***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Haalareista vielä; mä ostin A:lle Jonathanin vk-haalarin, 74cm. On kyllä tosi reilu ja vähän toivonkin, että menis vielä ens keväänä, kun tuo on tommonen minikokoinen :heart: Se tais maksaa 27 euroa, ostin sen nyt alejen aikaan Jesperistä. Väriltään vihreä-harmaa, kun ajattelin, että sit joskus jos seuraavallekin menis...KAuheen vaikia kyllä noita kokoja miettiä..Kun ei yhtään osaa ens kevään kokoa aavistaa..
 
Mieki täällä kävin kurkkimassa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Haalareista vielä; mä ostin A:lle Jonathanin vk-haalarin, 74cm. On kyllä tosi reilu ja vähän toivonkin, että menis vielä ens keväänä, kun tuo on tommonen minikokoinen :heart: Se tais maksaa 27 euroa, ostin sen nyt alejen aikaan Jesperistä. Väriltään vihreä-harmaa, kun ajattelin, että sit joskus jos seuraavallekin menis...KAuheen vaikia kyllä noita kokoja miettiä..Kun ei yhtään osaa ens kevään kokoa aavistaa..
Teil taitaa olla sama haalari ku meillä ja oli varmaa saman hintanenki :D (Semmonen limenvihreä-ruskeanharmaa?? ) Mä pahoin pelkään ettei meillä mene enää ens keväänä ku jätkä on nyt jo yli 70 senttiä.

 
Haalareista: meijän neidillä on 74 cm Remun välikausihaalari.Ostin kesällä Prismasta puoleen hintaan (olisko ollu jotain 30 euroa?). Tuolla kaapissa on odottamassa huuto.netistä käytettynä (mutta uudenveroisena) ostettu 80 cm (vai oliko 86 cm?) Remun haalari. Meidän neiti on niin mini, että epäilen ton 74-senttisen menevän vielä keväälläkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
27e :eek: miks mie en löytänyt siihen hintaan mitään :(
Meil on ollu täällä Jesper Juniorissa kaikki puvut puoleen hintaan. Sit taas Nickyssä ja Nellyssä vaikka oli loppuunmyynti niin silti puvut ei ollu missään isossa alennuksessa. Hyvä säkä ku se mun mielestä siistein puku oli puoleen hintaa :D
 
Heipat täältäkin :wave:

Kesä hurahtanut, vaikkei ole kunnolla mun mielestä alkanutkaan.... :kieh:
Miehen lomat on nyt pidetty ja arki alkanut.... pah.

Käytiin 6kk neuvolassa viime viikolla ja mitat oli:
9260g (8490g)
70cm (68,3cm)
45cm (43,8cm)

Suluissa 5kk mitat.
Soseita syödään jo tosi monipuolisesti ja kaikki viljat on kokeiltu, ainakin vellin muodossa.
Hyvin on poitsu kasvanut :D
Kala tosin aiheuttaa inhonväristyksiä ja yökkäyksiä täälläkin :x ilmeisesti ei mitään suurta herkkua näiden pienten kesken :|

Täällä odotellaan jo malttamattomana BB:n alkua... F5 näppäin kovalla käytöllä parhaillaan tuolla Subin puolella :p
Joo, 24/7 on tilattu jo, miehen toimesta... B)

Siispä joulua odotellessa :D

Aika vois kyllä mun puolesta pysähtyy.. on menny puol vuotta niiiiin hujauksessa ja päiväkotipaikkahakemus vietiin tossa kolmisen viikkoa sitten. :'(
Tammikuussa ois mun tarkoitus palata töihin :eek:

Mukavaa viikkoa kaikille ja .... annetaanhan kaikkien kukkien kukkia :flower:

Hexodus ja poitsu 6kk ja viikko :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
27e :eek: miks mie en löytänyt siihen hintaan mitään :(
Meil on ollu täällä Jesper Juniorissa kaikki puvut puoleen hintaan. Sit taas Nickyssä ja Nellyssä vaikka oli loppuunmyynti niin silti puvut ei ollu missään isossa alennuksessa. Hyvä säkä ku se mun mielestä siistein puku oli puoleen hintaa :D
:flower:
 
Vanamo älä pidä hulluja jännityksessä! :p

Poika on kipeä. :( Ei kuumetta, mutta räkä valuu ja kröhii... flunssa tulossa tai sitten ehkä hammas, nähtäväksi jää. Nukahti Pamolin avulla yöunilleen äsken, tulee varmaan itkuherätyksiä puolentoistatunnin välein kuten viime yönä. :/

Vitsit että mä oon onnesta soikeena, kaverin kaverilta ostin pojalle käytettyjä vaatteita, tosi iso kasa ja pari haalariakin seassa 25 ?. Tosi hyväkuntoista kamaa. Lähinnä nyt sopivaa tai vähän isoa vaatetta. =) Mistä muistin että pitääkin käydä laittaan ne rahat tilille... *poistuu maksamaan velkojaan*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
27e :eek: miks mie en löytänyt siihen hintaan mitään :(
Meil on ollu täällä Jesper Juniorissa kaikki puvut puoleen hintaan. Sit taas Nickyssä ja Nellyssä vaikka oli loppuunmyynti niin silti puvut ei ollu missään isossa alennuksessa. Hyvä säkä ku se mun mielestä siistein puku oli puoleen hintaa :D
Puhutko nyt Ideaparkin Jesper Juniorista? :p *uhkaa säästöpossua vasaralla*
 
Iltoja :wave:

Täällähän on jännät paikat Vanamolla. :eek: Ja siinä sivussa koko palstalla. ;) :p

Kiitoksia zukulle linkeistä! :flower: Osa olikin jo tuttuja, mutta mukana oli muutama uusikin tuttavuus. :D Meille tulee Wilmikseltä Kisu-pipo. :p http://www.wilmis.com/?p=productsList&iCategory=40&sName=Punainen-Norsu- Ja Annalle kiitoksia pussivinkistä! :flower: Meillä tosin on noissa vankkureissa jonkunlainen pussijutska, mutten ole siihen vielä tutustunut. =)

Muakin huvittais tosi paljon tuo ompeleminen. Olisipa ihanaa tuunailla kaikenlaista vanhaa vaatetta tytölle ja ommella vaikkakin juuri noita kestoja. Meillä on semmoinen Muorin mainitsema vanha polkuSinger, ja vanha melkein toimiva (ei pysty ompelemaan siksakkia) Elnakin löytyy, mutta eipähän noilla viitsi hommiin lähteä. :/ *muoks* Emmiekös se oli kuka aloitti ompelemisen tässä vauva-aikana? :wave: Olikos työlästä harjoitella? :wave: Ja mistäköhän sitä sitten saisi alkuun vaikkapa lainaksi/vuokrattua koneen?

Pessillä taitaakin sitten olla sama vk-puku kuin meillä. :D "Poika"värinen juu on. :D Muuten, neitiä luultiin tänään kaupungilla pojaksi. :LOL: Tytöllä oli päällä farkut, vihreä huppari, ruskeat tossukat, myssy ja aurinkolasit. Vissiin poikamaiset vermeet sitten. :LOL:



 
muori mulla on brotherin elektroninen ompelukone,tällainen

http://www.brother.co.za/g3.cfm/s_page/70150/s_level/27450/s_product/ES2020ZU1

on toooosi hyvä =)

mahallaan nukuttamisesta jostain syystä en uskalla antaa pojun nukkua mahalleen,käännän aina selälleen jos on masulleen kääntyny...

vanamolla
jännät paikat :D

onko kellään teistä koiraa?[nyt alkaa usko,toivo ja kärsivällisyys olee ihan kortilla ton meidän elukan kanssa |O |O et jos joku vaikka osais neuvoja/vinkkejä antaa et mitä tehdä ton kanssa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:
Mitä se teidän koira sit tekee.. täällä löytyy koira jackrussellinterrieri.
meillä brasilianterrieri...
ei suostu enää millään kusemaan ulos |O väkisin pitää sisälle tehdä.se voi pidättää pissaa vaikka koko päivän kun ollaan ulkona ja sisälle päästyään tekee samantien :/
päivisin päästän sen monta kertaa vapaaksi ulos mutta ei suostu menee rappusia pidemmälle.ja mä en mitenkään voi puolta päivää odottaa et se saa sen pissan tehtyä kun on 4 lasta...
se on kussu nyt meillä kaikki paikat,tulee mun viereen pissalle tai sitten pissii omaan punkkaansa mikä ei mun mielestä oo normaalia :/ tai sitten on peruja siitä kun kennelissä mistä haettiin se 8vko ikäisenä,niin siellä koirilla oli peitto mihin saivat pissata.niinpä toikin meille tultuaan pissi punkalleen 13 viikkoiseksi ja sitten oppi sisäsiistiksi...
mut nyt tää on taas tullu,tää tulee aina säännöllisin väliajoin,mut ikinä ei oo ollu näin kauheeta |O saan luuttu kädesä kulke koko ajan :/
on sillä korvat häviny kans johki,ei tottele enää niin hyvin ku ennen ja murisee ja näyttelee hampaita kun komentaa jostain :/ voisko tää olla jotain murkkuikää vai mikä ihme tota vaivaa?? :/ koira on 1v kastroitu uros...
mut nyt meen saunaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
http://www.wilmis.com/?p=productsMore&iProduct=109&sName=Kimperi-Tonttupipo
hyvä idea :D
Meinasitko väsätä tuommoisen? :xmas: Mä ajattelin jouluksi tilata. Jollen siis ennen sitä innostu ompelemisesta. :saint: Juolahtipa muuten mieleen, että voisinhan mä oikeastaan varmaan ottaa lainaan äidin koneen kun sinne seuraavan kerran mennään. :xmas: Se käyttää sitä niin harvoin, joten varmaan joutaisikin ihan hyvin. =)
 
Arvatkaas tilasinko Kimperi-pipon :ashamed: mä oon just tällaisen "mainonnan" uhri. Tähtikuvioisen :xmas:
Jässikkää ei näköjään väsytä yhtään. Söi iiison kulhollisen puuroa+sosetta ja 140ml maitsikkaa. Yleensä sippaa heti niiden jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:
Mitä se teidän koira sit tekee.. täällä löytyy koira jackrussellinterrieri.
meillä brasilianterrieri...
Meidän ihana koira kakkaa matolle jos lähden ulos tytön kanssa ilman että pääsee mukaan. Ei viihdy enää yhtään yksin. Tai sitten pissaa johonkin. Tää on tullu tytön syntymän jälkeen ilmi. On huomion kipeä kuin mikä.

Voisiko olla niin että sun koira hakee huomiota. Teetkö sen kanssa kuinka pitkiä lenkkejä. Meillä ei Nala kakkaa tai pissaa yleensä ilman lenkkiä. Ikää siltä löytyy 1v 3kk kohta ja on narttu. Onneks noilla ohjeilla pysyy sohvat ja matot kuivana. Kakkaamista en ole saanut estettyä.

:kieh:
 
Pessi: B) Meidän kummipojalla on tuommoinen Kimperi-pipo. Ihania nekin. :p Muutenkin kaikki persoonalliset myssyt ja pipot on pop. :xmas: Pidän itsekin pipoja koko talven, ja yleensä myös syksyn ja kevään. Onpa mulla tänäkin syksynä ollut jo pipo päässä. :xmas:
 

Yhteistyössä