***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mieki täällä kävin kurkkimassa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Haalareista vielä; mä ostin A:lle Jonathanin vk-haalarin, 74cm. On kyllä tosi reilu ja vähän toivonkin, että menis vielä ens keväänä, kun tuo on tommonen minikokoinen :heart: Se tais maksaa 27 euroa, ostin sen nyt alejen aikaan Jesperistä. Väriltään vihreä-harmaa, kun ajattelin, että sit joskus jos seuraavallekin menis...KAuheen vaikia kyllä noita kokoja miettiä..Kun ei yhtään osaa ens kevään kokoa aavistaa..
Teil taitaa olla sama haalari ku meillä ja oli varmaa saman hintanenki :D (Semmonen limenvihreä-ruskeanharmaa?? ) Mä pahoin pelkään ettei meillä mene enää ens keväänä ku jätkä on nyt jo yli 70 senttiä.
Meillä samanlainen, vaal.sin.-tumman sininen, mut ostin ihan pokkana 80cm niin ei jää pieneks keväällä. :whistle: Niin ja se testi näytti negaa! :xmas: Ehdin jo hiukan tottua ajatukseen kolmannesta, samoin mies..mutta. Sit mietittiin että olis se vähän noloa jo..jouduttais vaihtaa autoo neljännen kerran kolmen vuoden sisään. :LOL: Mutta ei siis ole pikku-ihmisiä minussa kasvamassa. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Siis onko ihmisillä se BB 24/7 jo? :eek: :eek: :eek: Ei kait ne tyypit oo edes vielä siellä talossa? :eek: Milloinkas se oikein alkaa? :xmas:
On ne siellä!!!

Niin ja ei se auton vaihto nyt ihan ekana tullu, eka tuli asunto:LOL: , mut sehän tuossa olis eessä ollut myöskin. Ei C-MAX riitä kolmen lapsen perheelle enää mitenkään. :LOL:
 
Mie jumituin kattoo tota 24/7 :ashamed: Piti se sit kuitenkii ottaa :p :whistle:

Päästihän se Vanamo meijät piinasta :D Mäki oisin ostanu sen puvun 80 senttisenä mutta piru vie niitä ei ollu siellä :p Mut oli niin halpa ni ostettii tolle nyt syksyks vaan ja katotaa tilanne keväällä uudemman kerran =)
 
härkäneito enimmäkseen koira riekkuu vapaana pitkin mettää,asutaan maalla omakotitalos =) lenkillä kun käydään niin ei se riitä mihinkään vaikka juostas 10km... :D pihalla kun se vapaana menee pitkin mettää ja kallioita niin on ihan puhki =)
se ite pyytää mua ulos ja sit kun vien niin ei tee mitään :headwall: sit tullaan sisälle niin se pissii heti :ashamed:
tai sit jos mies on kotona niin pyytää mua ulos,ei tee mitään,mennään sisälle ja se juoksee miehen luo ja tuijottaa sitä kaula pitkänä ilmekkään värähtämättä ja puskee meidän yli miehen luo...hakee sitä sitten ulos.jos mies ei vie niin tulee mun luo pissalle.
jotenkin tuntuu niinkun se pompottais mua ja kovaa :headwall:
jotain vikaa tällä tuntuu olevan tuol päänupis...se ei esimerkiksi tajuu ite mennä nukkuu...alkaa nukkuu seisaalteen,istualteen tai sit se sipsuttaa pitkin kämppää niin kauan et nukahtaa siihen kävelyyn... :/
meil oli kaikennäköistä ongelmaa koiran kanssa ja ell sanoi kastraation auttavan,leikattiin se sit 8kk iässä.mut ei se auttanu muuhun ku siihen et se pysyy pihas,ennen leikkausta ei pysyny.
kaikki kielletyt se tekee nykyään...kieltoja ei oikeen kuunnella enää :/ välillä on aikoja et edes ruokaa se ei suostu ottaa multa,juoksee miehen perässä ja yrittää saada sitä antaa sille ruokaa...!
sitä ei oikeen voi silittää eikä kauhiast leikkii sen kanssa kun kuvittelee heti olevansa kukkulan kunkuu,murisee,irvistelee,sudittelee,tekee kaikki kielletyt ja näykkii mua.
että tällainen koira meillä :D :/
 
No kylläpäs tää tökkii ja viestit tulee useempaa otteeseen ja katoaa :snotty:

Mutta Hissukka kyse oli Ideaparkista :wave: Mä voin tsekata sen ale-tilanteen vielä siellä joku päivä =) Ja kiitokset siitä bebanthen talkki yhdistelmästä. Iho on ollu tänää paljon parempi jo =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
http://www.wilmis.com/?p=productsMore&iProduct=109&sName=Kimperi-Tonttupipo
hyvä idea :D
Meinasitko väsätä tuommoisen? :xmas: Mä ajattelin jouluksi tilata. Jollen siis ennen sitä innostu ompelemisesta. :saint: Juolahtipa muuten mieleen, että voisinhan mä oikeastaan varmaan ottaa lainaan äidin koneen kun sinne seuraavan kerran mennään. :xmas: Se käyttää sitä niin harvoin, joten varmaan joutaisikin ihan hyvin. =)
semmosta mä suunnittelen :D
 

Yhteistyössä