***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Onpas niillä muuten tympeen näköset nettisivut.. kaikki kuvat pitää klikata erikseen auki :p Musta toi myssy on kyllä niin ihana mutta ku se on jotenki niin tyttömäinen mun mielestä.. tai must tuntuu että ennemminki meijän ukko ei varmaa pitäis sitä kovin miehekkäänä hänen pojalleen :D
 
Just täällä itekseni mietin että kihinää kuuluu jo nurkista mutta kuka poksahtaa. Mä en sillä olen jo noussu tän yläpuolelle, tää ei nyt vaan enää kuulu mun todellisuuteen. :LOL: sori...miehen ja mun läppä...vitsi siis. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mä ymmärrän Ippua ihan täysin ja muakin välillä suututtaa tuotemerkkien korostus ja minusta Ippu ei siellä monen monta sivua taaksepäin todellakaan ievalle henk.koht tarkottanu sitä vaan ihan yleisesti siitä tuotemerkkien korostuksesta :eek:
Mua ei ärsytä tuotemerkkien korostus, oli ne sitten rattaita, vaatteita, reppuja tai ihan mitä tahansa. Minusta ne usein kuvaavat ko. tuotetta yhdellä sanalla, eli on nopeampaa kirjoittaa vaikka Ruskovillan kuin silkkivuoriset, villapäällysteiset, beesinväriset lapaset. :xmas:

 
Voi jestas, mä oon mässäillyt niin paljon tänään..Ai kamala :LOL: Täytyy varmaan huomenna urheilla oikein olan takaa :D

Muuten, asiasta kukkaruukkuun; meillä tyttö on nyt pari päivää vastustanut pinnasänkyyn laittoa :eek: Ennen on mennyt sinne ihan tyytyväisenä, mutta nyt kauheen huudon kanssa..Ihmeellistä :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mä ymmärrän Ippua ihan täysin ja muakin välillä suututtaa tuotemerkkien korostus ja minusta Ippu ei siellä monen monta sivua taaksepäin todellakaan ievalle henk.koht tarkottanu sitä vaan ihan yleisesti siitä tuotemerkkien korostuksesta :eek:
Mua ei ärsytä tuotemerkkien korostus, oli ne sitten rattaita, vaatteita, reppuja tai ihan mitä tahansa. Minusta ne usein kuvaavat ko. tuotetta yhdellä sanalla, eli on nopeampaa kirjoittaa vaikka Ruskovillan kuin silkkivuoriset, villapäällysteiset, beesinväriset lapaset. :xmas:
No ohan se nopeempi toki. Lyyäänkö kättä päälle ja voita väliin vai mites se oli, että päästään nukkumaanki? On todettu että mielipiteet meillä on erilaiset, ja saatu hyvät keskustelut asiasta aikaan, joten oisko tässä kohtaa hyvä sauma lopettaa? *ojentaa kättä*

muoks: vaikka JOS jatkaisin vielä ni oisin kirjoittanu että "vuorelliset lapaset" riittää. Mutta en jatka ku jätän viimeiseksi kommentikseni tuon ylemmän =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mä ymmärrän Ippua ihan täysin ja muakin välillä suututtaa tuotemerkkien korostus ja minusta Ippu ei siellä monen monta sivua taaksepäin todellakaan ievalle henk.koht tarkottanu sitä vaan ihan yleisesti siitä tuotemerkkien korostuksesta :eek:
Mua ei ärsytä tuotemerkkien korostus, oli ne sitten rattaita, vaatteita, reppuja tai ihan mitä tahansa. Minusta ne usein kuvaavat ko. tuotetta yhdellä sanalla, eli on nopeampaa kirjoittaa vaikka Ruskovillan kuin silkkivuoriset, villapäällysteiset, beesinväriset lapaset. :xmas:
Mutta joitain ärsyttää ja siitä saa sanoa =) Yhtälailla kuin sinä saat sanoa, että sinua ei ärsytä, eikös =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onpas niillä muuten tympeen näköset nettisivut.. kaikki kuvat pitää klikata erikseen auki :p Musta toi myssy on kyllä niin ihana mutta ku se on jotenki niin tyttömäinen mun mielestä.. tai must tuntuu että ennemminki meijän ukko ei varmaa pitäis sitä kovin miehekkäänä hänen pojalleen :D
Paa siihen lakkiin joku miehekäs silitystarra :D VAikka semmonen perusjalkapallo, mitä on aina pienten poikien farkun polvissa :heart:
 
Uudessa pinossa minäkin!

Nyt kyllä Ippu sanon sulle ihan henkilökohtaisesti, että tästä viime viikon pinon kommentistasi närkästyin minäkin:

Minä taas en ole ollenkaan mitään maailmanparantaja-tyyppiä , joten ostelen kyllä juttuja H&M:ltä yms, minkä valmistustavoille ja -paikoille jne. ei ehkä ihan hattua nosteta..
Mistä sä noi maailmanparantajatkin tähän vedit? Mä ainakin oon ylpeä että edes joskus teen ekologisia valintoja vaatteissa. Tässä on kyse siitäkin, millaisia arvoja lapsilleen haluaa opettaa. Itse olen onnellinen, kun tuo esikoionen selittää, että hyvä, kun meillä käytetään kestovaippoja, niin ei tuu turhaa jätettä. Vaikka kyllä meilläkin on myös HM:n vaatteita.

Tää on kyllä jo niin moneen kertaan tänään puitu juttu, mutta musta saa vetää herneet vaikka soppana nenään, jos jonkun kommentit V****tuttaa!
 

Yhteistyössä