***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Huomenta

Mistäköhän saisin sellaisen pussin jalkapeitto tai makuupussi tyyppisen, missä olisi noi valjaitten aukot? Meillä siis isoina rattaina emmaljungan rattaat vm 99.

Oli jotain muutakin, mutta tyttö hermostu ja meen.....
Lastentarvikkeessahan noita ;) ja taitaa ihan merketeissakin olla...meillä oli sellanen joskus pojilla. Oli ihan kätsy kovilla pakkasilla =)
Meillä on tommonen makuupussi. Ostin Brion kun on käytössä Brion rattaissakin. Vielä ei olla tietenkään kokeiltu sitä mutta syksyllä / talvella varmaan on hyvä :) Jostain lastentarvikeliikkeestä ostin sen mikä myi Brioja. Tais olla ovh jotain satasen pintaan mutta me ostettii se -70% kun liike lopetti :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Huomenta

Mistäköhän saisin sellaisen pussin jalkapeitto tai makuupussi tyyppisen, missä olisi noi valjaitten aukot? Meillä siis isoina rattaina emmaljungan rattaat vm 99.

Oli jotain muutakin, mutta tyttö hermostu ja meen.....
Lastentarvikkeessahan noita ;) ja taitaa ihan merketeissakin olla...meillä oli sellanen joskus pojilla. Oli ihan kätsy kovilla pakkasilla =)
Meillä on tommonen makuupussi. Ostin Brion kun on käytössä Brion rattaissakin. Vielä ei olla tietenkään kokeiltu sitä mutta syksyllä / talvella varmaan on hyvä :) Jostain lastentarvikeliikkeestä ostin sen mikä myi Brioja. Tais olla ovh jotain satasen pintaan mutta me ostettii se -70% kun liike lopetti :xmas:
Emmaljungan omat pussit tais olla 39e...jossain oon kyllä nähny jotain rapiat 20ekin :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Onko muuten muut jotka laitto pampersille ne kuitit niin saanu jo rahoja? Täåällä ei oo vielä näkyny.
En oo saanu niitä vielä :/ Tosin mä oon ihan varma että ne löytää jonkun epäkohdan mun "hyvin" täytetystä lapusta eikä maksa :ashamed: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Onko muuten muut jotka laitto pampersille ne kuitit niin saanu jo rahoja? Täåällä ei oo vielä näkyny.
En oo saanu niitä vielä :/ Tosin mä oon ihan varma että ne löytää jonkun epäkohdan mun "hyvin" täytetystä lapusta eikä maksa :ashamed: :whistle:
Samoin :attn:
Mie lähetin ne 22.7. ja eikös siinä luvattu maksaa 45 päivän kuluessa :wave: Sen odotan ja sit otan yhteyttä...
 
ieva80 sanoinko että just täällä on niin sanottu?en =)
toi mitäs nyt on saanu aikaan mun mielipiteen reimasta,siis sen että piän sitä helkutin naurettavana vitsinä :D

ja kun lukemaan juttui täällä niin kai minäkin saan kommentoida ja esittää mielipiteeni? :eek:
 
joko muillaki vöngitään perässä toiseen huoneeseen :D meil piipertäjä nyt muutaman päivän aikana alkanu laajentaan reviriä ja kontaa/ryömii tavaroiden tai mun perässä huoneesta toiseen. huvittava ku alkanu kurkistella mattojen alle..mitä lie ettii :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
joko muillaki vöngitään perässä toiseen huoneeseen :D meil piipertäjä nyt muutaman päivän aikana alkanu laajentaan reviriä ja kontaa/ryömii tavaroiden tai mun perässä huoneesta toiseen. huvittava ku alkanu kurkistella mattojen alle..mitä lie ettii :LOL:
Täällä tuulikaappi vetää puoleensa :whistle: Löytäny sieltä vissiin joskus jotaan makuelämyksia :LOL:
 
Olinpa kirjoittamassa nukuttamisesta. Meidän esikoisen aikaan käskettiin nukuttamaan kyljellään, piti oikein laittaa tuki selän taakse, ettei kiepsahda selälleen, nyt pitää nukuttaa selällään ja anoppi kertoi, että kun tuo ukko oli vauva, piti nukuttaa mahallaan. Hengissä näyttävät kaikki olevan. ;)

Mutta teidän juttuja lukiessa minäkin ärsyynnyin sen verran, että on taas lusikka sotkettava tähän soppaan.

Minun ymmärtääkseni, kukaan ei ole arvostellut täällä halpisvaatteita, vaan täällä on arvosteltu niitä, jotka ovat maininneet noita niin sanottuja kalliimpia merkkejä. He sitten ovat vain puolustautuneet (kuitenkin arvostelematta halpoja vaatteita).

Vaunuja ja autoja saa siis verrata ja niiden merkkejä mainita, koska niillä on erilaisia toiminnallisia ominaisuuksia. No kyllä minusta haalareillakin on erilaisia toiminnallisia ominaisuuksia, vaikka ne vielä näi vauvaiässä eivät ole kovin merkityksellisiä. Minulle ainakin on tärkeämpää, että lapsilani on päällä mukavat ja käytännölliset vaatteet kuin se että rattaissa on näppärsti kääntyvät ilmakumirenkaat. Vai onko kyse siitä, että Opelia ja Toyotaa saa verrata, ehkä Volvoa ja Audiakin, mutta jos joku ilmoittaa, että Porschen maasturi on hyvä perheauto, niin sitä ei saa tehdä, koska kaikilla ei ole varaa Porscheen.

Minusta alkaa tuntua, että se, mitä täällä palstalla EI SAA SANOA, on että toiset ovat halunnet koulutautua ammattiin ennen lapsen hankintaa ja myös heidän miehensä saattaa hyvin koulutettuna ansaita hyvin. Tällöin perheellä saattaa olla varaa ottaa ostopäätöksissään huomioon ekologisuus ja se, että tuotteet ovat hyvälaatuisia. Siitähän saattaa joku useamman lapsen äiti, joka on työuran sijasta valinnut kotiäitiyden, loukkaantua, koska heillä ostetaan sitä, mitä halvalla saadaan.

Arvostan kotiäitiyttä paljon, mutta ei kai kotiäitiyden valinneillakaan ole lupaa terrorisoida palstoilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Huomenta

Mistäköhän saisin sellaisen pussin jalkapeitto tai makuupussi tyyppisen, missä olisi noi valjaitten aukot? Meillä siis isoina rattaina emmaljungan rattaat vm 99.

Oli jotain muutakin, mutta tyttö hermostu ja meen.....
Lastentarvikkeessahan noita ;) ja taitaa ihan merketeissakin olla...meillä oli sellanen joskus pojilla. Oli ihan kätsy kovilla pakkasilla =)
Meillä on tommonen makuupussi. Ostin Brion kun on käytössä Brion rattaissakin. Vielä ei olla tietenkään kokeiltu sitä mutta syksyllä / talvella varmaan on hyvä :) Jostain lastentarvikeliikkeestä ostin sen mikä myi Brioja. Tais olla ovh jotain satasen pintaan mutta me ostettii se -70% kun liike lopetti :xmas:
Emmaljungan omat pussit tais olla 39e...jossain oon kyllä nähny jotain rapiat 20ekin :/
Miten ne noin halpoja on :eek: Mä just kävin kattomassa niin se Brion lämpöpussi oikeesti on 95 euroa :eek: Vai puhutteko te ees lämpöpusseista :D Tos muuten luki että sopii kaikkiin rattaisiin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Huomenta

Mistäköhän saisin sellaisen pussin jalkapeitto tai makuupussi tyyppisen, missä olisi noi valjaitten aukot? Meillä siis isoina rattaina emmaljungan rattaat vm 99.

Oli jotain muutakin, mutta tyttö hermostu ja meen.....
Lastentarvikkeessahan noita ;) ja taitaa ihan merketeissakin olla...meillä oli sellanen joskus pojilla. Oli ihan kätsy kovilla pakkasilla =)
Meillä on tommonen makuupussi. Ostin Brion kun on käytössä Brion rattaissakin. Vielä ei olla tietenkään kokeiltu sitä mutta syksyllä / talvella varmaan on hyvä :) Jostain lastentarvikeliikkeestä ostin sen mikä myi Brioja. Tais olla ovh jotain satasen pintaan mutta me ostettii se -70% kun liike lopetti :xmas:
Emmaljungan omat pussit tais olla 39e...jossain oon kyllä nähny jotain rapiat 20ekin :/
Miten ne noin halpoja on :eek: Mä just kävin kattomassa niin se Brion lämpöpussi oikeesti on 95 euroa :eek: Vai puhutteko te ees lämpöpusseista :D
Siis sellanen toppapussi...ootas...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
joko muillaki vöngitään perässä toiseen huoneeseen :D meil piipertäjä nyt muutaman päivän aikana alkanu laajentaan reviriä ja kontaa/ryömii tavaroiden tai mun perässä huoneesta toiseen. huvittava ku alkanu kurkistella mattojen alle..mitä lie ettii :LOL:
Täällä tuulikaappi vetää puoleensa :whistle: Löytäny sieltä vissiin joskus jotaan makuelämyksia :LOL:
kengän nauhoja :whistle: vai liekkö jo ulos pyrkivät :whistle:
niin ja pöydän alunen :p
 
Huomenta :wave:
Tää edelleen niin toivos että kaikki ihanaiset mammat pääsisi nyt yli tosta *asiasta mistä ei enää puhuta* :hug: . Kyl mää edeleenkin tykkään et on monenmoista mammaa täälä joukossa kirjavassa ja ihan yhtälailla arvostan kokeneiden konkareitten vinkkejä kun ei niin kokeneittenkin :) .

Arggh, pitäs kauppaan lähtee...vaan ku ei jassas...hammaskin on kipee..siis se mikä paikattiin viime viikolla |O |O |O
 

Yhteistyössä