***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mä ymmärrän Ippua ihan täysin ja muakin välillä suututtaa tuotemerkkien korostus ja minusta Ippu ei siellä monen monta sivua taaksepäin todellakaan ievalle henk.koht tarkottanu sitä vaan ihan yleisesti siitä tuotemerkkien korostuksesta :eek:
Mua ei ärsytä tuotemerkkien korostus, oli ne sitten rattaita, vaatteita, reppuja tai ihan mitä tahansa. Minusta ne usein kuvaavat ko. tuotetta yhdellä sanalla, eli on nopeampaa kirjoittaa vaikka Ruskovillan kuin silkkivuoriset, villapäällysteiset, beesinväriset lapaset. :xmas:
Mutta joitain ärsyttää ja siitä saa sanoa =) Yhtälailla kuin sinä saat sanoa, että sinua ei ärsytä, eikös =)
Näin on. =) Sua ärsyttää vaatteissa, mutta ei muissa tuotteissa? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Eiköhän kuulkaa kehitellä joku aivan uusi aihe vielä tälle illalle? Eiköhän jokainen jo tiedä sen, mitä mieltä kukin merkeistä/merkittömyydestä on?

Kuka kattoi tänäään Subilta BB:n ensimmäisen avausjakson, jossa vasta näytettiin kaikenmaailman taloon hakijoita. Voi jesus, mitä porukkaa :D
Joo mie tietty katoin sen :ashamed: Mut joo oli ihan ku idolssin ekat jaksot :xmas: Aika tympee mitäänsanomaton jakso oli eikä ollenkaa toiminu houkutuksena keskiviikkona alkavalle BB:lle... Tosin en mä mitää houkutuksia tarviskaan :xmas: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mä ymmärrän Ippua ihan täysin ja muakin välillä suututtaa tuotemerkkien korostus ja minusta Ippu ei siellä monen monta sivua taaksepäin todellakaan ievalle henk.koht tarkottanu sitä vaan ihan yleisesti siitä tuotemerkkien korostuksesta :eek:
Mua ei ärsytä tuotemerkkien korostus, oli ne sitten rattaita, vaatteita, reppuja tai ihan mitä tahansa. Minusta ne usein kuvaavat ko. tuotetta yhdellä sanalla, eli on nopeampaa kirjoittaa vaikka Ruskovillan kuin silkkivuoriset, villapäällysteiset, beesinväriset lapaset. :xmas:
No ohan se nopeempi toki. Lyyäänkö kättä päälle ja voita väliin vai mites se oli, että päästään nukkumaanki? On todettu että mielipiteet meillä on erilaiset, ja saatu hyvät keskustelut asiasta aikaan, joten oisko tässä kohtaa hyvä sauma lopettaa? *ojentaa kättä*

muoks: vaikka JOS jatkaisin vielä ni oisin kirjoittanu että "vuorelliset lapaset" riittää. Mutta en jatka ku jätän viimeiseksi kommentikseni tuon ylemmän =)
*ojentaatakaisin*

Vuorellinen on aivan eri kuin silkkivuorellinen villapäällysellä. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mä ymmärrän Ippua ihan täysin ja muakin välillä suututtaa tuotemerkkien korostus ja minusta Ippu ei siellä monen monta sivua taaksepäin todellakaan ievalle henk.koht tarkottanu sitä vaan ihan yleisesti siitä tuotemerkkien korostuksesta :eek:
Mua ei ärsytä tuotemerkkien korostus, oli ne sitten rattaita, vaatteita, reppuja tai ihan mitä tahansa. Minusta ne usein kuvaavat ko. tuotetta yhdellä sanalla, eli on nopeampaa kirjoittaa vaikka Ruskovillan kuin silkkivuoriset, villapäällysteiset, beesinväriset lapaset. :xmas:
Mutta joitain ärsyttää ja siitä saa sanoa =) Yhtälailla kuin sinä saat sanoa, että sinua ei ärsytä, eikös =)
Näin on. =) Sua ärsyttää vaatteissa, mutta ei muissa tuotteissa? =)
Vaatteissa lähinnä siksi, että ne nyt on asioita, joiden kanssa ollaan lähes koko ajan tekemisissä ja yleisesti ottaen (ei nyt tässä yhteydessä) sellainen prameilemisen aihe...etenkin juuri lapsipiireissa...10v aikana oon havaintoja tehny :LOL: :LOL:
 
Mä luovutan. Tarjosin sovinnon kättä, mutta jos se ei kelpaa, niin ei voi mitään. Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä, ja näin saakin olla. Ja pitää olla.
Mut kinaaminen pitää osata myös lopettaa, jos ja kun näyttää ettei tilanne siitään muutu että sitä väännetään ja käännetään.

Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti! :wave:

MUOKS MUOKS MUOKS: Ieva oli vastannu sillä aikaa ku kirjotin, joten olin liian hätäinen väsymykseni kans, sorry! :ashamed:

Ja menen siis tosiaan, öitä kaikki!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Kuka kattoi tänäään Subilta BB:n ensimmäisen avausjakson, jossa vasta näytettiin kaikenmaailman taloon hakijoita. Voi jesus, mitä porukkaa :D
Joo mie tietty katoin sen :ashamed: Mut joo oli ihan ku idolssin ekat jaksot :xmas: Aika tympee mitäänsanomaton jakso oli eikä ollenkaa toiminu houkutuksena keskiviikkona alkavalle BB:lle... Tosin en mä mitää houkutuksia tarviskaan :xmas: :p
Kyllä kaikenmaailman mr.finlandin perintöprinsseistä tyyppiin, joka haluaa osata lentää. Voi elämän käsi :LOL: :LOL: JA sit yks, joka oli hakenut myös idolssiin :D Sen ilme oli tosi pelottava, kun se rupes laulamaan :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Eiköhän kuulkaa kehitellä joku aivan uusi aihe vielä tälle illalle? Eiköhän jokainen jo tiedä sen, mitä mieltä kukin merkeistä/merkittömyydestä on?

Kuka kattoi tänäään Subilta BB:n ensimmäisen avausjakson, jossa vasta näytettiin kaikenmaailman taloon hakijoita. Voi jesus, mitä porukkaa :D
Joo mie tietty katoin sen :ashamed: Mut joo oli ihan ku idolssin ekat jaksot :xmas: Aika tympee mitäänsanomaton jakso oli eikä ollenkaa toiminu houkutuksena keskiviikkona alkavalle BB:lle... Tosin en mä mitää houkutuksia tarviskaan :xmas: :p
Miksei kukaan oo mulle kertonu et tollanen on tullu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( |O |O

Millos BB alkaa sitte töllöstä?? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Meillä neiti veti iltapalaks 2 dl puuroa ja 1 dl sosetta. Saa nähdä, millainen yö on edessä. =) ;)
Meillä myös poju söi puuroa ja sosetta...määrää en oikein osaa arvioida, mut hyvin kuitenkin. Jotenkin on ollut levottomampi, mut johtunee noista hampuista... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Kuka kattoi tänäään Subilta BB:n ensimmäisen avausjakson, jossa vasta näytettiin kaikenmaailman taloon hakijoita. Voi jesus, mitä porukkaa :D
Joo mie tietty katoin sen :ashamed: Mut joo oli ihan ku idolssin ekat jaksot :xmas: Aika tympee mitäänsanomaton jakso oli eikä ollenkaa toiminu houkutuksena keskiviikkona alkavalle BB:lle... Tosin en mä mitää houkutuksia tarviskaan :xmas: :p
Kyllä kaikenmaailman mr.finlandin perintöprinsseistä tyyppiin, joka haluaa osata lentää. Voi elämän käsi :LOL: :LOL: JA sit yks, joka oli hakenut myös idolssiin :D Sen ilme oli tosi pelottava, kun se rupes laulamaan :eek:

--näin ton kans ja mietin ihan samaa..se katse oli kumma |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Kuka kattoi tänäään Subilta BB:n ensimmäisen avausjakson, jossa vasta näytettiin kaikenmaailman taloon hakijoita. Voi jesus, mitä porukkaa :D
Joo mie tietty katoin sen :ashamed: Mut joo oli ihan ku idolssin ekat jaksot :xmas: Aika tympee mitäänsanomaton jakso oli eikä ollenkaa toiminu houkutuksena keskiviikkona alkavalle BB:lle... Tosin en mä mitää houkutuksia tarviskaan :xmas: :p
Kyllä kaikenmaailman mr.finlandin perintöprinsseistä tyyppiin, joka haluaa osata lentää. Voi elämän käsi :LOL: :LOL: JA sit yks, joka oli hakenut myös idolssiin :D Sen ilme oli tosi pelottava, kun se rupes laulamaan :eek:

Joo, mä katsoin myös. Se laulajatyypin ilme oli kyllä niin himmee, että huh huh. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
No vaihdan aihetta.

Meillä neiti veti iltapalaks 2 dl puuroa ja 1 dl sosetta. Saa nähdä, millainen yö on edessä. =) ;)
:eek: Ihan hirmusatsi :D meillä meni vajaa kymmenen pikkulusikallista puuroa ja muutama marjaa päälle ja sit riitti...tyty oli kyllä tosi väsynyt, ettei oikein jaksanutkaan keskittyä syömiseen, tissiä sit autuaana lutsutti. :D
 

Yhteistyössä