***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Tuli tuossa mieleen, että esikon odotusaikana neuvolatäti sano oisko ollu eka tai toka neuvola, että 'ethän vaan ole lukenu mitään netin keskustelupalstoja, pysy pois niistä äläkä usko niitä' :eek: Oli muuten mukava mummeli se täti :LOL: :LOL:
Jos mekin yritetään ryhtyä mukaviks tädeiks. ;)

Mun vuodatusta ei kenenkään kannata ottaa vaan itteensä, tiivistin vaan sen, millainen vaikutelma tosta kinaamisesta on mun mielestä jääny. Ehkä oli ajattelematonta sotkea siihen kotiäiti-käsite.

Tasapuolisesti toivotan kaikille hyvää päivänjatkoa!

PS. Myönnän,että se olin mä joka kaiveli vanhoja. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mikä on seminologi? :LOL:
siementäjä... siis lehmien :whistle:
Tjaaaah...no oisit heti sanonu :LOL: :LOL: :p Hyvä tuo loppu lisäys ;)
Älä tilaa...vaik sais halvalla... :LOL:
:LOL: Kaikki minkä halvalla saa, on pakko ostaa *sulo vilen* :whistle: :saint: :LOL:
Mä voin tulla pittään hännästä kiinni :p
Tota...yyyyh...*ei halua ees aatella...on sen verran kaupunkilainen* :saint: :LOL:
käsi kyynärpäitä myöte lehemän pers...siis ahteeriin ja tavarat sisälle.. :/ ja emäntä on taas tyytyväinen, ku on päässy "sonnilla" käymään :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mikä on seminologi? :LOL:
siementäjä... siis lehmien :whistle:
Tjaaaah...no oisit heti sanonu :LOL: :LOL: :p Hyvä tuo loppu lisäys ;)
Älä tilaa...vaik sais halvalla... :LOL:
:LOL: Kaikki minkä halvalla saa, on pakko ostaa *sulo vilen* :whistle: :saint: :LOL:
Mä voin tulla pittään hännästä kiinni :p
käsi kyynärpäitä myöte lehemän pers...siis ahteeriin ja tavarat sisälle.. :/ ja emäntä on taas tyytyväinen, ku on päässy "sonnilla" käymään :p

Tota...yyyyh...*ei halua ees aatella...on sen verran kaupunkilainen* :saint: :LOL:
Mie oon telkkarista nähny...enkä kyllä oo varma haluisinko livenä nähhä B) :LOL: :LOL:

Muuten lehmukat on kyllä ihan kivoja hännänheiluttajia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Minäki oon nähny ihan livenä! Sillon männävuosina... vaikka ne kyllä työnsi aina ihan koko käsivarren eikä vaan kyynärpäitä myöten. Nykyajan lehmille vissiin riittää pienempiki peli.. :LOL:
unelma ammatti.. no ainaki hyvä palkkanen, nuinki "paskasesta" hommasta :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Minäki oon nähny ihan livenä! Sillon männävuosina... vaikka ne kyllä työnsi aina ihan koko käsivarren eikä vaan kyynärpäitä myöten. Nykyajan lehmille vissiin riittää pienempiki peli.. :LOL:
unelma ammatti.. no ainaki hyvä palkkanen, nuinki "paskasesta" hommasta :snotty:
No hitsiläinen, siinähä sitä oiski uraPUTKEA kunhan tästä kotiäidin roolista työelämään suuntaan!! =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
tää taitaa lähtä kattoon miten tuo isännän häntä tuolla remppapuolella heiluu :p
Että alkoi itelläki mieli tehä ku ravattisonneista jutellaan? ;) Hih =)
sun pitää olla asennossa ku kravattisonni kotiutuu :whistle:
Ei ku tarkoitin että sullako alkoi tehdä itelläki mieli, kun olit menossa isännän heiluvaa häntää katsomaan? ;) =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
tää taitaa lähtä kattoon miten tuo isännän häntä tuolla remppapuolella heiluu :p
Että alkoi itelläki mieli tehä ku ravattisonneista jutellaan? ;) Hih =)
sun pitää olla asennossa ku kravattisonni kotiutuu :whistle:
Ei ku tarkoitin että sullako alkoi tehdä itelläki mieli, kun olit menossa isännän heiluvaa häntää katsomaan? ;) =)
noo o :whistle: voishan tuota vaik harkitakki.. mut jätettäneen toiseen kertaan.. :p isännän veli tuli kyllään :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
tää taitaa lähtä kattoon miten tuo isännän häntä tuolla remppapuolella heiluu :p
Että alkoi itelläki mieli tehä ku ravattisonneista jutellaan? ;) Hih =)
sun pitää olla asennossa ku kravattisonni kotiutuu :whistle:
Ei ku tarkoitin että sullako alkoi tehdä itelläki mieli, kun olit menossa isännän heiluvaa häntää katsomaan? ;) =)
:LOL: :LOL:
 
terppa,
kaupassa käyty ja rahaahan siinä sit menin, kävin viereisessä lastenvaatekaupassa ja ei sielläkään ollu vaalean sinistä solmupipoa, ihan pengoin koko kaupan :LOL: :LOL: . Joops, kerhon kautta ruuanlaitto puuhiin lähtee hän :wave:

Täällä muuten ihan kivoja ruokavinkkejä :wave:
 

Yhteistyössä