***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
HEi naiset...! :wave: iloisempi :D ilme naamalle!
Mulla on kyllä :D
Mut eihän tässä minkään voi, jos toiset mollaa koko ajan :headwall:
Sanoppa muuta :kieh: ! Mut niinhän se on et niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan! :headwall:
Lopetettasko? Ku ei ole mukava seurata sivusta, ku aikuiset nahistelee! Mä vain en ymmärrä asian pointia (enkä halua sitä tietääkkään). :saint:
Toki jos joku asia ärsyttää "sen saa sanoa", mutta pitää myös osata lopettaa..
En kyl aikonu asiaan puuttua, ku ei koske minua mitenkään.. mut alo :kieh: tyhjänpäivänen nahina. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meil tuo pienimies vetää niinku ilmaa sisäänpäin ja sillai vinkuu... Välil tarttenu katsoo vähä tarkemmin et onks se kunnossa...ja onha se :LOL: ...kunhan ääntään availee...
Meillä oli jossain vaiheessa pojalla semmonen kausi, että teki "tukehtumisääniä" ja mä vauhkona hypin kattomaan, kun toisella vaan oli hauskaa =) :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
HEi naiset...! :wave: iloisempi :D ilme naamalle!
Mulla on kyllä :D
Mut eihän tässä minkään voi, jos toiset mollaa koko ajan :headwall:
Sanoppa muuta :kieh: ! Mut niinhän se on et niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan! :headwall:
Lopetettasko? Ku ei ole mukava seurata sivusta, ku aikuiset nahistelee! Mä vain en ymmärrä asian pointia (enkä halua sitä tietääkkään). :saint:
Toki jos joku asia ärsyttää "sen saa sanoa", mutta pitää myös osata lopettaa..
Nin se on...ja mie olen ollut lopettamassa jo eilisestä asti...mut :whistle: No, meneepä aika mukavasti B)

Se on kumma, et ihmiset ei voi sitte laittaa yyveenä vaan pitää täällä yleisellä tasolla jatkaa ja jatkaa...ei vissiin uskalleta olla henk.koht sitä mieltä vaan pitää porukan tuki siihen saada..vai? :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
HEi naiset...! :wave: iloisempi :D ilme naamalle!
Mulla on kyllä :D
Mut eihän tässä minkään voi, jos toiset mollaa koko ajan :headwall:
Sanoppa muuta :kieh: ! Mut niinhän se on et niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan! :headwall:
Lopetettasko? Ku ei ole mukava seurata sivusta, ku aikuiset nahistelee! Mä vain en ymmärrä asian pointia (enkä halua sitä tietääkkään). :saint:
Toki jos joku asia ärsyttää "sen saa sanoa", mutta pitää myös osata lopettaa..
Nin se on...ja mie olen ollut lopettamassa jo eilisestä asti...mut :whistle: No, meneepä aika mukavasti B)

Se on kumma, et ihmiset ei voi sitte laittaa yyveenä vaan pitää täällä yleisellä tasolla jatkaa ja jatkaa...ei vissiin uskalleta olla henk.koht sitä mieltä vaan pitää porukan tuki siihen saada..vai? :headwall:
:ashamed: mää meinasin tuossa jo aikasemmin ehottaa, et voitasko ne keskenäiset välien selvittelyt hoitaa jossain muualla :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Lopetettasko? Ku ei ole mukava seurata sivusta, ku aikuiset nahistelee! Mä vain en ymmärrä asian pointia (enkä halua sitä tietääkkään). :saint:
Toki jos joku asia ärsyttää "sen saa sanoa", mutta pitää myös osata lopettaa..
En kyl aikonu asiaan puuttua, ku ei koske minua mitenkään..
Tätä samaa oon meinannu sanoa joten täysi peesi Zukulle... Oisko parempi sitte laittaa toisaalle joku oma ketjunsa näille välien selvittelylle tai yv:llä niin täällä vois pysyä ihan asialinjalla ja ois kiva tulla jutustelemaan vauvoista tai muusta eikä kaikki vaan hukkuis ton nahistelun alle :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Kyllä mä oon tänää harvinaisen hidas ja blondimainen kun nytki kauan aikaa muotoilin tota omaa juttuani ja muut sai sitte nopeemmin laitettua :LOL: :kieh:
*edelleen hiusvärit jaossa* :LOL:
Nytki menin vielä tyhmänä muokkaamaan ja ehit jo väliin lainata mua :p :kieh:
Nopeat syövät hitaat :LOL: Vai miten se oli :whistle:
 

Yhteistyössä