***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
ihmettelin ku sivuja pukkas mieletöntä vauhtia ja pitihän toi koko 5 sivua sit lukea :D mieski kurkki olan takaa et mihi mä nyt jumituin kesken muuttopakkailujen. Mut NOPEASTI kirjottelette kyl! ei voi muuta sanoa :) tai vois mutten sano :LOL:
Täällä pitää miettii 2 kertaa mitä sanoo ja mitä ei :whistle:
--ihan niinkos oikessa elämässäkin, aina ei voi sanoo mitä sylki suuhun tuo, tai siis voi mutta ei kannata :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Ja havaittavissa myös pientä kahtiajakoa.. plus väliinputoajat, hei Anno! :wave: :D
karavaanari karavaanari
...vetää telttaa perässään...hakee paikkaa... :xmas:
Oisko sulla sopu-telttaa? :whistle:
Minä tuota ed. sivulla jo ehdottelin.. :whistle:
Se on joko tai :D :whistle: Näköjään...
ojentelin kättä takaisin jo =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Kolmoselta tulee se Naistenmiehet, siinä on niin unelmamies se Aliaksessakin ollut Michael Vaughn *vaimikäsenytoli* :whistle:

oih, ¨*pyyhkii kuolaa*
:heart: :p
Mä en ole sitä katsonut, mut olen nähnyt että siinä on niiiiiiin namu mies...sellainen vaaleampi kundi :p :p :p
Ei noissa parissa muussakaan oo valittamista :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jahvetti Niinhän ne on. Ei aina mee jakeluun.

mietin vaan että---Miks pitäis kirjoittaa jos ei ole mitään asiaa enää? En tiiä. Menen viikoksi taustalle. :wave: :D
Joo, tätähän meistä jokainen vois miettiä. Eikö tässä nyt olla jauhettu puolin ja toisin samaa asiaa, samasta näkökulmasta varmaan 10 sivua? Ja piilovittuilua oon ollut lukevinani kyllä enemmän ja vähemmän. Jos kokoajan joku tökkii sormella, niin kauankohan siitä pitäis olla piittaamatta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
ihmettelin ku sivuja pukkas mieletöntä vauhtia ja pitihän toi koko 5 sivua sit lukea :D mieski kurkki olan takaa et mihi mä nyt jumituin kesken muuttopakkailujen. Mut NOPEASTI kirjottelette kyl! ei voi muuta sanoa :) tai vois mutten sano :LOL:
Täällä pitää miettii 2 kertaa mitä sanoo ja mitä ei :whistle:
--ihan niinkos oikessa elämässäkin, aina ei voi sanoo mitä sylki suuhun tuo, tai siis voi mutta ei kannata :wave:
Kyl mie tosi useesti sanon...ihan niinku täälläki...en mie täälläkään aina sano kyllä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jahvetti Niinhän ne on. Ei aina mee jakeluun.

mietin vaan että---Miks pitäis kirjoittaa jos ei ole mitään asiaa enää? En tiiä. Menen viikoksi taustalle. :wave: :D
Joo, tätähän meistä jokainen vois miettiä. Eikö tässä nyt olla jauhettu puolin ja toisin samaa asiaa, samasta näkökulmasta varmaan 10 sivua? Ja piilovittuilua oon ollut lukevinani kyllä enemmän ja vähemmän. Jos kokoajan joku tökkii sormella, niin kauankohan siitä pitäis olla piittaamatta?
???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
[

Täällä pitää miettii 2 kertaa mitä sanoo ja mitä ei :whistle:
Joo mä oon jo tottunu siihen kaksplussan palstoilla. Maaliskuisissakin on sama meno :LOL: nykyään jos oon eri mieltä ni yleensä en vaivaudu kertomaan siitä mitään :D paitsi tietty sijaiskärsijälle, eli miehelle :D

--
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
ihmettelin ku sivuja pukkas mieletöntä vauhtia ja pitihän toi koko 5 sivua sit lukea :D mieski kurkki olan takaa et mihi mä nyt jumituin kesken muuttopakkailujen. Mut NOPEASTI kirjottelette kyl! ei voi muuta sanoa :) tai vois mutten sano :LOL:
Täällä pitää miettii 2 kertaa mitä sanoo ja mitä ei :whistle:
--ihan niinkos oikessa elämässäkin, aina ei voi sanoo mitä sylki suuhun tuo, tai siis voi mutta ei kannata :wave:
Kyl mie tosi useesti sanon...ihan niinku täälläki...en mie täälläkään aina sano kyllä :LOL:
Ja vieläkin täällä. :xmas: Mitäs Jahve vieläkö lähdetään yhdessä ajelulle? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Arvatkaa mistä mie oon ylpee!!!!!!!!!!!! :attn:
Uusista rattaista :whistle:
Eiku sanoin tos myöhemmin...eli se en ollu minä joka hyppi varpaille :p :LOL:
Mä oon niin hidas...luin sitten myöhemmin joo...vastailen aina kun kohille sattuu :ashamed:
Juu, mäkin selaan aiempia juttuja ja vastailen niihin, vaikka on jo kättä ojenneltu ipun kanssa puolin ja toisin. =) Ipulle hyviä öitä! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
[

Täällä pitää miettii 2 kertaa mitä sanoo ja mitä ei :whistle:
Joo mä oon jo tottunu siihen kaksplussan palstoilla. Maaliskuisissakin on sama meno :LOL: nykyään jos oon eri mieltä ni yleensä en vaivaudu kertomaan siitä mitään :D paitsi tietty sijaiskärsijälle, eli miehelle :D

--
Usko tai älä...täys peesi :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Kolmoselta tulee se Naistenmiehet, siinä on niin unelmamies se Aliaksessakin ollut Michael Vaughn *vaimikäsenytoli* :whistle:

oih, ¨*pyyhkii kuolaa*
:heart: :p
Mä oli ihan heikkona, kun sen rooli Aliaksessa oli vaan jotenkin niin :heart: Ja se ilme..Panisin :D
--sama täällä :wave:
Voisin mäki ehkä sille antaa jos se nätist pyytäis


 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
ihmettelin ku sivuja pukkas mieletöntä vauhtia ja pitihän toi koko 5 sivua sit lukea :D mieski kurkki olan takaa et mihi mä nyt jumituin kesken muuttopakkailujen. Mut NOPEASTI kirjottelette kyl! ei voi muuta sanoa :) tai vois mutten sano :LOL:
Täällä pitää miettii 2 kertaa mitä sanoo ja mitä ei :whistle:
--ihan niinkos oikessa elämässäkin, aina ei voi sanoo mitä sylki suuhun tuo, tai siis voi mutta ei kannata :wave:
Kyl mie tosi useesti sanon...ihan niinku täälläki...en mie täälläkään aina sano kyllä :LOL:
Ja vieläkin täällä. :xmas: Mitäs Jahve vieläkö lähdetään yhdessä ajelulle? :LOL:
Ihan varpilla :LOL: :LOL: :LOL:
Pakkohan se on nähhä ees kerran elämässä :whistle: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Kolmoselta tulee se Naistenmiehet, siinä on niin unelmamies se Aliaksessakin ollut Michael Vaughn *vaimikäsenytoli* :whistle:

oih, ¨*pyyhkii kuolaa*
:heart: :p
Mä oli ihan heikkona, kun sen rooli Aliaksessa oli vaan jotenkin niin :heart: Ja se ilme..Panisin :D
--sama täällä :wave:
Voisin mäki ehkä sille antaa jos se nätist pyytäis

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Big Brother :)
Ja 24/7:n voi ostaa kotiinsa, jolloin voi luurata tota BB:tä jatkuvalla syötöllä. Siis sen tapahtumat näkee suorana koko ajan, 24/7 :)
...toi BB oli kyl hallus...mut toi 24/7 taas iha uusi juttu. Kiitos tiedosta! Kampaa tukkaansa...*vaivihkaa etsii katosta kameroita* :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Big Brother :)
Ja 24/7:n voi ostaa kotiinsa, jolloin voi luurata tota BB:tä jatkuvalla syötöllä. Siis sen tapahtumat näkee suorana koko ajan, 24/7 :)
...toi BB oli kyl hallus...mut toi 24/7 taas iha uusi juttu. Kiitos tiedosta! Kampaa tukkaansa...*vaivihkaa etsii katosta kameroita* :xmas:
Katoppa sitä näyttöö...oikeen tarkasti...ettei siellä vaaaaaan olis kamera piilossa :whistle: :wave:
 

Yhteistyössä