***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
No ni nyt mie söin ton pojan sipsit :/ Ja toinen sai tänää hampaatki niitä varten :ashamed:
Voi ei =) Mä syön aina vaan ton esikoisen namikätköjä, kun se ei oo hirvee makeenystävä, vaan jemmailee hyllyynsä suklaata sun muuta. Tarhasta saadun joulusuklaapussin söin kevätsiivouksen yhteydessä. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Kolmoselta tulee se Naistenmiehet, siinä on niin unelmamies se Aliaksessakin ollut Michael Vaughn *vaimikäsenytoli* :whistle:

oih, ¨*pyyhkii kuolaa*
:heart: :p
Mä oli ihan heikkona, kun sen rooli Aliaksessa oli vaan jotenkin niin :heart: Ja se ilme..Panisin :D
--sama täällä :wave:
:LOL: :LOL: En tiiä kenestä puhutte, mutta repesin. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
No ni nyt mie söin ton pojan sipsit :/ Ja toinen sai tänää hampaatki niitä varten :ashamed:
Ai vauvanaksut vai? :D Meillä oli tänään vieraita ja annettiin hattaralle kahvipöydässä vauvanaksu. Toinen oli ihan tohkeissaan, kun ei kerrankin tarvinnut olla kuivin suin. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
[

Täällä pitää miettii 2 kertaa mitä sanoo ja mitä ei :whistle:
Joo mä oon jo tottunu siihen kaksplussan palstoilla. Maaliskuisissakin on sama meno :LOL: nykyään jos oon eri mieltä ni yleensä en vaivaudu kertomaan siitä mitään :D paitsi tietty sijaiskärsijälle, eli miehelle :D

--
Voi ei! Meillä mies saa kyllä välillä kuulla, kuinka törppöjä live-elämän tutut musta välillä on, mutta että nettikamutkin. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
[

Täällä pitää miettii 2 kertaa mitä sanoo ja mitä ei :whistle:
Joo mä oon jo tottunu siihen kaksplussan palstoilla. Maaliskuisissakin on sama meno :LOL: nykyään jos oon eri mieltä ni yleensä en vaivaudu kertomaan siitä mitään :D paitsi tietty sijaiskärsijälle, eli miehelle :D

--
Usko tai älä...täys peesi :LOL: :LOL:
Eiköstä se nettietiketti kuulu, että sano netissä vain sellaista mitä voisit sanoa myös ääneen toiselle? =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
No ni nyt mie söin ton pojan sipsit :/ Ja toinen sai tänää hampaatki niitä varten :ashamed:
Ai vauvanaksut vai? :D Meillä oli tänään vieraita ja annettiin hattaralle kahvipöydässä vauvanaksu. Toinen oli ihan tohkeissaan, kun ei kerrankin tarvinnut olla kuivin suin. :heart:
No ei ku se sai eilen Ideaparkin lastenpäiviltä pienen 30 grammasen sipsipussin ja mie söin täs lukiessa sen :ashamed: Tosin ne ois menny vanhakski joulukuussa eikä tolla varmaa kovin montaa hammasta ois sitä ennen kerenny tulla :p Joten äiti vaan säästi pojan ikeniä :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
--mainitsee myös mieluisikisi panokavereiksi

Johnny Deppin iiihana
Viggo Mortensenin.......no jaa,jätän sulle
John Malkovichin ............häh?

Jonne Aaronin :heart: :saint:
aijai vai tykkäät sie nuorista pojista

:D

Menipäs ihan vituralleen mun kikkailut :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
[

Täällä pitää miettii 2 kertaa mitä sanoo ja mitä ei :whistle:
Joo mä oon jo tottunu siihen kaksplussan palstoilla. Maaliskuisissakin on sama meno :LOL: nykyään jos oon eri mieltä ni yleensä en vaivaudu kertomaan siitä mitään :D paitsi tietty sijaiskärsijälle, eli miehelle :D

--
Usko tai älä...täys peesi :LOL: :LOL:
Eiköstä se nettietiketti kuulu, että sano netissä vain sellaista mitä voisit sanoa myös ääneen toiselle? =)
Jaa-a...no jos on, ni mie oon ainaki noudattunu sitä täysin :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
No ni nyt mie söin ton pojan sipsit :/ Ja toinen sai tänää hampaatki niitä varten :ashamed:
Voi ei =) Mä syön aina vaan ton esikoisen namikätköjä, kun se ei oo hirvee makeenystävä, vaan jemmailee hyllyynsä suklaata sun muuta. Tarhasta saadun joulusuklaapussin söin kevätsiivouksen yhteydessä. :ashamed:
Mä en ees tiiä tykkäiskö meijän poika sipseistä :'( :ashamed: :D
 
Mun lista;

Ethan Hawke
(varsinkin siinä rakkautta ennen auringonlaskua. Oih :heart: )
No sit toi Michael Vaughn vai onko se Michael Vartan?
Onhan se Paon pääosan esittäjä (ihmeellinen nimi, ei muista nyt, eikä jaksa ettii) nam.

suomalaisista:

KP :heart: Veeti :heart:

oliskohan muita :saint:
 

Yhteistyössä