sisään alkaa taaaas menkat, johan ne on viikon taas pois ollukki :kieh:

ainiin ja tota pusuapinan juttua oon unohtanu täysin kommentoida, on kyllä tosiaan yhdelle päivälle ollu ihan liikaa tapahtumia ja vielä noin surullisia kaikki, iso :hug: koko perheelle

G1: pimpsa on meillä neidillä ja poikien vekotin ois meillä pippeli. Miehellä on tolle omalle vehkeelleen niin monta nimee että en ees muist kaikkia :laugh: . Meillä ei joka suihkun jälkeen helikopterit irtoo mut sen kerran kun irtoo niin sit kans irtoo
d010.gif

G2: huomenna syödään tän päivästä lasangee ja makkarakeitto ois tarkotus väsätä, meil tällä hetkellä suurperhee koolla, 3 teiniä, kaks raavasta miestä, kaks aika raavasta naista niin halpaa ja hyvää on viikonlopun teema

Yhteistyössä