***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Kuka kattoi tänäään Subilta BB:n ensimmäisen avausjakson, jossa vasta näytettiin kaikenmaailman taloon hakijoita. Voi jesus, mitä porukkaa :D
Joo mie tietty katoin sen :ashamed: Mut joo oli ihan ku idolssin ekat jaksot :xmas: Aika tympee mitäänsanomaton jakso oli eikä ollenkaa toiminu houkutuksena keskiviikkona alkavalle BB:lle... Tosin en mä mitää houkutuksia tarviskaan :xmas: :p
Kyllä kaikenmaailman mr.finlandin perintöprinsseistä tyyppiin, joka haluaa osata lentää. Voi elämän käsi :LOL: :LOL: JA sit yks, joka oli hakenut myös idolssiin :D Sen ilme oli tosi pelottava, kun se rupes laulamaan :eek:
Joo mie katoin kans ja mietin että jännä juttu ku ei Idolsiin päässy :LOL: Ja entäs se yks tyttönen joka selitti ihan vauhkona kuinka hän on tyhmä eikä varmaan mitään koskaan tajua :LOL:
 
ihmettelin ku sivuja pukkas mieletöntä vauhtia ja pitihän toi koko 5 sivua sit lukea :D mieski kurkki olan takaa et mihi mä nyt jumituin kesken muuttopakkailujen. Mut NOPEASTI kirjottelette kyl! ei voi muuta sanoa :) tai vois mutten sano :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Köyhän nimenomaan kannattaa ostaa halpaa, koska sit ei tuu niin kalliiksi uusia ku kyllästyy :D :D
--täällä kans yks köyhä ja joskus käy mäihä ja löytää halvan ja hyvän mutta niin usein käy näin;

* itkuhälytin claes "uulsonilta"--ihan susi-->philipsin himppa kalliimpi bueno
* halvat kengät Halpa-hallista-->pohjat irtoilee-->kalliimmat goret pelittä aina vaan vaikka on ne ostettu ööö...9 vuotta sitten
* Halppis kaupan "tex"takki---> ei pidä ei vettä vaikka mitä tekis--> kun taas aito Goretex pitää ( jos vaan muistaa huoltaa oikein )


Mutta toki myös kallis voi olla huono, meillä esim neidin jalkaan ei sovi name itin sukkikset lainkaan, mutta halpa-hallin sukkikset on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvät :wave:
Tekis mieli jo lopettaa, mutta tähän on pakko kommentoida vielä, että köyhän ei kannata ostaa halpaa, koska halvat ostaessaan saattaa joutua ostamaan useampia vastaavia. Tämä liittyy myös tuohon Muorin ekologisuus -kommenttiin, jota peesailen täysin. Ostan monissa tuotteissa mieluummin kestävää ja kierrätettävää kuin kertakäyttökamaa. Ja Ippu vielä, se maailmanparantaja -heitto osui ja upposi. :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Kuka kattoi tänäään Subilta BB:n ensimmäisen avausjakson, jossa vasta näytettiin kaikenmaailman taloon hakijoita. Voi jesus, mitä porukkaa :D
Joo mie tietty katoin sen :ashamed: Mut joo oli ihan ku idolssin ekat jaksot :xmas: Aika tympee mitäänsanomaton jakso oli eikä ollenkaa toiminu houkutuksena keskiviikkona alkavalle BB:lle... Tosin en mä mitää houkutuksia tarviskaan :xmas: :p
Kyllä kaikenmaailman mr.finlandin perintöprinsseistä tyyppiin, joka haluaa osata lentää. Voi elämän käsi :LOL: :LOL: JA sit yks, joka oli hakenut myös idolssiin :D Sen ilme oli tosi pelottava, kun se rupes laulamaan :eek:

Joo, mä katsoin myös. Se laulajatyypin ilme oli kyllä niin himmee, että huh huh. :eek:
ehkä se oli ollut jossain tekniikkakurssilla "Opi ottamaan yleisö haltuusi"
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
ihmettelin ku sivuja pukkas mieletöntä vauhtia ja pitihän toi koko 5 sivua sit lukea :D mieski kurkki olan takaa et mihi mä nyt jumituin kesken muuttopakkailujen. Mut NOPEASTI kirjottelette kyl! ei voi muuta sanoa :) tai vois mutten sano :LOL:
Täällä pitää miettii 2 kertaa mitä sanoo ja mitä ei :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Kuka kattoi tänäään Subilta BB:n ensimmäisen avausjakson, jossa vasta näytettiin kaikenmaailman taloon hakijoita. Voi jesus, mitä porukkaa :D
Joo mie tietty katoin sen :ashamed: Mut joo oli ihan ku idolssin ekat jaksot :xmas: Aika tympee mitäänsanomaton jakso oli eikä ollenkaa toiminu houkutuksena keskiviikkona alkavalle BB:lle... Tosin en mä mitää houkutuksia tarviskaan :xmas: :p
Kyllä kaikenmaailman mr.finlandin perintöprinsseistä tyyppiin, joka haluaa osata lentää. Voi elämän käsi :LOL: :LOL: JA sit yks, joka oli hakenut myös idolssiin :D Sen ilme oli tosi pelottava, kun se rupes laulamaan :eek:
Joo mie katoin kans ja mietin että jännä juttu ku ei Idolsiin päässy :LOL: Ja entäs se yks tyttönen joka selitti ihan vauhkona kuinka hän on tyhmä eikä varmaan mitään koskaan tajua :LOL:
Se tyttö otetaan varmasti, uusi Sari-vai kuka se voittaja pari vuotta sitten oli. Se joka lauloi ihan jesuksen huonosti ja se lauloi aina
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
No vaihdan aihetta.

Meillä neiti veti iltapalaks 2 dl puuroa ja 1 dl sosetta. Saa nähdä, millainen yö on edessä. =) ;)
:eek: Ihan hirmusatsi :D meillä meni vajaa kymmenen pikkulusikallista puuroa ja muutama marjaa päälle ja sit riitti...tyty oli kyllä tosi väsynyt, ettei oikein jaksanutkaan keskittyä syömiseen, tissiä sit autuaana lutsutti. :D
Joo, mutta jotenkaan mä en oo ollenkaan vakuuttunu, että menee yö ilman tissitelyitkuja. Taitaa olla enemmän opittu tapa toi yösyöminen kuin oikeeta nälkää. Ikää kun ei ihan vielä oo 6 kk, niin en oo unikouluja aloitellu. ;) Tai sitte selittelen itelleni, kun vielä annan ennemmin tissiä kun alan hyssyttelemään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Arvatkaa mistä mie oon ylpee!!!!!!!!!!!! :attn:
Uusista rattaista :whistle:
Eiku sanoin tos myöhemmin...eli se en ollu minä joka hyppi varpaille :p :LOL:
Mä oon niin hidas...luin sitten myöhemmin joo...vastailen aina kun kohille sattuu :ashamed:
Ootetaan mielenkiinnolla millon oot ajantasalla :D :hug:
 

Yhteistyössä